Is al opgelost, had ff last van wat frustraties.quote:
Ze krijgen het blijkbaar alleen niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:01 schreef greavy het volgende:
[..]
Ze hebben wel degelijk onderhoud nodig![]()
Ja hoor, Sahaf, tuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 15:38 schreef Socios het volgende:
Vanaf morgen rijdt alles weer conform de dienstregeling.
quote:"De treindienst is grotendeels hervat. Op de meeste trajecten rijden minimaal 2 intercity's en 2 stoptreinen per uur.
Vanaf morgen, 24 december, rijden de treinen weer volledig volgens de vakantiedienstregeling."
Terecht toch? Den Haag wilde de bedrijfstakken van de NS opsplitsen en privatiseren en wijst nu alle beschuldigingen van de hand.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Lees verder
[..]
Lees meer
Conclusie: Politiek Den Haag moet het maar weer oplossen, en word ook (mede) gezien als schuldige![]()
![]()
Boohoofuckinghoo. Wie keurde de beslissing goed? Het parlement! Wie koos het parlement? Het volk! Niet piepen dus. Daarnaast is die splitsing inmiddels al zo lang geleden dat er van de gesplitste bedrijven verwacht mag worden dat ze een modus gevonden hebben om er mee om te gaan. Maar niet dus, helaas.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar zijn ze de fout in gegaan, het is ook hun schuld dat de treinreiziger afgelopen weekeinde gehinderd werd.
Vonken zijn tof ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Jullie hadden het laatst toch over dat vonken van de panto's in de kou? Nu dus ook weer, maar in combinatie met sneeuw. Mooi! Alles licht blauw op.
Wisten jullie dat de trolleys in Arnhem ook vonken, maar dan met groen licht? Dat ziet er ook erg cool uit in de sneeuw
Thalys naas Asd begint ook al goed in Rtd, met +34quote:09:55 Brussel-Zuid/Midi 6 Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen-Centr Rijdt vandaag niet
Goeie stap voor het nog verder privatiseren, maar toch kwaliteit biedenquote:Op donderdag 24 december 2009 09:45 schreef De_Hertog het volgende:
Duitsers willen NS helpen
Wat mij betreft neemt DB gewoon dat hele zooitje over hier.
Ja, ik zou de concurrentie met DB ook niet aan willen gaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:33 schreef James1988 het volgende:
ProRail eruitschoppen en het boeltje over laten nemen door DB Netz. NS Reizigers mag van mij wel blijven.
Mja, daar wordt je vrolijk van, dan staan de stoptreinen eeuwen te wachten totdat een vertraagde IC er eindelijk langs is...quote:Op donderdag 24 december 2009 10:33 schreef James1988 het volgende:
ProRail eruitschoppen en het boeltje over laten nemen door DB Netz. NS Reizigers mag van mij wel blijven.
In de Volkskrant van de week stond dat het in Duitsland ook een chaos op het spoor was.. Dus of het echt helpt..quote:Op donderdag 24 december 2009 09:45 schreef De_Hertog het volgende:
Duitsers willen NS helpen
Wat mij betreft neemt DB gewoon dat hele zooitje over hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |