quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
lekker
ik heb vast waterijs in mijn diepvries
vleesetersquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:28 schreef blckbb het volgende:
Er moet trouwens een officieele OP komen van deze topicreeks.
Wie maakt/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:31 schreef blckbb het volgende:
Ik heb trek in een biefstuk!
Wat ooit begon als een simpel nachtbaggertopic van de user blckbb is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardige topicreeks en slowschat.
Biefstuk?!
Ja, in dit topic praten we over vlees en andere producten afkomstig van een koe, schaap, varken of een ander willekeurig vleesdier. Praat over het avondse eten en het lapje vlees wat je dit keer op je bord kreeg. Wees wel lief voor elkaar!ik keur het goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe reeks
Fleisch met knoflookquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:08 schreef the_legend_killer het volgende:
flikker op met jeislam vlees
Wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:13 schreef stamppot het volgende:
[..]Als je niet van die combo houd ben je sowieso homo.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Als het Runder biefstuk schaorma is?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:03 schreef stamppot het volgende:
Mag ik hier ook posten als ik zin in shoarma heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |