quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:08 schreef Pingwingei het volgende:
In afrika, daar hebben ze trek! Hier, heb je honger!
Jij bent ook een nachtbraker he..quote:
Dan maken we toch biefstukken van al hun bezittingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:13 schreef Pingwingei het volgende:
Ik vergat erbij te zeggen dat ze in Afrika al uitgehongert zijn
quote:
Of een trollertquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:15 schreef Twizu het volgende:
Ik hoop dat er weer een vegetariër langskomt. Anders ga ik slapen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan maken we toch biefstukken van al hun bezittingen
hebben wij er tenminste nog lol van
Dan maken we van geheel Kenia een vleesfabriek, en dan wordt Eritrea ons restaurant.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]maar niet te veel, dalijk raken wij ook uitgehongert en pakken ze ons eten af
wtf voor klein kutland waar ik nooit van heb gehoord is eritrea nou weer?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan maken we van geheel Kenia een vleesfabriek, en dan wordt Eritrea ons restaurant.
Maar ik heb niks te verbergen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:16 schreef blckbb het volgende:
Of Lambiekje.
OPEN YOUR EYES PEOPLE ZE VERGIFTIGEN VLEES ZE VERGIFTIGEN ALLES WAT DE MENSHEID LEKKER VINDT![]()
![]()
wat?
JA REPTILIANS
"ik lust dit niet, neem jij maar..."quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Afrikanen hebben genoeg eten, kijk maar!
Toch is het een land en een behoorlijk groot restaurant mocht je het willen ombouwenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
wtf voor klein kutland waar ik nooit van heb gehoord is eritrea nou weer?
Inderdaad. En af en toe maken ze wat zielige plaatjes zodat wij geld gaan geven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
"ik lust dit niet, neem jij maar..."
Geef ze maar eens 2 weken niks! Eens zien wat ze niet lusten!
En een luxe rijstschotel met kerriesaus afslaan. Hoe durven zequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Inderdaad. En af en toe maken ze wat zielige plaatjes zodat wij geld gaan geven.
op de kaart is het toch niet zo heel grot en al helemaal niet groot genoeg voor een restaurant... maar daar is de kaart zelf nog te klein voorquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
Toch is het een land en een behoorlijk groot restaurant mocht je het willen ombouwen
eetse en slaapsequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Twizu het volgende:
Ik ga nog even een B'ham eten en dan ga ik slapie doen!
Welterusten schatjes!
Truste!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Twizu het volgende:
Ik ga nog even een B'ham eten en dan ga ik slapie doen!
Welterusten schatjes!
Er was ooit zo'n stripje van Gummbah dat zo'n klein negertje zegt van "ik heb trek" en dat z'n pa dan boos wordt "in Nederland hebben ze trek, JIJ hebt honger"quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:08 schreef Pingwingei het volgende:
In afrika, daar hebben ze trek! Hier, heb je honger!
oh deel 2 gesloten. vandaar deel 3. ik snap em.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Omdat deel 1 tof was.
Deel 2 werd gesloten.
En gezien het nacht is nu maar 3
zo heb ik ze het liefstquote:
quote:
Neen, vroeger werd het in bladeren gewikkeld en in het vuur gegooitquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ZO aten ze dat vroeger ook
Heel vroeger hadden ze niet eens vuurquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Neen, vroeger werd het in bladeren gewikkeld en in het vuur gegooit
Eerder vuur als biefstuk denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel vroeger hadden ze niet eens vuur
aten ze het rauw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:53 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Eerder vuur als biefstuk denk ik
Ach de binnenkant van een biefstuk moet ook rood zijn. Waarom zou je ziek worden als de buitenkant ook rood is? rood is toch rauw?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
aten ze het rauw.
Daarom gingen zo ook dood als ze 30 waren
Rauw is ongekooktquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:57 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ach de binnenkant van een biefstuk moet ook rood zijn. Waarom zou je ziek worden als de buitenkant ook rood is? rood is toch rauw?
Wat kook je dan zoalquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik kan wel koken als je dat wilt weten
En rauw in biefstuktaal is niet ongekookt want een biefstuk kook je niet..quote:
Medium rare/mediumquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:59 schreef Snaavel het volgende:
Ik denk dat er een misverstand is ontstaan..
Definitie koken:
[ afbeelding ]
Definitie Bakken/braden:
[ afbeelding ]
Conclusie:
Soep kook je,
Een biefstuk bak/braad je...
[..]
En rauw in biefstuktaal is niet ongekookt want een biefstuk kook je niet..
die bak je..![]()
En als je een biefstuk rauw/rare besteld krijg je hem aan de buitenkant dicht geschroeid en de binnen kant rauw
[ afbeelding ]
Ik heb hem het liefste Rare/Rauw
medium rarequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:59 schreef Snaavel het volgende:
Ik denk dat er een misverstand is ontstaan..
Definitie koken:
[ afbeelding ]
Definitie Bakken/braden:
[ afbeelding ]
Conclusie:
Soep kook je,
Een biefstuk bak/braad je...
[..]
En rauw in biefstuktaal is niet ongekookt want een biefstuk kook je niet..
die bak je..![]()
En als je een biefstuk rauw/rare besteld krijg je hem aan de buitenkant dicht geschroeid en de binnen kant rauw
[ afbeelding ]
Ik heb hem het liefste Rare/Rauw
Maar deel 2 kreeg een slotjequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik herinner me nog jouw allereerste biefstuk-topic.
We zitten nu aan deel 3.
Episch
Hier ben ik!quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:06 schreef Koko_Banana het volgende:
Waar is die kerel met zijn Simba-avater?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik herinner me nog jouw allereerste biefstuk-topic.
We zitten nu aan deel 3.
Episch
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Hey
Heb je lekker geslapen 2-3 dagen geleden?
Ik was er vanmorgen om 9:00 uit, maar nu ben ik helemaal niet moe.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mijne ook
Maar nu zet ik lekker mijn wekker op 11.00
Ik ook niet doorgaansquote:Op woensdag 23 december 2009 00:15 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen om 9:00 uit, maar nu ben ik helemaal niet moe.
Hihi!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:17 schreef GimmeGore het volgende:
ja godver, nou heb ik zin in biefstuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Ik weet niet!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:21 schreef Koko_Banana het volgende:
Waar is iedereen het is zo stil? D=<
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hihi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Het is patat!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:26 schreef Koko_Banana het volgende:
Jammer.
Ik heb nu trouwens echt zin in biefstuk.
Met wat zou ik er bij eten? Frietjes? Tomaatjes? Aardappelen?
Nederland en ik vind eigenlijk ook dat het friet is. Het was eigenlijk een wanhopige poging om meer posts in dit topic te krijgen (friet / patat discussie).quote:Op woensdag 23 december 2009 00:28 schreef Koko_Banana het volgende:
Oh ben je van België of van Nederland?
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef GimmeGore het volgende:
Zelfs google ads gooit er nu plaatjes van biefstuk in
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:36 schreef Twizu het volgende:
[..]
Nederland en ik vind eigenlijk ook dat het friet is. Het was eigenlijk een wanhopige poging om meer posts in dit topic te krijgen (friet / patat discussie).
Ah, dat is smerig. Ik at kalkoen met rijst & wortels.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:44 schreef Gotrick het volgende:
Gvd, nu krijg ik ook trek in vlees.. ik heb het vandaag al moeten missen omdat we macaroni met kaas aten
Ik ook macaroniquote:Op woensdag 23 december 2009 00:44 schreef Gotrick het volgende:
Gvd, nu krijg ik ook trek in vlees.. ik heb het vandaag al moeten missen omdat we macaroni met kaas aten
Kom maar halenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:57 schreef Sgaapie het volgende:
oke hier dan!!;')
wil je nu biefstuk voor me maken?:)
niet te rood maar oowk niet helemaal doorgebakken graag met uitjes![]()
![]()
![]()
![]()
Opeten!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef blckbb het volgende:
Ik heb net gefapt, maar ik ben te lui om mn kwakje naar de wc te brengen![]()
![]()
![]()
Wat nu?
Blijf van m'n holmaatje af!quote:
Heje wel wat vlees mee genomen?quote:
Tjupp.quote:
Jup, frikandel represent.quote:
Ophenksten homo.quote:
Wel gekruid graagquote:
Ook.quote:
Ja, lekker was die hequote:Op woensdag 23 december 2009 01:03 schreef Genius-F het volgende:
Ik heb afgelopen avond een dikke steak gegeten
Feyenoordquote:Op woensdag 23 december 2009 01:03 schreef Genius-F het volgende:
Ik heb afgelopen avond een dikke steak gegeten
Nice. Ik had eergister nog bij de KFC (kut tent.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:04 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ga Zondag met een goede vriend een frikandel etenHij trakteert
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Opgeschoten tokkies allemaal daar
Echte bazen nemen een frituurpan mee naar school/werkquote:Op woensdag 23 december 2009 01:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nice. Ik had eergister nog bij de KFC (kut tent.) en de Mc gegeten.
Vorige week donderdag in de pauze bij de frituur.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef Gotrick het volgende:
Terug, met een pakkie sultana en een banaan
Mein gottquote:
Die heb ik ook in mijn kluisje. Maar het frietvet was op.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:08 schreef blckbb het volgende:
[..]
Echte bazen nemen een frituurpan mee naar school/werk
[..]
USB-frituurpan ?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn kluisje. Maar het frietvet was op.
Nee. Ik heb wel een USB-BBQ.quote:
Komt omdat ik terug ben.quote:
Ik niet in m'n kluisje, maar in de hoogspanningskast. In mijn kluisje valt het op en kan ik ook geen handel drijven.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die heb ik ook in mijn kluisje. Maar het frietvet was op.
Ik eet altijd alles zelf op.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik niet in m'n kluisje, maar in de hoogspanningskast. In mijn kluisje valt het op en kan ik ook geen handel drijven.
Ik eet vóórdat we opengaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:12 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik eet altijd alles zelf op.
Delen.Vrienden heb ik toch niet.
quote:
Dankjewel voor je nachtkusje.quote:
Ik eet onder de lessen.quote:
NEEquote:Op woensdag 23 december 2009 01:15 schreef Sgaapie het volgende:
mag ik dan nu een klein stukje van je biefstuk?
![]()
![]()
Ik eet terwijl ik naar de WC's gaquote:Op woensdag 23 december 2009 01:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik eet onder de lessen.
*Mag ik naar de WC?
Doe maar stoer. Dikker dan mij ga jij toch nooit worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik eet terwijl ik naar de WC's ga
pics.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Doe maar stoer. Dikker dan mij ga jij toch nooit worden.
Mijn buik is te groot voor de foto.quote:
xdquote:Op woensdag 23 december 2009 01:23 schreef Sgaapie het volgende:
[..]
zoo mygod dara moet je ook maar net ff zin in hebben![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mijn buik is te groot voor de foto.
ik zelf begon met 2 zinnen van te voren :3quote:
Ben jij nou een jongen of een meisje?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef Sgaapie het volgende:
[..]
ik zelf begon met 2 zinnen van te voren :3
en yaa het gata nog steeds over eten en biefstuk dus je mist niet zo veel![]()
Wtf die benen. Sick.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef blckbb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het een dier was krijg je daar wel behoorlijk wat biefstukken uit![]()
![]()
Ja. Bij mij is het net iets minder. Daarom. Ik ben nogal jaloers nu.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat zegt de dikste van dit topic
Oké.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja. Bij mij is het net iets minder. Daarom. Ik ben nogal jaloers nu.
OM NOM NOM NOMquote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef blckbb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het een dier was krijg je daar wel behoorlijk wat biefstukken uit![]()
![]()
Maar.. Waar.. is .. Het ... Vlees?1quote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Equites het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KOM TOT MIJ![]()
![]()
die ziet er wel HEEEEEUUUL gezond uit 0_0quote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Equites het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KOM TOT MIJ![]()
![]()
>___<'quote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Sgaapie het volgende:
[..]
die ziet er wel HEEEEEUUUL gezond uit 0_0
of ligt dat nou aan mij?
Eronder!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef blckbb het volgende:
[..]
Maar.. Waar.. is .. Het ... Vlees?1
lekkerquote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Equites het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KOM TOT MIJ![]()
![]()
carpaccio...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:40 schreef Equites het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KOM TOT MIJ![]()
![]()
Owja..er was trouwens al een biefstuk topic op fok...quote:Op woensdag 23 december 2009 09:56 schreef Snaavel het volgende:
[..]
carpaccio...
Is wel heel lekker hoor met een lekkere dressing..
Maar wel zonde van het overheerlijke vlees wat je bijna niet proeft.
Ik heb gister nog iets op wat in de buurt van Biefstuk kwam..
BIEFLAPPEN!!
En ik heb er nog 2 liggen..met champignonnen..
kwestie van opwarmen..en ik kan eten!! YAY!!
[ afbeelding ]
hoe lostte je dit op?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef blckbb het volgende:
Ik heb net gefapt, maar ik ben te lui om mn kwakje naar de wc te brengen![]()
![]()
![]()
Wat nu?
Wat 'n anticlimax.quote:
Waar?quote:
IK EEN HAMBURGERT.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef Gotrick het volgende:
Bohh, vandaag gelukkig wel een lekker stukkie vlees gegeten
Ja god non de ju, me kluisje stond te roken net. Was dat ding in de fik gevlogen verdomme.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Gotrick het volgende:
Ik ruik frituurvet, volgens mij is porsche1 der ook weer!
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja god non de ju, me kluisje stond te roken net. Was dat ding in de fik gevlogen verdomme.
Ik had ook geen vlees!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik had vandaag weer geen vlees, op het gehakt in de lasagne na dan
Maar morgen.. ja morgen:
BIEFSTUKDAG![]()
![]()
quote:
Dan moet je ook geen gourmet pakketten kopen in de supermarkt, maar gewoon allerlei vlees losquote:Op woensdag 23 december 2009 22:54 schreef Lysdexie het volgende:
gourmetzelf stukjes vlees bakken met het formaat van een hondenbrok
Gewoon zoeen hele hamburger or zoeen heel varken in je pannetje mikken.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:54 schreef Lysdexie het volgende:
gourmetzelf stukjes vlees bakken met het formaat van een hondenbrok
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef jesperrrrsss het volgende:
[ afbeelding ]
net 300 gram wiener schnitzel met aardappelen gegeten en ik krijg honger van dit topic
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef jesperrrrsss het volgende:
[ afbeelding ]
net 300 gram wiener schnitzel met aardappelen gegeten en ik krijg honger van dit topic
Tuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 02:27 schreef porsche1 het volgende:
IM AWAKE IM ALIVE!
Ik slaap in een kooi met gaatjes. Dus ze kunnen mij nooit touchen of poppequote:Op donderdag 24 december 2009 02:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Tuurlijk
In je slaap kunnen ze je makkelijk kapot maken.
Wakker heb je sneller je sabel te pakken wat op je bureau ligt
Maar wel in de fik zettenquote:Op donderdag 24 december 2009 02:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik slaap in een kooi met gaatjes. Dus ze kunnen mij nooit touchen of poppe
Brandbestendig.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar wel in de fik zetten
Ik heb 2 kooien. 1 binnen en 1 buiten.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echte mannen zitten buiten hun kooi..
Wachtend op hun prooi
Ik heb 1 kooi voor mijn konijnquote:Op donderdag 24 december 2009 02:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb 2 kooien. 1 binnen en 1 buiten.
Die ga ik opeten.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb 1 kooi voor mijn konijn
wat doe je daarmee?quote:Op donderdag 24 december 2009 02:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb 2 kooien. 1 binnen en 1 buiten.
en dan? das geen antwoord op mn vraag.quote:
Ik weet niet wat hij ermee doet.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
en dan? das geen antwoord op mn vraag.
Ik steek mijn piemel wel eens in die gaatjes.quote:
gourmet heb ik 2 weken terug al gedaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:07 schreef Tamashii het volgende:
Morgen lopend buffet, overmorgen gourmet!
JEUUUUUUUJJJJJquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:07 schreef Tamashii het volgende:
Morgen lopend buffet, overmorgen gourmet!
Leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
ik moet me om half 2 melden bij me opa en oma voor kerst dinee
Ik moet ook naar opa en oma. Alleen niet eten.quote:
Wat ga je dan doen dan ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik moet ook naar opa en oma. Alleen niet eten.
Weet niet. Heel de familie komtquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen dan ?
Dus jij gaat een 3 gangen maal koken ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:21 schreef Gotrick het volgende:
Gelukkig komen ze hierheen en hoef ik niet weg
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:23 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik heb net biefstuk gegeten. Was lekker.
Mijn broertjequote:Op vrijdag 25 december 2009 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus jij gaat een 3 gangen maal koken ?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:23 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik heb net biefstuk gegeten. Was heerlijk.
waarom ben jij roze ?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:34 schreef blckbb het volgende:
[..]
Kerstavond ja!
Lekker gegeten![]()
Jij ook>?
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:34 schreef blckbb het volgende:
[..]
Kerstavond ja!
Lekker gegeten![]()
Jij ook>?
Ik geloof niet in goede doelenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:36 schreef blckbb het volgende:
[..]
Omdat ik een goeddoel persoon ben
Maar bij Fok! welquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geloof niet in goede doelen
Komt omdat die directeuren er rijk van worden en geld vaak niet aankomt
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
lekker
ik heb vast waterijs in mijn diepvries
vleesetersquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:28 schreef blckbb het volgende:
Er moet trouwens een officieele OP komen van deze topicreeks.
Wie maakt/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:31 schreef blckbb het volgende:
Ik heb trek in een biefstuk!
Wat ooit begon als een simpel nachtbaggertopic van de user blckbb is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardige topicreeks en slowschat.
Biefstuk?!
Ja, in dit topic praten we over vlees en andere producten afkomstig van een koe, schaap, varken of een ander willekeurig vleesdier. Praat over het avondse eten en het lapje vlees wat je dit keer op je bord kreeg. Wees wel lief voor elkaar!ik keur het goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe reeks
Fleisch met knoflookquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:08 schreef the_legend_killer het volgende:
flikker op met jeislam vlees
Wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:13 schreef stamppot het volgende:
[..]Als je niet van die combo houd ben je sowieso homo.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Als het Runder biefstuk schaorma is?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:03 schreef stamppot het volgende:
Mag ik hier ook posten als ik zin in shoarma heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |