Meid, ga op het Fancy-forum je onzin uitkramen. Ik zie trouwens ook dat de politie een pistool en handboeien bij zich draagt en dat deze in uniform is, onschuldige burgers worden geïntimideerd, bah.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef Gia het volgende:
[ afbeelding ]
Hieruit blijkt wel hoe verwend ze is. Als je zoveel bagage nodig hebt voor 2 weken st. Maarten!
Ja precies, en ze was toch zo stoer laat die troela dan ook der eige troep dragen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef Gia het volgende:
[ afbeelding ]
Hieruit blijkt wel hoe verwend ze is. Als je zoveel bagage nodig hebt voor 2 weken st. Maarten!
Hoe heeft ze dat 'in haar eentje' meegesleept?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef Gia het volgende:
[ afbeelding ]
De oma waar het hier om gaat is de moeder van pa Dekker en zal dus wel getrouwd zijn met opa Dekker, waardoor zij inderdaad mevrouw Dekker is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Voornamen gebruik ik eigenlijk pas al ik die mensen ook persoonlijk ken. Laura Dekker wordt dus mevrouw Dekker. Haar moeder en oma zullen waarschijnlijk een andere achternaam hebben omdat het nageslacht meestal de achternaam van de vader overneemt.
En hoezo is bij die terugkomst van Engeland geweld gebruikt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Voornamen gebruik ik eigenlijk pas al ik die mensen ook persoonlijk ken. Laura Dekker wordt dus mevrouw Dekker. Haar moeder en oma zullen waarschijnlijk een andere achternaam hebben omdat het nageslacht meestal de achternaam van de vader overneemt.
Ben benieuwd hoeveel bagage ze nodig heeft voor 2 jaar Guppy!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef Cho-Seung-Hui het volgende:
[..]
Ja precies, en ze was toch zo stoer laat die troela dan ook der eige troep dragen.
Je denkt dat iemand vrijwillig in een kindertehuis gaat zitten?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
En hoezo is bij die terugkomst van Engeland geweld gebruikt?
Meisje Dekker, hou toch op. Post aan mijn jongere zusje is ook altijd aan 'mevrouw <achternaam>' gericht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:03 schreef Gia het volgende:
Een meisje van 14 noem je 'meisje' Dekker of eventueel 'mejuffrouw' Dekker, maar zeker niet 'mevrouw'.
Volgens mij had hij het over haar terugkomst nu, uit st. Maarten. Ze is begeleidt door de marechaussee en dat is op zich al geweldadig in zijn ogen. Ze had gewoon alleen moeten kunnen reizen en de kans moeten hebben om er van tussen te gaan. Dat was veel beter en minder stressvol voor haar geweest.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
En hoezo is bij die terugkomst van Engeland geweld gebruikt?
Wat moet ze anders? Papa komt haar niet halen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je denkt dat iemand vrijwillig in een kindertehuis gaat zitten?
En die is 14? Mooi stom dan. Je zegt net dat je alleen aan voornamen doet als je mensen kent. Je kent dus je eigen zusje niet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Meisje Dekker, hou toch op. Post aan mijn jongere zusje is ook altijd aan 'mevrouw <achternaam>' gericht.
Let maar eens op wat er gebeurd als je iets doet dat buiten de instructies van de marechaussee valt. Het dreigen met geweld is ook geweld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef Gia het volgende:
Ze is begeleidt door de marechaussee en dat is op zich al geweldadig in zijn ogen.
Dit topic of vorige had ik het al beschreven, zal ff kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat had jeugdzorg dan volgens jou moeten doen?
Er is hier een conflict tussen beide ouders. Moeder durft in eerste instantie niet in te gaan tegen de wens van vader om dochterlief rond de zee te laten zeilen omdat Laura al gedreigd heeft haar nooit meer te willen zien. Nee, dan ben je ook echt volwassen!
Gelukkig greep moeder alsnog in en stapte ze mbv de KB en JZ naar de rechter, wat vrij normaal is in dit soort zaken. KB en JZ bedenken dan wat zij het beste achten voor het kind en de rechter neemt de beslissing.
Ben erg benieuwd wat jij vindt dat had moeten gebeuren.
Als ze over een paar jaar 18 wordt inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Voornamen gebruik ik eigenlijk pas al ik die mensen ook persoonlijk ken. Laura Dekker wordt dus mevrouw Dekker.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:08 schreef Gia het volgende:
En die is 14? Mooi stom dan. Je zegt net dat je alleen aan voornamen doet als je mensen kent. Je kent dus je eigen zusje niet?
Moet ze normaal doen en zich gedragen. Dan is dat allemaal niet nodig. Zij doet iets onwettigs en dat heeft gevolgen, klaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Let maar eens op wat er gebeurd als je iets doet dat buiten de instructies van de marechaussee valt. Het dreigen met geweld is ook geweld.
Jaaaa het is wel goed met je. We leven niet in jouw anarchistische Disney-wereld, jammer dan. Bij ons hebben we gewoon een kinderbescherming.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Let maar eens op wat er gebeurd als je iets doet dat buiten de instructies van de marechaussee valt. Het dreigen met geweld is ook geweld.
In dat geval leek het mij duidelijk. Op de zeilboot terug naar haar Heimat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:07 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wat moet ze anders? Papa komt haar niet halen.
iemand van die leeftijd noem je mejuffrouw, niet mevrouw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Meisje Dekker, hou toch op. Post aan mijn jongere zusje is ook altijd aan 'mevrouw <achternaam>' gericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |