Pils is gewoon de correcte benaming voor een biertje uit de tap in het café, maar goed dat ik dat dan gemist hebquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:27 schreef koei het volgende:
[..]
Dan heb je zijn geklaag over pils net gemist denk ikVolgens Misan hoor je namelijk water te krijgen als je pils besteld
QF FUCKING Tquote:
Had je dat niet thuis kunnen doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef lkb9000 het volgende:
Lekker Groningse droge worst kopen in maastricht
Je zusje en iets te snacken / drinken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:55 schreef RitseB het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk nog iets mee nemen de 2de
sgoedquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Je zusje en iets te snacken / drinken.
B.Y.O.B. jeweet.
Je krijgt van mij wel een tientje, dan wordt het P.B.Y.B. ofzo! Ik ga niet met bier lopen slepen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Je zusje en iets te snacken / drinken.
B.Y.O.B. jeweet.
is ook prima, kan ik als een ware pool weer halve liters kopen bij de lidlquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:15 schreef koei het volgende:
[..]
Je krijgt van mij wel een tientje, dan wordt het P.B.Y.B. ofzo! Ik ga niet met bier lopen slepen...
Je gaat maar mee helpen sjouwen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef lkb9000 het volgende:
Kan je dat voor mij ook doen poit? Aangezien ik anders heel oud en nieuw ook al voor 2dagen extra bier mee moet sjouwen
1 januari sowieso niet, 2 januari mag ik toch hopen van welquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zijn de winkels 1 en 2 januari open?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:27 schreef koei het volgende:
[..]
Dan heb je zijn geklaag over pils net gemist denk ikVolgens Misan hoor je namelijk water te krijgen als je pils besteld
uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik hoorde jou niet klagen toen ik pils kwam brengenW
Neem ik voor 1jan wel een flesje whiskey mee voor mij en poit! Haal jij dan wat wiet poit?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Misan het volgende:
[..]
1 januari sowieso niet, 2 januari mag ik toch hopen van wel
food voor de munchies, een een klompje hash?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Neem ik voor 1jan wel een flesje whiskey mee voor mij en poit! Haal jij dan wat wiet poit?gaan we de 2e wel bier in viefje sjouwen
In principe wel maar Lenny, ik en misschien de kok kunnen niet beloven dat er wat over blijftquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Poit het volgende:
[..]
In principe wel maar Lenny, ik en misschien de kok kunnen niet beloven dat er wat over blijft
klinkt als een puik plan!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]true that!
Wat doen we met eten op de 1e? Diepvriespizzaatje?
Oh dat klinkt niet goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:27 schreef Poit het volgende:
Ik denk dat m'n andere ratje het nieuwe jaar niet gaat redden
Ik zal d'r flink verwennen met allemaal lekkere dingen! Misschien houdt ze dan nog wel even vol!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet goedmaar ik wil m zo graag ontmoeten
Foute timing... damn hey!quote:
Jou heb ik niet over het schoudertje getild maar een vriendelijke bearhug gegeven.. Maar als ik je op kom halen van het station moet dat best kunnen hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef lkb9000 het volgende:
Gehe baas! Zoiets deed je ook bij mij, 1jan weer?
Wedden dat je te brak bentquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Jou heb ik niet over het schoudertje getild maar een vriendelijke bearhug gegeven.. Maar als ik je op kom halen van het station moet dat best kunnen hoor
Ja, vind je het gek, allebei te wappie om maar normaal te reagerenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wedden dat je te brak bent
En op lowlands heb je me opgetild maar toen viel je achterover
Ik was toen nog best nuchter eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek, allebei te wappie om maar normaal te reageren![]()
Dat muziekje dat je hoort is het standaardmuziekje van Littlebigplanetquote:
Ahhhhquote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef koei het volgende:
[..]
Dat muziekje dat je hoort is het standaardmuziekje van Littlebigplanet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |