Ben ik even ontmaskerd als selectieve lezert!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat wisten we allang! D'r favoriete geurtje is Japanese Blossom.. Toch?
.
Ik ben aan het werk. Dan ben ik de hele dag acher de computer en kijk ik ieder kwartier wel eventjes of er wat interessants gebeurt op fok!.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kapitein Speurneus*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb gokjes! Niet lezen als je niet wilt![]()
Ik denk datMisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kapitein Speurneus*
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb gokjes! Niet lezen als je niet wilt![]()
Ik denk datOja! Ik heb eigenlijk nog niet zo goed in de lijst gekeken wie er allemaal meededenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*kapitein Speurneus*
Mo had bijvoorbeeld haar cadeau nooooit van mij kunnen krijgen![]()
Groningen was wel leuk, maar de Bijenkorf heb ik dan gemistquote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef Viking84 het volgende:
In Groningen hebben we ook een Bijenkorf. Hello PF, er is nog meer buiten Amsterdam!.
Ook mis! En dat is ook een hintquote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef P.F het volgende:
Ik ben niet goed in raden! Ik denk dat een blond iemand mij had, want ik heb bruin haar en Pip is een beetje Blond Amsterdam voor bruin haar.
Ja weet ik het
Uhm..quote:Op donderdag 24 december 2009 14:32 schreef SlankeSanta het volgende:
[..]
Ook mis! En dat is ook een hint!
En die motivatie ook
Niet? Ik zie Daph altijd zo als blondine in mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiny had Co! Is al geraden![]()
En Daph is niet blond
Hey babe!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
*stiekeme lurkster*
Heeft Ewelina haar pakje nou al? Ik vind het zo sneu
(Oh en![]()
aan de Slankies!)
Jij ook fijne feestdagen Greys!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:32 schreef Greys het volgende:
Vikje!
Ik wil jullie Santatopique niet verder vervuilen, maar heel fijne feestdagen allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |