Of misschien wel kleine jongetjesquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Overigens was Mohammed analfabeet, dus hij kon niet eens "geschriften" maken.
Hij neukte liever kleine meisjes.
Is dat zo? Het mes snijdt aan twee kanten, raptorix en jij geven homo's een slechte naam!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:41 schreef _Michiel_ het volgende:
BansheeBoy is weer eens zo'n moslim die z'n best doet om de wereldbevolking een hekel te laten krijgen aan z'n geloof
Je laatste zin klopt natuurlijk sowieso als een bus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef eleusis het volgende:
[..]
Geschriften die volledig arbitrair zijn.
Je mag er geen moreel oordeel over geven. Dat zou impliceren dat je het beter weet dan god!
Of er nu in staat dat je op zondag niet mag werken, of dat je vrouwen mag verkrachten onder bepaalde voorwaarden, het maakt niet uit wat jouw eigen oordeel is, want god heeft het gezegd.
Met andere woorden, de slaven van het geloof zijn de echte immorelen.
Maar ik spreek tenminste op persoonlijke titel, en niet op imaginaire figuren die ook nog eens analfabete pedofielen waren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Is dat zo? Het mes snijdt aan twee kanten, raptorix en jij geven homo's een slechte naam!
Beter had ik het zelf niet kunnen verwoorden. Voor een niet-Moslim is dat best knap.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Overigens was Mohammed analfabeet, dus hij kon niet eens "geschriften" maken.
En wie bepaald dan wie wat en welke religie aan moet gaan? Men kan ook GEEN religie hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beter had ik het zelf niet kunnen verwoorden. Voor een niet-Moslim is dat best knap.
Tenzij je deze ideologie niet praktiseert is het homoïsme een stroming die nooit en te nimmer samen kan gaan met welke der 3 grote religies dan ook.²
heb ik iets gemist met mensen-die-homoseksualiteit-een-slechte-naam-geven in dit topic?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef Martin73 het volgende:
[..]
Is dat zo? Het mes snijdt aan twee kanten, raptorix en jij geven homo's een slechte naam!
De Koran keurt homoseksualiteit niet af, maar domme moslims als jou die door de Bergimam zijn gehersenspoelt lezen kennelijk hun eigen heilige boek niet, heb je uberhaupt wel eens een heilig boek opengeslagen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Beter had ik het zelf niet kunnen verwoorden. Voor een niet-Moslim is dat best knap.
Tenzij je deze ideologie niet praktiseert is het homoïsme een stroming die nooit en te nimmer samen kan gaan met welke der 3 grote religies dan ook.²
Hé Raptorix. Alles goed?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
De Koran keurt homoseksualiteit niet af, maar domme moslims als jou die door de Bergimam zijn gehersenspoelt lezen kennelijk hun eigen heilige boek niet, heb je uberhaupt wel eens een heilig boek opengeslagen?
Nee alleen de daad word afgewezen, volgens de Koran mag je best Homo zijn, maar mag je geen seks hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé Raptorix. Alles goed?
De Islam is meer dan alleen de Koran. En de Koran wijst het wel degelijk af. Homoïsme kan niet, gaat niet.²
Dan zijn we dat dus eens, want dat heb ik reeds eerder gezegd in dit topic.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee alleen de daad word afgewezen, volgens de Koran mag je best Homo zijn, maar mag je geen seks hebben.
Ah, dus je volgt alle regels die in de Koran staan strikt? Zoniet is dat nogal hypcriet en ben je een nepmoslim.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan zijn we dat dus eens, want dat heb ik reeds eerder gezegd in dit topic.²
Hij is 'even weg'. Gelukkig, kan het weer gewoon op een normale manier over topics gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah, dus je volgt alle regels die in de Koran staan strikt? Zoniet is dat nogal hypcriet en ben je een nepmoslim.
Dat zegt meer over die religies dan over homoïsme...quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mexico Stad staat homohuwelijk toequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:26 schreef DennisMoore het volgende:
Maareh, misschien is het al voorbij gekomen in 't topic, alleen door dat Bansheeboy-gereutel zag ik 't effe niet staan...
Hoe zit dat nou? Hoe kan het alleen in de hoofdstad worden ingesteld, maar niet in de rest van 't land?
Hoe kom je aan deze wijsheid? Ik herinner me er nl. niks van. Ofschoon het een leuk verhaal is, echter al bijna 10 jaar geleden.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kan het topic niet meer vinden, maar het is zeker waar
Maar je herinnert je wel dat het 10 jaar geleden is?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze wijsheid? Ik herinner me er nl. niks van. Ofschoon het een leuk verhaal is, echter al bijna 10 jaar geleden.
Nu over het homoïsme.²
Ja, het is al bijna 10 jaar geleden dat ik op het Tweakers forum actief was en mij daadwerkelijk manifisteerde als.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef Viper71 het volgende:
[..]
Maar je herinnert je wel dat het 10 jaar geleden is?
Huwelijk met genocide vergelijkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik word er zelf niet minder van als er een genocide plaatsvindt in Zimbabwe. Ik heb er zelf geen last van als er een willekeurige auto (Saab) de sloot in rijd. Kan ik er nog wel een mening over hebben of er een visie op projecteren.
What is next: een pedofiel die een engagement aangaat met een minderjarige boy?²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |