Dwazen waar?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef Tain het volgende:
uncharted 1 aan het spelen
thuis aan het werk
er zijn nog wel een aantal leuke spellen voor de ps3quote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef Rossdale het volgende:
ik wil heel graag uncharted 1 en 2 eens spelen, maar om alleen daar een ps3 voor te kopen... Iemand die zijn ps3 + exclusives een keer 2-3 weekjes wil ruilen voor mijn 360 + exclusives?
ik heb 1 en 2 welquote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef Rossdale het volgende:
ik wil heel graag uncharted 1 en 2 eens spelen, maar om alleen daar een ps3 voor te kopen... Iemand die zijn ps3 + exclusives een keer 2-3 weekjes wil ruilen voor mijn 360 + exclusives?
Dat is al best oud! Mij maak je overigens niet wijs dat het geen bewuste actie is geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 03:55 schreef koei het volgende:
check het muziekje hier: http://www.xbox.com/nl-NL/live/bestoflive/connectnow.htm
Ik dacht echt dat ik op een PlayStation-site was belandNiet echt heel handig om het liedje van één van de bekendste games van je concurrent te gebruiken...
haha en ik had liberty city episodes vandaag uitquote:Op woensdag 23 december 2009 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vandaag de Liberty City episodes ontvangen! Nu eerst GTA IV uitspelen
Heb hem nog amper gespeeldquote:Op woensdag 23 december 2009 20:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha en ik had liberty city episodes vandaag uit!
Waarom verbaasd het me niks dat jij dat wel kunt waarderenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef koei het volgende:
Geer & Goor zijn leuk! Dat was echt mooie TV!
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef koei het volgende:
Ik kan dat ook wel waarderenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef koei het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan dat ook wel waarderen
Heb je ooit een hele aflevering ervan gekeken? Ik kan me niet voorstellen dat je dat doet zonder te lachen. Het is af en toe echt kansloos, maar overall is het gewoon leuk om te zien hoe ze overal een puinhoop van maken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |