Aaw! Veel plezier! Let those sparks fly!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
oh, maar ik ginguit eten
met Mr.Mo.
3 jaar geleden, op kerstavond-avond sprong de vonk over
en een week later, de 30ste, oud jaars avond-avond was het wat![]()
Dito!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben benieuwd of mijn slachtoffer al weet dat het cadeautje van mij is
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Nee, kwak is definitely niet de santa van moblo, want er staan geen typfouten in die post.
Verzonden werd het tijdens Sinter.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:56 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn pakje staat onder mijn kerstkaart verzameling op me te wachten!
Moet ik nu ontkennen of bevestigen of laat ik je nog even in het ongewisse?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik dacht na het zien van Ductape Loveli
Jammer!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:57 schreef SlankeSanta het volgende:
[..]
Verzonden werd het tijdens Sinter.
"Wees blij, verwen, geniet en leef!"
stond op 't briefje dat Santa schreef.
Vergeten ligt het op de printer...
Liefs, SeSa.
En waarom denk je dat ze dat subtiel niet in slank heeft gepost...?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:48 schreef conleche het volgende:
Loveli is laatst in Duitsland geweest volgens mij!!!
Oh. Is dat info die ik weet via andere kanalen??quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef loveli het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ze dat subtiel niet in slank heeft gepost...?
Huh wat voor etiketjesquote:Op woensdag 23 december 2009 17:22 schreef conleche het volgende:
Fotoverslag!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben superblij met m'n cadeautjes!Dat boek wilde ik heel graag hebben, dus fijn en op het staatslot is 1¤70 gevallen, maar liefst. En ik ga nu die nieuwe etiketjes in mijn kleren plakken!!
![]()
O en wie mijn SeSa was, dat was natuurlijk al duidelijk!
Zo nu ga ik bijlezen.
Ik dacht dat jij misschien wel XM had, maar jij kan wel rijmen en dichten! Dusse, misschien Ewelina? Of PF.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Smilies klinkt wel als Mo idd!
Tot nu toe verdenkt niemand mij trouwens
JA HALLOquote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij misschien wel XM had, maar jij kan wel rijmen en dichten! Dusse, misschien Ewelina? Of PF.
Loveli, had ik het aan het begin toch goed! Was jij dan ook de originele Slanke Santa?
Ik gebruik nooit niet smilies!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind smilies juist helemaal maria
terwijl je het al verklapt hebt!!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Smilies klinkt wel als Mo idd!
Tot nu toe verdenkt niemand mij trouwens
Nee, Maria zei dat nog niemand had geraden van wie zij de SeSa was. Dus ik dacht misschien is ze XM's SeSa wel, of die van jou. Jij kan vast ook heel mooi rijmen PFjequote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nee, Maria zei dat nog niemand had geraden van wie zij de SeSa was. Dus ik dacht misschien is ze XM's SeSa wel, of die van jou. Jij kan vast ook heel mooi rijmen PFje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |