En niet zo maar een vriend. Nee, een hyvesvriend nogwel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef pisnicht het volgende:
Fijne vriend ben je dan om ze zo te betitelen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Acinonyx het volgende:
Geile jailbait die Brittany![]()
[ afbeelding ]
Ja ik weet het, op sommige plaatjes is ze best jailbait.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
Wiggers.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:49 schreef tho_Omas het volgende:
R&R is sowieso terug. Haters klikken op het rode kruisje
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:49 schreef wise het volgende:
dus met andere worden, deze meiden moeten worden gesnowballed?
Lekker wijf!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:50 schreef Opkloter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er niets tegen hoor
RESPECT
owhjaquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:46 schreef Skonk het volgende:
Ik zou die 1e eerder doen dan die 2e. Krabbel ze dat maar!
Dat krijg je als je meer met 'modelleren' bezig bent hè.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is toch geen sneeuwpop, kom op zeg.
Fok de maatschappij voordat ik eindig als een schooier.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het leven is een bitch en ik ben de pooier.
Heet jij toevallig Lauren?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Teezie het volgende:
HAHA die linker zit bij mij in de klas
quote:
Waar kan ik dat respecteren?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Teezie het volgende:
HAHA die linker zit bij mij in de klas
Boks Kempi.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Fok de maatschappij voordat ik eindig als een schooier.
dat is dan ook bedoeld als buttplugquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is toch geen sneeuwpop, kom op zeg.
Ze ziet er wel uit alsof ze een meter of 1.90 isquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is dat wijf met die schoensmeer op haar gezicht er nou bij geplakt of lijkt het maar zo ?![]()
Die linkse zou ik wel doen
Dat ze ook zonder jou erop kunnen worden genomen en minstens even mooi zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef ynuhh het volgende:
Ik voel me aangesproken.Ik zie het probleem alleen niet echt, wat is er mis met leuke foto's die in de sneeuw genomen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Lijkt maar zo denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is dat wijf met die schoensmeer op haar gezicht er nou bij geplakt of lijkt het maar zo ?![]()
Die linkse zou ik wel doen
Boks.quote:
Gozer.quote:
Hier [respect]quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Waar kan ik dat respecteren?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:56 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat ze ook zonder jou erop kunnen worden genomen en minstens even mooi zijn.![]()
Mooier zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie die gast kijken trouwens op die foto.quote:
Dit begint een goed topic te wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Wss wel jailbait leeftijd zo te zien
Nou nou, wat een lage eigendunk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Ik laat ze toch ook. Dat neemt toch niet weg dat ik me eraan kan storen, ofwel?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef flashlightstar het volgende:
Laat die mensen toch als hun dat nou leuk vinden. ik lig er niet wakker van
quote:
Mijn ogen mijn onschuld wat doe jequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Sadness.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:00 schreef 9611Niels het volgende:
Goed topic.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Maar toen ik zat te zoeken naar jailbait pics, kwam ik ineens dit tegen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nou nou, wat een lage eigendunk.
Zal ik jouw soms even een paar keer flink ..Mag je doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 2e doet het nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:00 schreef 9611Niels het volgende:
Goed topic.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://www.hyves.nl/fotos(...)os/815915244/0/yd8b/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teveel klerenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:00 schreef 9611Niels het volgende:
Goed topic.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://www.hyves.nl/fotos(...)os/815915244/0/yd8b/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is deze.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:01 schreef doubleyouteaare het volgende:
Dit begint de vormen van een kwaliteitstopic aan te nemen.
Geef je hyves maar, dan zal ik jou eens even FLINK RESPECTERENquote:
Gatver.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Geef je hyves maar, dan zal ik jou eens even FLINK RESPECTEREN
Serieus maar wat bezielt je als je in je bikini in de sneeuw gaat staanquote:
XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:03 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
lol wel cool dat die oorbel glimt XD
Die warm ik wel opquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Dude..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet terugplaatsen @admin
Er zijn er nog meer te vinden op hyvesquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Serieus maar wat bezielt je als je in je bikini in de sneeuw gaat staan![]()
Niet dat ik het niet waardeer maar toch
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Geef je hyves maar, dan zal ik jou eens even FLINK RESPECTEREN
[insert ynuhh in hyves zoekfunctie]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://ynuh.hyves.nl/quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[insert ynuhh in hyves zoekfunctie]
Geef haar hyves. Wat is belangrijker, een sletje die tegen je praat of respect op fok?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga haar dit FOK! topic doorspelen! En ja! Ik ken haar!
WTF!?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:07 schreef Apebeer het volgende:
[..]
http://ynuh.hyves.nl/![]()
http://ynuhh.hyves.nl/
Die van mij is nog vrijquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:09 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
WTF!?
http://goodgawd.hyves.nl/
Bestaat, welke fukker heeft dat gedaan
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Geef haar hyves. Wat is belangrijker, een sletje die tegen je praat of respect op fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Nou, ik zou het wel weten!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Geef haar hyves. Wat is belangrijker, een sletje die tegen je praat of respect op fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Deze? http://xbrittjjeee18.hyve(...)id=52XQHHJG3P4WW0OOOquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:48 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zat bij mij op de middelbare school.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:10 schreef CantFazeMe het volgende:
http://n-princess.hyves.nl/fotos/818448273/0/WHRq/
Dat zou natuurlijk veelte makkelijk wezen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:07 schreef Apebeer het volgende:
[..]
http://ynuh.hyves.nl/![]()
http://ynuhh.hyves.nl/
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
stop die bont maar in je kont ohlololol
ynuhh zou ook een rare voornaam zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk veelte makkelijk wezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:16 schreef ecktebaas het volgende:
omg wat lelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Loop ik net een tvp te doen... ga jij dit soort dingen postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die cheap-ass stereo!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:50 schreef Opkloter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er niets tegen hoor
RESPECT
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:16 schreef ecktebaas het volgende:
omg wat lelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://florabella1.hyves.(...)id=B26F46OGML4CSSCCCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat probeer je me te zeggen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef synnath het volgende:
[..]
http://florabella1.hyves.(...)id=B26F46OGML4CSSCCC
Precies.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
ynuhh zou ook een rare voornaam zijn natuurlijk
Opflikkeren dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:21 schreef flashlightstar het volgende:
ik voel een negatieve aura om dit topic.
die staat er nu niet meerquote:
Zo boos kan een mens niet zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef Apebeer het volgende:
Het is een wilde gok dat ynuhh in het echt Eline heet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een sago, en een fail om bij die laatste foto d'r vadsigheid te verbergen en die tieten vooruit te duwenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoaxquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:23 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
die staat er nu niet meer
en ik heet geen richard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
ynuhh = hhuny = horny hony = horny honey, dus kan wel degelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spré-kend!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:25 schreef Apebeer het volgende:
Ik denk niet dat het ynuhh is![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Nou, wat 'n blij meiske.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je een flinke trap tegen dat carillon geeft, dan is het gedaan met zn kerktoren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef garriej het volgende:
don't ask maar ik kwam dit tegen op hyvesik zocht naar "die-kijk-mij-eens-sexy-in-de-sneeuw-zijn" mensen.
[ afbeelding ]
[spoileri loléd] [/spoiler]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef garriej het volgende:
don't ask maar ik kwam dit tegen op hyvesik zocht naar "die-kijk-mij-eens-sexy-in-de-sneeuw-zijn" mensen.
[ afbeelding ]wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
Verrek, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef wise het volgende:
[..]
ynuhh = hhuny = horny hony = horny honey, dus kan wel degelijk.
Nee, dat ben ik echt niet. Ik ben een stuk vrolijker.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekke meiden, het is helemaal geen weer voor dit soort kleding. Normale mensen lopen nu met dikke winterkleding, die malle meiden.quote:
Als jij het niet was had je gezegd:quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik echt niet. Ik ben een stuk vrolijker.
En die ik postte dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Neejz! yvonne!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:22 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quote]Hammer-of-Thor
En het geschiedde in die dagen, dat Abraham de heilige beat dropte en God sprak tot hem: "Mijn zoon, dat is een retestrakke beat, in Mijn Naam". En het volk Israël wubte en wobte. Amen.
[/quote]
Geen resultaten gevondenquote:
Geilquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een sago, en een fail om bij die laatste foto d'r vadsigheid te verbergen en die tieten vooruit te duwen
Waar zoek je dan? Ik vond er wel 100quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Geen resultaten gevonden
Dit kan liggen aan een van onderstaande oorzaken:
* Als iemand net lid is geworden, duurt het 24 uur voordat hij/zij in de zoekindex opgenomen is
* Als je teveel zoekvelden gebruikt, kan dit het aantal resultaten beperken
is dit een tvp?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:13 schreef Opkloter het volgende:
ik vindt t niet erg, free fap material
FFM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
Eerst op Eline(gokje) toen had ik er heel veel, maar yvonne geenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Waar zoek je dan? Ik vond er wel 100
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Eerst op Eline(gokje) toen had ik er heel veel, maar yvonne geen
quote:22262 resultaten gevonden voor yvonne (0,042 seconden)
Kankerquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
http://xkusjeroosjex.hyves.nl/
Weddenschap met mamsquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:55 schreef ynuhh het volgende:
Ik voel me aangesproken.Ik zie het probleem alleen niet echt, wat is er mis met leuke foto's die in de sneeuw genomen zijn?
Van die rechter kan je toch prima de kelder witten?quote:
Yvonne Amersfoort?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Eerst op Eline(gokje) toen had ik er heel veel, maar yvonne geen
dit profiel hoort in de vandale onder het woord; snolquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
onze R.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:44 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
lees: http://xkusjeroosjex.hyves.nl/fotos/817877135/0/ge5R/
R. (208)
vandaag, 14:27
Lol, check die topic titel, sadly jij komt er ook in voor.
'Kijk mij eens sexy zijn in de sneeuw' snollen.
![]()
![]()
![]()
Wat een pauper
das best een mooie meid xDquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Van die rechter kan je toch prima de kelder witten?
xDxDxDxDquote:
[ afbeelding ]Jij ook een fijne dinsdag, garriej. Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derevaun Seraun.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke kneus gaat dat nou op Hyves linken. Zo'n hopelosert die hoopt op een wit voetje?quote:
Want je bent homo?quote:
eerder een beurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke kneus gaat dat nou op Hyves linken. Zo'n hopelosert die hoopt op een wit voetje?
Ik vind dat ook een best mooi meisje hoor. Die gast vind alleen van die blonde snollen met hoepelringen in de oren leuk denk ik.quote:
Waarschijnlijk een hypocriete Fok!'er die hier die meid zit af te zeiken idd, maar tegelijkertijd aan z'n worstje zit te trekken op haar pic.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke kneus gaat dat nou op Hyves linken. Zo'n hopelosert die hoopt op een wit voetje?
Psies. Wit voetje dus.quote:
jekentmenietquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke kneus gaat dat nou op Hyves linken. Zo'n hopelosert die hoopt op een wit voetje goedje?
Ik zat te wachten op de 1e jaquote:
Dan is iedereen in dit topic dus verdacht?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een hypocriete Fok!'er die hier die meid zit af te zeiken idd, maar tegelijkertijd aan z'n worstje zit te trekken op haar pic.
Ik dacht serieus dat dit een gast was.quote:
Moest hardop lachen hierom, hulde.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een hypocriete Fok!'er die hier die meid zit af te zeiken idd, maar tegelijkertijd aan z'n worstje zit te trekken op haar pic.
Ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:56 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Dan is iedereen in dit topic dus verdacht?
quote:GRONINGEN - Hoe koud het buiten ook is, niets lijkt Groningers in de weg te staan om geld in te zamelen voor 3FM Serious Request. Acht vriendinnen gaan daarom dinsdagavond in bikini en met schort het Glazen Huis wassen.
Met de slogan 'Serious Bikini, niet alleen een erg coole actie, maar ook een erg koele actie?' proberen de acht dames zoveel mogelijk geld op te halen voor de strijd tegen malaria. Nu nog kijken hoe lang ze dat vol gaan houden.
Wil je de bikidames steunen? Stuur een mail naar seriousbikini@gmail.com, doneer via de online collectebus op www.seriousrequest.nl of kom dinsdagavond naar de Grote Markt. De actie begint dinsdagavond rond 22:15 uur.
En knapper.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef Zapato het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkapte zullen-we-zoenen post.quote:
Ynuhh?quote:
quote:
quote:
Wie zegt dat dat niet zo is dan, schat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat dit een gast was.
Zorg er wel voor dat je er dan een sneeuwbal omheen draait.quote:
Nou ben ik helemaal confused.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:04 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet zo is dan, schat?
Uhuh.quote:
Niemand tochquote:
Dat was iemand anders volgens mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die gast linkte dit topic door naar ene florabella, om vervolgens zijn krabbel weer te verwijderen.
Richard H linkte mijn foto met een dik wijf in de sneeuwquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:14 schreef John_Q het volgende:
[..]
http://linkup01.hyves.nl/
Hij heet geen Richard H, kijk maar.
Omgomgomg, wie is Richard H!?!?!![]()
![]()
quote:
Je krijgt heus geen beeldmateriaal profiteur!111111111quote:
Ja doen jullie dat eens. Dan compenseren jullie de rest van die snollen die gepost zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zullen we het origineel houden, en zoenen in de sneeuw?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je krijgt heus geen beeldmateriaal profiteur!111111111
HEY!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zullen we het origineel houden, en zoenen in de sneeuw?
Wie reageert erop?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HEY!
krijgen jullie niet genoeg aandacht ofso? Beetje kapen deze shit.
Als je aandacht wilt, post je maar sneeuwpics met bikinis en meisjes vrouwen!
Ik? Voordat de rest van geil puberend Fok! dit doet en we 10 berichten krijgen die hier op slaan.quote:
Ik bespaar mezelf de moeite voor een keer.quote:
quote:
HAI! Bedankt voor je reactie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
HEY!
krijgen jullie niet genoeg aandacht ofso? Beetje kapen deze shit.
Als je aandacht wilt, post je maar sneeuwpics met bikinis en meisjes vrouwen!
thx 4 R+Rquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
HAI! Bedankt voor je reactie.
Hier heb je een reactie terug, want R&R = R&R.
Je hoort het, je kan niet tippen a tfoe.quote:zo'n typisch ''ik heb schyt'' momentje.
letterlyk aan me ''ik moet poepen-hoofd'' te zien ook.
blote benen in de sneeuw á la eva.
je kan niet tippen homie !
Leuk koppie. Bedroevend IQ.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:37 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Je hoort het, je kan niet tippen a tfoe.
Hollerrr
[ afbeelding ]
Wollah zie haar shinen danquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:37 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hollerrr
[ afbeelding ]
Wat is R+R?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
thx 4 R+R [ afbeelding ][ afbeelding ]
R+R = R+R back! [ afbeelding ]
reactie en respectquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:37 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hollerrr
[ afbeelding ]
en hard ookquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef GoodGawd het volgende:
Helaas maken alle bovenstaande geen kans.
Dit is wat ze over haar verloren weddenschap met haar moeder zei:quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
http://xkusjeroosjex.hyves.nl/fotos/817877135/0/ge5R/
Aan alles komt een einde.quote:
Die jaguar print legging.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:59 schreef John_Q het volgende:
Gewoon een deel 2 starten, welke boef durft dat !?![]()
[ afbeelding ]
Er zijn toch geen modjes online + die regel kent zoveel uitzonderingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:59 schreef John_Q het volgende:
Gewoon een deel 2 starten, welke boef durft dat !?![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Oke dan gaan we gewoon verderquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Er zijn toch geen modjes online + die regel kent zoveel uitzonderingen
Gewoon d'r muts omgedraaid om haar hoofd zetten en gaan...quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:01 schreef Apebeer het volgende:
Ze is niet eens lekker maarja:
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gewoon d'r muts omgedraaid om haar hoofd zetten en gaan...
Afschieten gewoon.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:04 schreef Apebeer het volgende:
"its raining snow, hallalujaa!"
[ afbeelding ]
___________________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |