eetse en slaapsequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Twizu het volgende:
Ik ga nog even een B'ham eten en dan ga ik slapie doen!
Welterusten schatjes!
Truste!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Twizu het volgende:
Ik ga nog even een B'ham eten en dan ga ik slapie doen!
Welterusten schatjes!
Er was ooit zo'n stripje van Gummbah dat zo'n klein negertje zegt van "ik heb trek" en dat z'n pa dan boos wordt "in Nederland hebben ze trek, JIJ hebt honger"quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:08 schreef Pingwingei het volgende:
In afrika, daar hebben ze trek! Hier, heb je honger!
oh deel 2 gesloten. vandaar deel 3. ik snap em.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Omdat deel 1 tof was.
Deel 2 werd gesloten.
En gezien het nacht is nu maar 3
zo heb ik ze het liefstquote:
quote:
Neen, vroeger werd het in bladeren gewikkeld en in het vuur gegooitquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ZO aten ze dat vroeger ook
Heel vroeger hadden ze niet eens vuurquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Neen, vroeger werd het in bladeren gewikkeld en in het vuur gegooit
Eerder vuur als biefstuk denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel vroeger hadden ze niet eens vuur
aten ze het rauw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:53 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Eerder vuur als biefstuk denk ik
Ach de binnenkant van een biefstuk moet ook rood zijn. Waarom zou je ziek worden als de buitenkant ook rood is? rood is toch rauw?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
aten ze het rauw.
Daarom gingen zo ook dood als ze 30 waren
Rauw is ongekooktquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:57 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ach de binnenkant van een biefstuk moet ook rood zijn. Waarom zou je ziek worden als de buitenkant ook rood is? rood is toch rauw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |