nee dat was DaD (haar volledige naam stond in t email adres van SlankeSantaquote:
Oh ja?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef conleche het volgende:
[..]
terwijl je het al verklapt hebt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ewelina had. aan de schrijfstijl van de Slanke Santa reacties...Kwak
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
heb m even bijgewerkt, was t vergeten.
ik denk overigens datYep, dacht ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ewelina had. aan de schrijfstijl van de Slanke Santa reacties...
![]()
Ik had DaD, en ik kan toevallig wel dichtenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij misschien wel XM had, maar jij kan wel rijmen en dichten! Dusse, misschien Ewelina? Of PF.
Loveli, had ik het aan het begin toch goed! Was jij dan ook de originele Slanke Santa?
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik had DaD, en ik kan toevallig wel dichten
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nee, Maria zei dat nog niemand had geraden van wie zij de SeSa was. Dus ik dacht misschien is ze XM's SeSa wel, of die van jou. Jij kan vast ook heel mooi rijmen PFje Ewelina![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wortel in de kont.
Rijmt niet, dicht wel.
Over de Secret Santa (lootjes) van het Slank topicquote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef Tamashii het volgende:
Heh, ik wil ook weten waar dit over gaat.
Als mijn SeSa een gedicht had gemaakt met allemaal absurde wendingen en verdraaide woorden had ik jou verdacht, hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Smilies klinkt wel als Mo idd!
Tot nu toe verdenkt niemand mij trouwens
Dan is het goed!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Als mijn SeSa een gedicht had gemaakt met allemaal absurde wendingen en verdraaide woorden had ik jou verdacht, hoor!
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Broccoli ees good fer uu!
Overigens: gelukkig hebben we de foto's nog![]()
QFTquote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! jij moet IRL echt geweldig zijn
(hier ook overigens hoor...)
nu slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |