SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:49 schreef loveli het volgende:
Het is geel en zwart, maar net niet helemaal?OhhooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij mij ook!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
en mijn pakje ligt al een tijdjeonder de boom
[TK][Madalief-actie] Twizu's Kerstkorting -Min. 50% gaat naar MADALIEFquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Geeft niet, gewoon nog een keer je actie spammen en dan opzouten
We hebben in Slank ook Secret Santa gedaan en omdat niet iedereen daar mee heeft gedaan, hebben we even een apart topic geopendquote:
Calimero ontmaskerdquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:17 schreef P.F het volgende:
Wie de PM niet heeft is de slankesanta!!!
Slanke Santa?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Ha, ik denk dat ik weet wie jij bent!
Dat kan nu nog steeds PF kennende......quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
dude, als je t had laten staan had iedereen gedacht dat je probeerde daph te laten happen, en had je kunnen doen alsof jij t helemaal niet was![]()
Ik werken, maar daar komt ook nog niet veel van terechtquote:
Jouw baas heeft toch wat goed te maken met jou (eisen dat je met dit weer op je werk komtquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik werken, maar daar komt ook nog niet veel van terecht.
Ik zal het even doorgevenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jouw baas heeft toch wat goed te maken met jou (eisen dat je met dit weer op je werk komt), dus mag je vandaag wel lekker lamballen
.
De post heeft de Santa verzekerd dat jij of vandaag of morgen je pakje krijgt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoop dat ik m'n pakje nog ga krijgen!
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga naar huis! Flink opgeschoten met mn vertaling! Ik mag trots zijn
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:44 schreef SlankeSanta het volgende:
Viking, je kan je pakje beneden (in de hal) ophalen.
Ik vermoed van welquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo te zien wel! Poor theeng! *aai*
Gaan we achteraf trouwens nog raden wie wie had?
Ik lees dit nu pas!quote:
Lees eens verder?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas!
Waarom heb ik geen pm gehad?![]()
ik was het niet
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en nu mag ik iemand verdenken he? Ik verdenk ons aller Kuuken, Calimero_!Maar als mijn Santa niet wil zeggen wie ze is hoeft het niet hoor!
De schoenmaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:50 schreef Ewelina het volgende:
Waar zag je dat aan? Het merk of mijn belabberde inpakkunsten? Of het poststempel?![]()
Sorry voor het fout schrijven van je naam, mijn hersens hebben je achternaam omgevormd tot de naam van één van mijn docenten en die naam hoor ik vaker![]()
Iig fijn dat je er blij mee bent! Ik hoopte al dat je deze dingetjes nog niet zou hebben....
Ik vond jou wel een type om in Thailand geweest te zijn, en om Life of Pi gelezen te hebben!quote:
Ik zie eigenlijk nu pas wat ik fout heb gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas!
Waarom heb ik geen pm gehad?![]()
ik was het niet
quote:
Ik hou van symmetriequote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nu pas wat ik fout heb gedaan.. Ik heb altijd in m'n hoofd gehad dat jij alleen aan het einde van je naam een underscore had, maar ik zie nu dat je er ook eentje voor hebt.
. Ik had al met en zonder hoofdletter geprobeerd en alles, maar kreeg steeds de melding dat het bericht niet naar jou verzonden kon worden! Goh.
.
M'n vriend heeft hier gepost dat je beneden in de hal moest kijken.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef Viking84 het volgende:
Wat een leuke cadeautjes!. En DaD, je was wel snel dan, want kort nadat de bel was gegaan, postte je alweer op Fok! Ik dacht dat je je vriend misschien op pad had gestuurd.
Je mag de volgende keer de voordeur wel weer even dichtdoen hoor. Was je zeker vergeten in de haast om weg te komen voordat ik je zou spotten?
.
Nee, ik wist het pas toen ik die post lasquote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriend heeft hier gepost dat je beneden in de hal moest kijken..
Heb ik die niet goed dicht gedaan?. Sorry! Ik dacht van wel, maar ik moest inderdaad ook zo snel mogelijk de hoek om sprinten. Alsof je niet sowieso al wist dat ik je SeSa was, maar goed.
.
Ik moest ook meerdere keren aanbellen! En ik heb nog door de intercom gegild: "Pakje voor Renske!!!", voor de zekerheid.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik wist het pas toen ik die post las.
Ik dacht dat het een vroege om geld schooiende folderjongen was en ik had al spijt dat ik had opengedaan. Mark zei: "Als de bel weer gaat als we niemand verwachten doen we niet open, ja?". Dus je had geluk
.
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef SlankeSanta het volgende:
Ewelina je pakketje zou er nu echt al moeten zijn... Heb je hem al?
Het adres op het lootje was goed hoor, maar was het de letter g?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef SlankeSanta het volgende:
Ik heb het adres overgenomen van het lootje..
Het moet er gewoon zijn! Sorry!! Ik vind het echt niet leuk! Je cadeautje moet gewoon komen, anders bedenk ik een oplossing.
Heb je al een rondje bij de buren gedaan? En op het centrale/digitale prikbord?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef Ewelina het volgende:
Naar welk adres? Welke letter achter het huisnummer?
Langs de buren nog niet, maar er lag ook geen briefje in mijn brievenbus dat het daar is afgeleverd. En een centraal prikbord is er niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je al een rondje bij de buren gedaan? En op het centrale/digitale prikbord?
Nee, het pakketje paste door de brievenbus.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft het pakje een track and trace-nummer, SlankeSanta?
Dat is pure gemakzucht, hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
We zijn trouwens wel een boekenclubske bij elkaar hegrotendeels that is!
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:53 schreef Laureline het volgende:
Wat een geweldige pakjes allemaal!En nu weet ik de namen van DAD en SDB, hehe.
De prijs voor de beste fotoserie gaat naar Vik, ik lachte me slap om die foto van de ingepakte pakjes en dan daaronder op hetzelfde kleedje in precies hetzelfde kader de uitgepakte pakjes. Héél erg Nijntje is jarig
1,70 euro volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:is er echt 70 euro gevallen op het lot van Co?!
. Ik dacht dat dat een grapje was
.
Aaw! Veel plezier! Let those sparks fly!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
oh, maar ik ginguit eten
met Mr.Mo.
3 jaar geleden, op kerstavond-avond sprong de vonk over
en een week later, de 30ste, oud jaars avond-avond was het wat![]()
Dito!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben benieuwd of mijn slachtoffer al weet dat het cadeautje van mij is
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Nee, kwak is definitely niet de santa van moblo, want er staan geen typfouten in die post.
Verzonden werd het tijdens Sinter.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn pakje staat onder mijn kerstkaart verzameling op me te wachten!
Moet ik nu ontkennen of bevestigen of laat ik je nog even in het ongewisse?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik dacht na het zien van Ductape Loveli
Jammer!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:57 schreef SlankeSanta het volgende:
[..]
Verzonden werd het tijdens Sinter.
"Wees blij, verwen, geniet en leef!"
stond op 't briefje dat Santa schreef.
Vergeten ligt het op de printer...
Liefs, SeSa.
En waarom denk je dat ze dat subtiel niet in slank heeft gepost...?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:48 schreef conleche het volgende:
Loveli is laatst in Duitsland geweest volgens mij!!!
Oh. Is dat info die ik weet via andere kanalen??quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef loveli het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ze dat subtiel niet in slank heeft gepost...?
Huh wat voor etiketjesquote:Op woensdag 23 december 2009 17:22 schreef conleche het volgende:
Fotoverslag!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben superblij met m'n cadeautjes!Dat boek wilde ik heel graag hebben, dus fijn en op het staatslot is 1¤70 gevallen, maar liefst. En ik ga nu die nieuwe etiketjes in mijn kleren plakken!!
![]()
O en wie mijn SeSa was, dat was natuurlijk al duidelijk!
Zo nu ga ik bijlezen.
Ik dacht dat jij misschien wel XM had, maar jij kan wel rijmen en dichten! Dusse, misschien Ewelina? Of PF.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Smilies klinkt wel als Mo idd!
Tot nu toe verdenkt niemand mij trouwens
JA HALLOquote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij misschien wel XM had, maar jij kan wel rijmen en dichten! Dusse, misschien Ewelina? Of PF.
Loveli, had ik het aan het begin toch goed! Was jij dan ook de originele Slanke Santa?
Ik gebruik nooit niet smilies!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind smilies juist helemaal maria
terwijl je het al verklapt hebt!!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nee, Maria zei dat nog niemand had geraden van wie zij de SeSa was. Dus ik dacht misschien is ze XM's SeSa wel, of die van jou. Jij kan vast ook heel mooi rijmen PFjequote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nee, Maria zei dat nog niemand had geraden van wie zij de SeSa was. Dus ik dacht misschien is ze XM's SeSa wel, of die van jou. Jij kan vast ook heel mooi rijmen PFje![]()
nee dat was DaD (haar volledige naam stond in t email adres van SlankeSantaquote:
Oh ja?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef conleche het volgende:
[..]
terwijl je het al verklapt hebt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ewelina had. aan de schrijfstijl van de Slanke Santa reacties...Kwak
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
heb m even bijgewerkt, was t vergeten.
ik denk overigens datYep, dacht ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ewelina had. aan de schrijfstijl van de Slanke Santa reacties...
![]()
Ik had DaD, en ik kan toevallig wel dichtenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij misschien wel XM had, maar jij kan wel rijmen en dichten! Dusse, misschien Ewelina? Of PF.
Loveli, had ik het aan het begin toch goed! Was jij dan ook de originele Slanke Santa?
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik had DaD, en ik kan toevallig wel dichten
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nee, Maria zei dat nog niemand had geraden van wie zij de SeSa was. Dus ik dacht misschien is ze XM's SeSa wel, of die van jou. Jij kan vast ook heel mooi rijmen PFje Ewelina![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wortel in de kont.
Rijmt niet, dicht wel.
Over de Secret Santa (lootjes) van het Slank topicquote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef Tamashii het volgende:
Heh, ik wil ook weten waar dit over gaat.
Als mijn SeSa een gedicht had gemaakt met allemaal absurde wendingen en verdraaide woorden had ik jou verdacht, hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dan is het goed!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Als mijn SeSa een gedicht had gemaakt met allemaal absurde wendingen en verdraaide woorden had ik jou verdacht, hoor!
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Broccoli ees good fer uu!
Overigens: gelukkig hebben we de foto's nog![]()
QFTquote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! jij moet IRL echt geweldig zijn
(hier ook overigens hoor...)
nu slapen!
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:17 schreef Viking84 het volgende:
Mag ik concluderen dat Maria Loveli had?. Geweldig gedicht
(consumptief, is dat een woord? Nou nu wel!
). En die smileys en broccoli van marsepein. Geniaal
.
Door gebrek aan dat soort woordjes verdacht ik XM meer dan Maria. Twijfel slaat toe.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*pictures evil fiendish pudding* I gotzyoo an offer yoo cannot refyoose![]()
Don't do it Mo
Een kleine hint magquote:Op donderdag 24 december 2009 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben natuurlijk wel heul goed in geheimzinnig doen, maar is het gewenst dat ik mezelf bekend maak?
Het is leuker om te radenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben natuurlijk wel heul goed in geheimzinnig doen, maar is het gewenst dat ik mezelf bekend maak?
Loveli dusquote:Op donderdag 24 december 2009 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien iets te makkelijk, maar ik kon geen moeilijke hints bedenken![]()
Raad nu maar gauw!
Van wie was Maria de kerstvrouw?
Was het Mo, PF, loveli of XcUZ_Me?
Wie heeft er nog geen alibi?
Maria vond het natuurlijk wel fijn,
Om niet al te herkenbaar te zijn!
Dus daarom geen groene geit
Geen bezopen Vadertje Tijd
Geen indiaantje klein
Maar wie zou nou haar slachtoffer zijn?
Ad-remheid en kennis geeft haar faam,
En de charme zit hem ook in haar naam!
SecretSantaaaaa!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien iets te makkelijk, maar ik kon geen moeilijke hints bedenken![]()
Raad nu maar gauw!
Van wie was Maria de kerstvrouw?
Was het Mo, PF, loveli of XcUZ_Me?
Wie heeft er nog geen alibi?
Maria vond het natuurlijk wel fijn,
Om niet al te herkenbaar te zijn!
Dus daarom geen groene geit
Geen bezopen Vadertje Tijd
Geen indiaantje klein
Maar wie zou nou haar slachtoffer zijn?
Ad-remheid en kennis geeft haar faam,
En de charme zit hem ook in haar naam!
Slachtoffeeeerquote:Op donderdag 24 december 2009 12:38 schreef loveli het volgende:
[..]
SecretSantaaaaa!
Ben ook een detective van niks
Dat wisten we allang! D'r favoriete geurtje is Japanese Blossom.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:55 schreef loveli het volgende:
Zo, dus jij koopt bij de BodyShop
*past beeld van Mariaaa aan*
Ja jij toch Coquote:Op donderdag 24 december 2009 13:01 schreef SlankeSanta het volgende:
Weet je al wie jouw slanke santa was Piefster?
Wie noemt mij dan nog meer Piefsterquote:Op donderdag 24 december 2009 13:13 schreef SlankeSanta het volgende:
No no no, it was niet Co who gave you your cadeau!
Ben ik even ontmaskerd als selectieve lezert!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat wisten we allang! D'r favoriete geurtje is Japanese Blossom.. Toch?
.
Ik ben aan het werk. Dan ben ik de hele dag acher de computer en kijk ik ieder kwartier wel eventjes of er wat interessants gebeurt op fok!.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kapitein Speurneus*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb gokjes! Niet lezen als je niet wilt![]()
Ik denk datMisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kapitein Speurneus*
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb gokjes! Niet lezen als je niet wilt![]()
Ik denk datOja! Ik heb eigenlijk nog niet zo goed in de lijst gekeken wie er allemaal meededenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kapitein Speurneus*
Mo had bijvoorbeeld haar cadeau nooooit van mij kunnen krijgen![]()
Groningen was wel leuk, maar de Bijenkorf heb ik dan gemistquote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef Viking84 het volgende:
In Groningen hebben we ook een Bijenkorf. Hello PF, er is nog meer buiten Amsterdam!.
Ook mis! En dat is ook een hintquote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef P.F het volgende:
Ik ben niet goed in raden! Ik denk dat een blond iemand mij had, want ik heb bruin haar en Pip is een beetje Blond Amsterdam voor bruin haar.
Ja weet ik het
Uhm..quote:Op donderdag 24 december 2009 14:32 schreef SlankeSanta het volgende:
[..]
Ook mis! En dat is ook een hint!
En die motivatie ook
Niet? Ik zie Daph altijd zo als blondine in mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiny had Co! Is al geraden![]()
En Daph is niet blond
Hey babe!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
*stiekeme lurkster*
Heeft Ewelina haar pakje nou al? Ik vind het zo sneu
(Oh en![]()
aan de Slankies!)
Jij ook fijne feestdagen Greys!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
Vikje!
Ik wil jullie Santatopique niet verder vervuilen, maar heel fijne feestdagen allemaal!
Jij ook hele fijne dagen! En wat jij doet is geen vervuilenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
Vikje!
Ik wil jullie Santatopique niet verder vervuilen, maar heel fijne feestdagen allemaal!
nee, dawazzik... degene die ik had heeft t toch wel geraden denk ik??quote:Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef loveli het volgende:
En ik denk dat Co Mrs Claus is. Of is dat al op de een of andere manier onmogelijk?
quote:Op zondag 27 december 2009 12:08 schreef P.F het volgende:
Ik vind mijn cadeautjes ook wel XM cadeautjes!!
Nee hoor, dat hadden we al bedacht.quote:Op zondag 27 december 2009 16:39 schreef loveli het volgende:
Ik had SDB, wist niet dat dat nog een vraagteken was.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
DevilsAndDust van SeSa Ewelina
XcUZ_Me van SeSa ...
Viking84 van SeSa DevilsAndDust
Shinydiscoball van Loveli
loveli van SeSa MariaEtcetera
motorbloempje van SeSa ....
MariaEtcetera van SeSa _Calimero_
conleche van SeSa Shinydiscoball
kwakz0r van SeSa Viking84
Ewelina (nog geen pakje!) van SeSa ....
Daph_ van SeSa motorbloempje
_Calimero_ van SeSa Conleche
P.F van SeSa ....
Ik had PF dus, dacht dat ook wel duidelijk was inmiddelsquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 17:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik had echt verwacht dat je makkelijk zou raden dat ik dat was...
Jaaa dat was zooo duidelijk! Als het NL boeken waren dan misschien vik.quote:Op zondag 27 december 2009 17:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik had echt verwacht dat je makkelijk zou raden dat ik dat was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |