Ik lees dit nu pas!quote:
Lees eens verder?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas!
Waarom heb ik geen pm gehad?![]()
ik was het niet
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en nu mag ik iemand verdenken he? Ik verdenk ons aller Kuuken, Calimero_!Maar als mijn Santa niet wil zeggen wie ze is hoeft het niet hoor!
De schoenmaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:50 schreef Ewelina het volgende:
Waar zag je dat aan? Het merk of mijn belabberde inpakkunsten? Of het poststempel?![]()
Sorry voor het fout schrijven van je naam, mijn hersens hebben je achternaam omgevormd tot de naam van één van mijn docenten en die naam hoor ik vaker![]()
Iig fijn dat je er blij mee bent! Ik hoopte al dat je deze dingetjes nog niet zou hebben....
Ik vond jou wel een type om in Thailand geweest te zijn, en om Life of Pi gelezen te hebben!quote:
Ik zie eigenlijk nu pas wat ik fout heb gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pas!
Waarom heb ik geen pm gehad?![]()
ik was het niet
quote:
Ik hou van symmetriequote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nu pas wat ik fout heb gedaan.. Ik heb altijd in m'n hoofd gehad dat jij alleen aan het einde van je naam een underscore had, maar ik zie nu dat je er ook eentje voor hebt.
. Ik had al met en zonder hoofdletter geprobeerd en alles, maar kreeg steeds de melding dat het bericht niet naar jou verzonden kon worden! Goh.
.
M'n vriend heeft hier gepost dat je beneden in de hal moest kijken.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef Viking84 het volgende:
Wat een leuke cadeautjes!. En DaD, je was wel snel dan, want kort nadat de bel was gegaan, postte je alweer op Fok! Ik dacht dat je je vriend misschien op pad had gestuurd.
Je mag de volgende keer de voordeur wel weer even dichtdoen hoor. Was je zeker vergeten in de haast om weg te komen voordat ik je zou spotten?
.
Nee, ik wist het pas toen ik die post lasquote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n vriend heeft hier gepost dat je beneden in de hal moest kijken..
Heb ik die niet goed dicht gedaan?. Sorry! Ik dacht van wel, maar ik moest inderdaad ook zo snel mogelijk de hoek om sprinten. Alsof je niet sowieso al wist dat ik je SeSa was, maar goed.
.
Ik moest ook meerdere keren aanbellen! En ik heb nog door de intercom gegild: "Pakje voor Renske!!!", voor de zekerheid.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik wist het pas toen ik die post las.
Ik dacht dat het een vroege om geld schooiende folderjongen was en ik had al spijt dat ik had opengedaan. Mark zei: "Als de bel weer gaat als we niemand verwachten doen we niet open, ja?". Dus je had geluk
.
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:34 schreef SlankeSanta het volgende:
Ewelina je pakketje zou er nu echt al moeten zijn... Heb je hem al?
Het adres op het lootje was goed hoor, maar was het de letter g?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef SlankeSanta het volgende:
Ik heb het adres overgenomen van het lootje..
Het moet er gewoon zijn! Sorry!! Ik vind het echt niet leuk! Je cadeautje moet gewoon komen, anders bedenk ik een oplossing.
Heb je al een rondje bij de buren gedaan? En op het centrale/digitale prikbord?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef Ewelina het volgende:
Naar welk adres? Welke letter achter het huisnummer?
Langs de buren nog niet, maar er lag ook geen briefje in mijn brievenbus dat het daar is afgeleverd. En een centraal prikbord is er niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je al een rondje bij de buren gedaan? En op het centrale/digitale prikbord?
Nee, het pakketje paste door de brievenbus.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft het pakje een track and trace-nummer, SlankeSanta?
Dat is pure gemakzucht, hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
We zijn trouwens wel een boekenclubske bij elkaar hegrotendeels that is!
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:53 schreef Laureline het volgende:
Wat een geweldige pakjes allemaal!En nu weet ik de namen van DAD en SDB, hehe.
De prijs voor de beste fotoserie gaat naar Vik, ik lachte me slap om die foto van de ingepakte pakjes en dan daaronder op hetzelfde kleedje in precies hetzelfde kader de uitgepakte pakjes. Héél erg Nijntje is jarig
1,70 euro volgens mijquote:Op woensdag 23 december 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:is er echt 70 euro gevallen op het lot van Co?!
. Ik dacht dat dat een grapje was
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |