ah, SOA-testje gehad?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:15 schreef Dark_Gelanus het volgende:
[..]
Ach, bloeduitslagen moeten besproken worden dus tussen 1 en 2 bellen ze even.
Nee, die heb ik tijden terug al eens gedaanquote:
ah ook witte vlekken in de keel gehad ofzo?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, die heb ik tijden terug al eens gedaan
Bloedonderzoek naar Pfeiffer en andere nare virusjes
Nee ik ben topsporter en had vorig weekend NK (die ik wel gewonnen had) en zakte daar in elkaar n.a.v. pure vermoeidheid. Maar mijn lichaam zou dat allemaal makkelijk moeten aankunnen enzo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:22 schreef Misan het volgende:
[..]
ah ook witte vlekken in de keel gehad ofzo?
Al iemand om zijn of haar muil geslagen?quote:
De taxichauffeur vroeg er wel om maar ik heb me ingehoudenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Al iemand om zijn of haar muil geslagen?
Jammer. Moet je gewoon doen. Sommige van die chauffeurs zijn enorm arrogantquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De taxichauffeur vroeg er wel om maar ik heb me ingehouden
Wer goats diech hein, jöngske?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:15 schreef lkb9000 het volgende:
Nou het was wel een hele aardige kerel hoor, maar dat accent
wat een simpel volkquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wer goats diech hein, jöngske?
Het zijn net Brabanders.quote:
al dat volk onder de rivieren (beneje de rieviere) afstoten, lijkt mij prima dat België die drie provincies overneemt tegen een leuk prijsjequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het zijn net Brabanders.
"Ik heb jouw daar gezien in de supermarkt bij het brood."
"Iech hed diech gesehn!"
groeten terugquote:
Hoe was het bij de dokter?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
dadelijk maar een bezoekje naar de kaakchirurg
Nick is een Limburgerquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:09 schreef Tain het volgende:
Van de dokter naar de kaakchirurg? Hij heeft je op je bek geslagen?
Nja me kaak was erg dik, en toen kwamen er achter dat het wel aan me tand lagquote:
Neuh hoor!quote:
Hij zal wel niet meer te redden zijn, dus de kaken worden aan elkaar gezet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:18 schreef Misan het volgende:
[..]
dan zou hij toch naar de logopedist moeten?
nee eruit zelfsquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij zal wel niet meer te redden zijn, dus de kaken worden aan elkaar gezet.
Als we iets af zouden moeten stoten dan liever Flevoland, Friesland en Groningen. Vooral Flevoland is echt een lelijke provincie waar gewoon echt NIKS goeds vandaan komt.... Ik zou nog eerder in Zeeland gaan wonen! Dat is ook een saaie provincie maar die heeft nog wel wat cultuur.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:10 schreef Misan het volgende:
[..]
al dat volk onder de rivieren (beneje de rieviere) afstoten, lijkt mij prima dat België die drie provincies overneemt tegen een leuk prijsje
Eens!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Limburg, Friesland & Groningen gewoon aan Duitsland geven![]()
juistquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef koei het volgende:
[..]
Als we iets af zouden moeten stoten dan liever Flevoland, Friesland en Groningen. Vooral Flevoland is echt een lelijke provincie waar gewoon echt NIKS goeds vandaan komt.... Ik zou nog eerder in Zeeland gaan wonen! Dat is ook een saaie provincie maar die heeft nog wel wat cultuur.
Limburg en Brabant zijn juist leuke provincies. Als ik een leuke baan kan vinden in Brabant dan ben ik hier weg! Brabanders
Kerkplein is idd erg vet!!quote:
Haha dat idd jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Kerkplein is een prachtige tent, maar heel erg jammer van het kansloze volk wat er rondhuppelt...
Ik heb ze pas allemaal gekekenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:27 schreef koei het volgende:
Harry Potter op tv vanavond
Een mooi moment om de film weer eens te gaan kijken! Uiteraard wel de bluray versie zonder reclame!
Dan heb je zijn geklaag over pils net gemist denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik hoorde jou niet klagen toen ik pils kwam brengenW
Pils is gewoon de correcte benaming voor een biertje uit de tap in het café, maar goed dat ik dat dan gemist hebquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:27 schreef koei het volgende:
[..]
Dan heb je zijn geklaag over pils net gemist denk ikVolgens Misan hoor je namelijk water te krijgen als je pils besteld
QF FUCKING Tquote:
Had je dat niet thuis kunnen doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef lkb9000 het volgende:
Lekker Groningse droge worst kopen in maastricht
Je zusje en iets te snacken / drinken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:55 schreef RitseB het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk nog iets mee nemen de 2de
sgoedquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Je zusje en iets te snacken / drinken.
B.Y.O.B. jeweet.
Je krijgt van mij wel een tientje, dan wordt het P.B.Y.B. ofzo! Ik ga niet met bier lopen slepen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Je zusje en iets te snacken / drinken.
B.Y.O.B. jeweet.
is ook prima, kan ik als een ware pool weer halve liters kopen bij de lidlquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:15 schreef koei het volgende:
[..]
Je krijgt van mij wel een tientje, dan wordt het P.B.Y.B. ofzo! Ik ga niet met bier lopen slepen...
Je gaat maar mee helpen sjouwen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef lkb9000 het volgende:
Kan je dat voor mij ook doen poit? Aangezien ik anders heel oud en nieuw ook al voor 2dagen extra bier mee moet sjouwen
1 januari sowieso niet, 2 januari mag ik toch hopen van welquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zijn de winkels 1 en 2 januari open?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:27 schreef koei het volgende:
[..]
Dan heb je zijn geklaag over pils net gemist denk ikVolgens Misan hoor je namelijk water te krijgen als je pils besteld
uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik hoorde jou niet klagen toen ik pils kwam brengenW
Neem ik voor 1jan wel een flesje whiskey mee voor mij en poit! Haal jij dan wat wiet poit?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Misan het volgende:
[..]
1 januari sowieso niet, 2 januari mag ik toch hopen van wel
food voor de munchies, een een klompje hash?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Neem ik voor 1jan wel een flesje whiskey mee voor mij en poit! Haal jij dan wat wiet poit?gaan we de 2e wel bier in viefje sjouwen
In principe wel maar Lenny, ik en misschien de kok kunnen niet beloven dat er wat over blijftquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Poit het volgende:
[..]
In principe wel maar Lenny, ik en misschien de kok kunnen niet beloven dat er wat over blijft
klinkt als een puik plan!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]true that!
Wat doen we met eten op de 1e? Diepvriespizzaatje?
Oh dat klinkt niet goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Poit het volgende:
Ik denk dat m'n andere ratje het nieuwe jaar niet gaat redden
Ik zal d'r flink verwennen met allemaal lekkere dingen! Misschien houdt ze dan nog wel even vol!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet goedmaar ik wil m zo graag ontmoeten
Foute timing... damn hey!quote:
Jou heb ik niet over het schoudertje getild maar een vriendelijke bearhug gegeven.. Maar als ik je op kom halen van het station moet dat best kunnen hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef lkb9000 het volgende:
Gehe baas! Zoiets deed je ook bij mij, 1jan weer?
Wedden dat je te brak bentquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Jou heb ik niet over het schoudertje getild maar een vriendelijke bearhug gegeven.. Maar als ik je op kom halen van het station moet dat best kunnen hoor
Ja, vind je het gek, allebei te wappie om maar normaal te reagerenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wedden dat je te brak bent
En op lowlands heb je me opgetild maar toen viel je achterover
Ik was toen nog best nuchter eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek, allebei te wappie om maar normaal te reageren![]()
Dat muziekje dat je hoort is het standaardmuziekje van Littlebigplanetquote:
Ahhhhquote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef koei het volgende:
[..]
Dat muziekje dat je hoort is het standaardmuziekje van Littlebigplanet
Dwazen waar?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef Tain het volgende:
uncharted 1 aan het spelen
thuis aan het werk
er zijn nog wel een aantal leuke spellen voor de ps3quote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef Rossdale het volgende:
ik wil heel graag uncharted 1 en 2 eens spelen, maar om alleen daar een ps3 voor te kopen... Iemand die zijn ps3 + exclusives een keer 2-3 weekjes wil ruilen voor mijn 360 + exclusives?
ik heb 1 en 2 welquote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef Rossdale het volgende:
ik wil heel graag uncharted 1 en 2 eens spelen, maar om alleen daar een ps3 voor te kopen... Iemand die zijn ps3 + exclusives een keer 2-3 weekjes wil ruilen voor mijn 360 + exclusives?
Dat is al best oud! Mij maak je overigens niet wijs dat het geen bewuste actie is geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 03:55 schreef koei het volgende:
check het muziekje hier: http://www.xbox.com/nl-NL/live/bestoflive/connectnow.htm
Ik dacht echt dat ik op een PlayStation-site was belandNiet echt heel handig om het liedje van één van de bekendste games van je concurrent te gebruiken...
haha en ik had liberty city episodes vandaag uitquote:Op woensdag 23 december 2009 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag de Liberty City episodes ontvangen! Nu eerst GTA IV uitspelen
Heb hem nog amper gespeeldquote:Op woensdag 23 december 2009 20:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha en ik had liberty city episodes vandaag uit!
Waarom verbaasd het me niks dat jij dat wel kunt waarderenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef koei het volgende:
Geer & Goor zijn leuk! Dat was echt mooie TV!
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef koei het volgende:
Ik kan dat ook wel waarderenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef koei het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan dat ook wel waarderen
Heb je ooit een hele aflevering ervan gekeken? Ik kan me niet voorstellen dat je dat doet zonder te lachen. Het is af en toe echt kansloos, maar overall is het gewoon leuk om te zien hoe ze overal een puinhoop van maken!quote:
quote:
ik word zo moe van die twee. Mediageil op en top. Bijna elk programma kun je ze in verwachten. En in dat programma vooral: zie ons om onze eigen grappen lachen. Ik kan gewoon slecht tegen dat soort mensen die perse grappig moeten zijn. In het echt loop ik dan ook weg, waarom dan hele aflevering kijken...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef koei het volgende:
[..]
Heb je ooit een hele aflevering ervan gekeken? Ik kan me niet voorstellen dat je dat doet zonder te lachen. Het is af en toe echt kansloos, maar overall is het gewoon leuk om te zien hoe ze overal een puinhoop van maken!
Zelfs nu klopt het nog niet helemaal maar wel iets meer in elk geval!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk dat, jij speelt alleen klote games
Kon dat maar, maar ze maken helaas geen nieuwe afleveringenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
Koei en Morph zitten in een boom
G.E.E.R. en G.O.O.R te kijken
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zelfs nu klopt het nog niet helemaal maar wel iets meer in elk geval!
Met Morph in de boom kan altijd denk ik ??quote:Op woensdag 23 december 2009 21:11 schreef koei het volgende:
[..]
Kon dat maar, maar ze maken helaas geen nieuwe afleveringen
wacht maar tot ik me mond open doequote:Op woensdag 23 december 2009 23:04 schreef RitseB het volgende:
Oja, maar aq gedraagt zich het jongste
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
wacht maar tot ik me mond open doe
Ik had hem nog slechter verwacht, had hem vanmiddag gezienquote:Op woensdag 23 december 2009 22:44 schreef koei het volgende:
Ik ook! En het is een redelijk slechte film, maar de special effects enzo maken het nog wel aardig vind ik!
kloon?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef Misan het volgende:
ik heb die foto trouwens eerder gezien in een ander profiel, kan dat?
als het goed is niet, hij kan alleen op 1 account op fok staan en op me hives.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef Misan het volgende:
ik heb die foto trouwens eerder gezien in een ander profiel, kan dat?
ja of iemand anders gebruikt 'm ookquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
als het goed is niet, hij kan alleen op 1 account op fok staan en op me hives.
die moet ik nog maken, maar aq heeft me kloon naam nog steeds bezetquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:04 schreef RitseB het volgende:
Oja, maar aq gedraagt zich het jongste
Trustenquote:
IK HEB GEEN KLOON. of bedoelde je dat niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trusten!
Btw ross, lees maar een paar posts terug wat ik zei!
me moeder heeft het er wel altyd over dat ze me gekloont heeft.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:51 schreef koei het volgende:
dat je kloon geen kloon heeft wil niet zeggen dat je er niet een kan zijn!
Nee dat niet, heb er wel spijt van dat ik daar geen gebruik van heb gemaakt. Maar die demo is zo verdomde verslavend, vooral met vriendenquote:
Awesomequote:Check trouwens mijn hippe nieuwe sloffen:
[ afbeelding ]
ik heb beren sloffenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:03 schreef koei het volgende:
Is die in de aanbieding Lennie?
Check trouwens mijn hippe nieuwe sloffen:
[ afbeelding ]
Ik heb ook beren sloffenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik heb beren sloffenmaar warm (pic's volgen nog.)
de mijne zijn zwart bruin gestreeptquote:Op donderdag 24 december 2009 01:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb ook beren sloffenzoiets in ieder geval, het zijn enorme bruine klauwen met enorme zwarte nagels
Ze zijn AWESOME en HUGE! Maar ik stoot wel alles om als ik ze aan heb
Knokke?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
de mijne zijn zwart bruin gestreept
ik ga morgen pics maken, en dan knokke.quote:
ik had het inderdaad niet tegen of over jouquote:Op donderdag 24 december 2009 00:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
IK HEB GEEN KLOON. of bedoelde je dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:41 schreef Gamer_V het volgende:
Morgen weer tijd voor het beste baantje ooit!je mag weer rijden in het poep zuig wagentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je het lief aan je baas vraagt
of bedoel je dat niet.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
quote:
Heel erg hip en super cool.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:03 schreef koei het volgende:
Is die in de aanbieding Lennie?
Check trouwens mijn hippe nieuwe sloffen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:22 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Heel erg hip en super cool.![]()
Ik ben dood.
wat een dag, ik ga slapen want ik moet morgen nog kerstkadeautjes kopen
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trusten!
Btw ross, lees maar een paar posts terug wat ik zei!
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik heb 1 en 2 wel!
2 zit nog in de verpakking zelfs, en tja een xbox heb ik al!
Breda is niet zo ver toch!
quote:
leen hem dan een paar gave games, of betaal hem een borg ofzo want zo als ik het lees staat hy er wel open voor om jouw zijn ps3 te laten lenen met uncharted 1+2.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]Sorry helemaal overheen gelezen
Boxtel is niet zo ver weg nee, maar je kunt zo weinig met een extra xbox
Aha jij snapt het dus welquote:Op donderdag 24 december 2009 09:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
leen hem dan een paar gave games, of betaal hem een borg ofzo want zo als ik het lees staat hy er wel open voor om jouw zijn ps3 te laten lenen met uncharted 1+2.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:20 schreef AQuila360 het volgende:
Nick mag ik dan je auto of fiets lenen of in elk geval iets?
Koffiezet apparaat ofzo?
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha jij snapt het dus wel
Ik heb zelfs uncharted 2 nog niet eens aangeraakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Ik kan nog steeds niet geloven dat jij ouder dan mij bentquote:Op donderdag 24 december 2009 10:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
nederlander, een echte hollandse jongen die graag alles aanpakt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat jij ouder dan mij bentik heb altijd gedacht dat je 14 was
Ga lekker rellen in xbox topic met je vriendjes daar
Nja ik gebruik hem amper eigenlijk, heb wel pas fifa 2010 bij gekocht voor 20euro om tegen een paar vrienden te knallenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:09 schreef Rossdale het volgende:
Sorry het is vroeg en fokken via een gsm werkt toch niet helemaal geweldig.
Zou wel supergaaf zijn Nick!
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:20 schreef AQuila360 het volgende:
Nick mag ik dan je auto of fiets lenen of in elk geval iets?
Koffiezet apparaat ofzo?
Rossdale mag je Ps3 lenen en ik je waterkokerquote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik gebruik hem amper eigenlijk, heb wel pas fifa 2010 bij gekocht voor 20euro om tegen een paar vrienden te knallen
Hoelang wil je hem lenen, en brokken is schokken he
[..]
Uhmmm, heb een waterkoker over als je dat zoekt
Bad Baas Novaquote:Op donderdag 24 december 2009 10:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
je zou een dagje in me hoofd moeten zitten, want dan ga je echt schrikken van de gedachtes die ik op een dag heb.
ik hou niet van rellenik ben gewoon graag actief.
Brokken is dokken uiteraardquote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik gebruik hem amper eigenlijk, heb wel pas fifa 2010 bij gekocht voor 20euro om tegen een paar vrienden te knallen
Hoelang wil je hem lenen, en brokken is schokken he
[..]
Uhmmm, heb een waterkoker over als je dat zoekt
Oke volgende maand is cool, kan ik uberhaupt nog proberen er iets mee te doenquote:Op donderdag 24 december 2009 10:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Brokken is dokken uiteraardWeet niet precies hoe lang je hem kwijt kan?
Ik wil deze vakantie eerst nog lvl 70 bij MW2 proberen te worden en Shadow Complex spelen dus ik vermaak me voorlopig nog wel heel eventjes, dus op zijn vroegst volgende maand pas ergens
Van MSG4 kan ik het begrijpen dat je hem niet aanraaktquote:Op donderdag 24 december 2009 10:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oke volgende maand is cool, kan ik uberhaupt nog proberen er iets mee te doen
heb ook not MGS 4 liggen, en ook al niet aangeraakt
AQ, jij hebt al een ps3 gehad
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Bad Baas Nova![]()
Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan
Dude mgs4 is de enige reden waarom ik me niet schaam dat ik dat apparaat thuis heb staanquote:Op donderdag 24 december 2009 10:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Van MSG4 kan ik het begrijpen dat je hem niet aanraakt
Ik vind alleen de oude MGS spellen leukquote:Op donderdag 24 december 2009 10:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dude mgs4 is de enige reden waarom ik me niet schaam dat ik dat apparaat thuis heb staan
doodquote:
die is al sinds gister wegquote:
fuuuuuuu-quote:Op donderdag 24 december 2009 12:10 schreef Tain het volgende:
[..]
doodiedereen is gestopt met spelen
3 moet je zeker nog eens doenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
MGS 1 en 2 waren zeer tof !
3 nooit gedaan
ik kweek sombrero's in m'n keelquote:
Je moet die facebook zooi uit de url halenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:40 schreef Tain het volgende:
post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:40 schreef Tain het volgende:
post hier stoere foto's (met wapens ofzo zie maar...)
Nietquote:
waarom heb je hem eingelijk weg gedaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet![]()
Tenminste hij heeft hier 1 dag in de doos gestaan en is toen naar een goed doel gegaan
Voor een goed doel BBNquote:Op donderdag 24 december 2009 15:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
waarom heb je hem eingelijk weg gedaan.
Ik nietquote:Op donderdag 24 december 2009 16:26 schreef AQuila360 het volgende:
Wie van jullie heeft overal verteld dat het open dag is in de GAM SC?
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor een goed doel BBN![]()
Die whale wars aflvering van southpark is grappig met die big fat liar
een kort pittig kaspel voor de kerstquote:Op donderdag 24 december 2009 16:18 schreef patrickpsv het volgende:
Vandaag FIFA 10 te leen gekregen![]()
ohja en naar kapper geweest, van lang naar kort, wat een verschil
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
een kort pittig kaspel voor de kerst
Vetquote:Op donderdag 24 december 2009 16:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!
doe maar gewoon klikken, je krijgt echt cartman te zien
weet ik zo niet!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vet
Dat stukje was ook al tof in de aflvering![]()
Weet nij trouwens hoe die ene aflvering heet waar alle ouders weg zijn ofzo en dan worden die kids de baas en dan splitsen ze zich op ofzo en is Cartman de burgemeester er van
Die was vet tof maar ik kan die niet meer vinden
Het is te veel om het te zoekenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:49 schreef lkb9000 het volgende:
Ik weet welke je bedoelt maar ik weet zo niet hoe die heet. Even googlen op episode guide en je hebt m zo gevonden joh
WTF mag ik ze hebbenquote:
jij mag de waterkoker!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is te veel om het te zoeken
[..]
WTF mag ik ze hebben![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
,.
Wel vet opzich hoe duur was dat? Ik kijk ze nu altijd op de officiele site ofzo maar soms duurt het ff eer de nieuwe bekijkbaar is
Damn hey, 100+ pakjes uitpakken...quote:Op donderdag 24 december 2009 20:33 schreef koei het volgende:
Woei, pakjesavond in Farmville
Ik heb al een bruine kip, bruine koe en gouden kip gekregenen een New Years eve bal!
Ga eens een echte game spelenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:09 schreef koei het volgende:
Ik heb ook een poes![]()
Een grijze tabby, net als Axel
En nog een gouden kip erbij
quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:39 schreef Reintji het volgende:
Ik kom weer fokken wanneer het beter gaat in colombia, maar ik zeg eventjes "moi"
waarom, ik ben er toch om de topics op een bepaalde niveau tot grote hoogte of laagte te brengen.quote:
Wat leuk!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:22 schreef De_Kok het volgende:
Ik kreeg een ps3 controller van m'n zusje... en ik had net zelf een 2de gekocht een paar dagen terug![]()
Wel liefNu kan ik em gaan ruilen voor een nieuw spelletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
eet zequote:Op vrijdag 25 december 2009 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fijne avond jongens en vrouw
Ik ga eens een happie eten!
ik dacht enkel dat fokkers geen vrienden hadden, maar dat ze ook geen familie hebben wist ik nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:04 schreef lkb9000 het volgende:
Mijn kerstdiner wordt een zak nibbits
Net Borderlands besteld bij zavvi voor 19pond inc
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik dacht enkel dat fokkers geen vrienden hadden, maar dat ze ook geen familie hebben wist ik niet![]()
Sterkte Reintji! Ik hoopte eigenlijk dat je afwezigheid kwam doordat je met de hele familie terug naar Nederland was gekomen en gewoon even geen tijd voor ons hadquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:39 schreef Reintji het volgende:
Ik kom weer fokken wanneer het beter gaat in colombia, maar ik zeg eventjes "moi"
altijd mooi dat mensen met de feest dagen nog aan alle kinderen die moeten arbeiden bij de mac denken. lief van jullie door er te gaan eten, hebben die kids ook een soort familie avondquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zit nog bij familie te wachten tot we eindelijk naar de toko gaan waar we gaan eten
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
altijd mooi dat mensen met de feest dagen nog aan alle kinderen die moeten arbeiden bij de mac denken. lief van jullie door er te gaan eten, hebben die kids ook een soort familie avond
Goed zoquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:14 schreef CengizMan het volgende:
Ik ga ook maar eens wat meer op het forum rondhangen!
Is de sneeuw toch nog goed voor ietsquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:56 schreef lkb9000 het volgende:
Grappig dat er sinds de sneeuw vet veel nieuwe mensen in de SC zijn gekomen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:01 schreef RitseB het volgende:
Komt er trouwens iemand van de newbies naar poit
Poitmeet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:01 schreef RitseB het volgende:
Komt er trouwens iemand van de newbies naar poit
Moet zoiets niet gewoon om de zoveel tijd gedrained worden ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:47 schreef Tain het volgende:
Heb er nog steeds een lading vocht inzitten en dat had er eigenlijk al uit moeten zijn
sinds dat er ben ja!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:56 schreef lkb9000 het volgende:
Grappig dat er sinds de sneeuw vet veel nieuwe mensen in de SC zijn gekomen
Het kan gedrained worden, maar dat heeft niet zoveel zinquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Moet zoiets niet gewoon om de zoveel tijd gedrained worden ofzo?
Hoelang moet je nog thuis zitten?
Zou ik wel even wachten tot die sneeuw enzo weg isquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Het kan gedrained worden, maar dat heeft niet zoveel zinzou binnen een week weer het vocht terug hebben. Dus moet gewoon trainen en ga ook gewoon werken, maar ben nog niet met het ov geweest om naar mijn werk te komen
ben al aan h
Ga jij je nagels eens knippen viespeukquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zijn die 3 maanden nu al voorbij?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:25 schreef lkb9000 het volgende:
Edje is teruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug! Voorwaardelijke vrijlating?
begin je nu al?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga jij je nagels eens knippen viespeuk
Nee. Ed heeft het drukquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef lkb9000 het volgende:
Heb je mn batman score al verslagen ed?
Jij moet zo even dit topic sluiten, en een episch nieuwe TT maken natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee. Ed heeft het druk
Behalve vanavond
[GAM SC#227] Met zoveel KPD porno als je kunt wensen!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ik denk dat iemand anders een TT moet verzinnen
Ben jij nieuw?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:37 schreef CengizMan het volgende:
Ik was nooit zo erg van GTA, misschien omdat ik nooit de missies heb gespeeld, maar GTA IV is toch wel heel erg gaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |