quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef garriej het volgende:
don't ask maar ik kwam dit tegen op hyvesik zocht naar "die-kijk-mij-eens-sexy-in-de-sneeuw-zijn" mensen.
[ afbeelding ]Jij ook een fijne dinsdag, garriej. Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derevaun Seraun.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke kneus gaat dat nou op Hyves linken. Zo'n hopelosert die hoopt op een wit voetje?quote:
Want je bent homo?quote:
eerder een beurtquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke kneus gaat dat nou op Hyves linken. Zo'n hopelosert die hoopt op een wit voetje?
Ik vind dat ook een best mooi meisje hoor. Die gast vind alleen van die blonde snollen met hoepelringen in de oren leuk denk ik.quote:
Waarschijnlijk een hypocriete Fok!'er die hier die meid zit af te zeiken idd, maar tegelijkertijd aan z'n worstje zit te trekken op haar pic.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke kneus gaat dat nou op Hyves linken. Zo'n hopelosert die hoopt op een wit voetje?
Psies. Wit voetje dus.quote:
jekentmenietquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke kneus gaat dat nou op Hyves linken. Zo'n hopelosert die hoopt op een wit voetje goedje?
Ik zat te wachten op de 1e jaquote:
Dan is iedereen in dit topic dus verdacht?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een hypocriete Fok!'er die hier die meid zit af te zeiken idd, maar tegelijkertijd aan z'n worstje zit te trekken op haar pic.
Ik dacht serieus dat dit een gast was.quote:
Moest hardop lachen hierom, hulde.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een hypocriete Fok!'er die hier die meid zit af te zeiken idd, maar tegelijkertijd aan z'n worstje zit te trekken op haar pic.
Ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:56 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Dan is iedereen in dit topic dus verdacht?
quote:GRONINGEN - Hoe koud het buiten ook is, niets lijkt Groningers in de weg te staan om geld in te zamelen voor 3FM Serious Request. Acht vriendinnen gaan daarom dinsdagavond in bikini en met schort het Glazen Huis wassen.
Met de slogan 'Serious Bikini, niet alleen een erg coole actie, maar ook een erg koele actie?' proberen de acht dames zoveel mogelijk geld op te halen voor de strijd tegen malaria. Nu nog kijken hoe lang ze dat vol gaan houden.
Wil je de bikidames steunen? Stuur een mail naar seriousbikini@gmail.com, doneer via de online collectebus op www.seriousrequest.nl of kom dinsdagavond naar de Grote Markt. De actie begint dinsdagavond rond 22:15 uur.
En knapper.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik echt niet. Ik ben een stuk vrolijker.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef Zapato het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkapte zullen-we-zoenen post.quote:
Ynuhh?quote:
quote:
quote:
Wie zegt dat dat niet zo is dan, schat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat dit een gast was.
Zorg er wel voor dat je er dan een sneeuwbal omheen draait.quote:
Nou ben ik helemaal confused.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:04 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet zo is dan, schat?
Uhuh.quote:
Niemand tochquote:
Dat was iemand anders volgens mijquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Die gast linkte dit topic door naar ene florabella, om vervolgens zijn krabbel weer te verwijderen.
Richard H linkte mijn foto met een dik wijf in de sneeuwquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:14 schreef John_Q het volgende:
[..]
http://linkup01.hyves.nl/
Hij heet geen Richard H, kijk maar.
Omgomgomg, wie is Richard H!?!?!![]()
![]()
quote:
Je krijgt heus geen beeldmateriaal profiteur!111111111quote:
Ja doen jullie dat eens. Dan compenseren jullie de rest van die snollen die gepost zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zullen we het origineel houden, en zoenen in de sneeuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |