Ik verschuil me achter het feit dat de foto's wel erg bagger waren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef boertie het volgende:
[..]
Helaas de meester zat deze keer mis. Met andere woorden, ik heb hem alweer verplaatst.![]()
Hier lag hij dus wel.
Foto's van de nieuwe locatie komen er zo aan. Eerst hapje eten en dan de pics uploaden.
Je bedoelt dus; Gelukkig hebben we de foto's nog. Om de schuld op af te schuivenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:04 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ik verschuil me achter het feit dat de foto's wel erg bagger waren.Zat er ook maar 500m naast
![]()
Zwiep, hmmz... biedt perspectief...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:31 schreef boertie het volgende:
[..]
Je bedoelt dus; Gelukkig hebben we de foto's nog. Om de schuld op af te schuiven
Gewoon doen, anders heb je wel weer eikels die hem in Deventer leggenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef Broertie het volgende:
Als 'ie er donderdag nog ligt, haal ik hem op! Ga eerste kerstdag naar mijn schoonouders () en die wonen vlakbij Schiphol, dus dat kan een mooie slinger worden...... als je begrijpt wat ik bedoel...
Dat meen je niet! Welke belhamel zou dat nou in zijn zieke geest halen....??quote:Op woensdag 23 december 2009 00:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Gewoon doen, anders heb je wel weer eikels die hem in Deventer leggen!
Ik heb geen idee wie zoiets zou doenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Welke belhamel zou dat nou in zijn zieke geest halen....??
Maar morgen geef ik eerst iemand anders de kans![]()
edit: of vannacht natuurlijk, Nijnja en babybel kennende.... Hebben jullie geen slaap nodig of zo?
Ben toch benieuwd voor wie die "kusjes" zijn....quote:Op woensdag 23 december 2009 01:04 schreef nijnja het volgende:
Ach ja. Ik had nog een tip. De stok ligt vlakbij een rotonde. Dat had ik niet verteld, maar ik zag de rotonde zo lief helemaal leeg zijn ,dus ik moest er gewoon iets op zetten:
http://tinypic.com/player.php?v=2z8xnhs&s=6
(de tip was dus dat het bij een rotonde lag)
Iedere bestuurder die erlangs komt! Natuurlijk krijgt mijn vriendin de meeste kusjes, maar iedereen kan een kusje krijgen hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 01:06 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd voor wie die "kusjes" zijn....
ik ga 'm wel verplaatsen maar leg 'm binnen een straal van een paar kilometer weer terug zodat je 'm donderdag een flinke slinger kunt geven zodat Nijn 'm weer op kan halen.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef Broertie het volgende:
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan of Thijz meewerkt, ik bedoel, Zwiep ligt als ik het goed heb met een klein omweggetje tussen zijn woon- en werkadres..... Dus Thijz: als je er belang bij hebt dat die stok ver weg komt te liggen, laat hem dan even liggen, dan is 'ie vrijdag aan de andere kant van het land.....
En, gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 07:05 schreef Thijz het volgende:
[..]
ik ga 'm wel verplaatsen maar leg 'm binnen een straal van een paar kilometer weer terug zodat je 'm donderdag een flinke slinger kunt geven zodat Nijn 'm weer op kan halen.
Nee, nog niet, na 't werk pas, tegen na 18.30 ben ik thuis, zal ik meteen de foto's erop plempen.quote:
Is het ver om voor jequote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nee, nog niet, na 't werk pas, tegen na 18.30 ben ik thuis, zal ik meteen de foto's erop plempen.
Nee, maar zit sowieso een uur in de auto om thuis te komen (nu dus 5 kwartier)quote:
Ik laat hem voor je liggen, ik had even de neiging om hem op te halen, maar toch maar niet. Ik haal hem vanavond wel op met babybel, zodat schiphol out of kwestion isquote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nee, maar zit sowieso een uur in de auto om thuis te komen (nu dus 5 kwartier).
Dan kan ik 'm ook verder wegliggen dusquote:Op woensdag 23 december 2009 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik laat hem voor je liggen, ik had even de neiging om hem op te halen, maar toch maar niet. Ik haal hem vanavond wel op met babybel, zodat schiphol out of kwestion is
Doe maar nietquote:Op woensdag 23 december 2009 16:39 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dan kan ik 'm ook verder wegliggen dus
OKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |