quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:08 schreef Pingwingei het volgende:
In afrika, daar hebben ze trek! Hier, heb je honger!
Jij bent ook een nachtbraker he..quote:
Dan maken we toch biefstukken van al hun bezittingenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:13 schreef Pingwingei het volgende:
Ik vergat erbij te zeggen dat ze in Afrika al uitgehongert zijn
quote:
Of een trollertquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:15 schreef Twizu het volgende:
Ik hoop dat er weer een vegetariër langskomt. Anders ga ik slapen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan maken we toch biefstukken van al hun bezittingen
hebben wij er tenminste nog lol van
Dan maken we van geheel Kenia een vleesfabriek, en dan wordt Eritrea ons restaurant.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]maar niet te veel, dalijk raken wij ook uitgehongert en pakken ze ons eten af
wtf voor klein kutland waar ik nooit van heb gehoord is eritrea nou weer?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan maken we van geheel Kenia een vleesfabriek, en dan wordt Eritrea ons restaurant.
Maar ik heb niks te verbergen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:16 schreef blckbb het volgende:
Of Lambiekje.
OPEN YOUR EYES PEOPLE ZE VERGIFTIGEN VLEES ZE VERGIFTIGEN ALLES WAT DE MENSHEID LEKKER VINDT![]()
![]()
wat?
JA REPTILIANS
"ik lust dit niet, neem jij maar..."quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Afrikanen hebben genoeg eten, kijk maar!
Toch is het een land en een behoorlijk groot restaurant mocht je het willen ombouwenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
wtf voor klein kutland waar ik nooit van heb gehoord is eritrea nou weer?
Inderdaad. En af en toe maken ze wat zielige plaatjes zodat wij geld gaan geven.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
"ik lust dit niet, neem jij maar..."
Geef ze maar eens 2 weken niks! Eens zien wat ze niet lusten!
En een luxe rijstschotel met kerriesaus afslaan. Hoe durven zequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Inderdaad. En af en toe maken ze wat zielige plaatjes zodat wij geld gaan geven.
op de kaart is het toch niet zo heel grot en al helemaal niet groot genoeg voor een restaurant... maar daar is de kaart zelf nog te klein voorquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
Toch is het een land en een behoorlijk groot restaurant mocht je het willen ombouwen
eetse en slaapsequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Twizu het volgende:
Ik ga nog even een B'ham eten en dan ga ik slapie doen!
Welterusten schatjes!
Truste!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef Twizu het volgende:
Ik ga nog even een B'ham eten en dan ga ik slapie doen!
Welterusten schatjes!
Er was ooit zo'n stripje van Gummbah dat zo'n klein negertje zegt van "ik heb trek" en dat z'n pa dan boos wordt "in Nederland hebben ze trek, JIJ hebt honger"quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:08 schreef Pingwingei het volgende:
In afrika, daar hebben ze trek! Hier, heb je honger!
oh deel 2 gesloten. vandaar deel 3. ik snap em.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Omdat deel 1 tof was.
Deel 2 werd gesloten.
En gezien het nacht is nu maar 3
zo heb ik ze het liefstquote:
quote:
Neen, vroeger werd het in bladeren gewikkeld en in het vuur gegooitquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ZO aten ze dat vroeger ook
Heel vroeger hadden ze niet eens vuurquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Neen, vroeger werd het in bladeren gewikkeld en in het vuur gegooit
Eerder vuur als biefstuk denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel vroeger hadden ze niet eens vuur
aten ze het rauw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:53 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Eerder vuur als biefstuk denk ik
Ach de binnenkant van een biefstuk moet ook rood zijn. Waarom zou je ziek worden als de buitenkant ook rood is? rood is toch rauw?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
aten ze het rauw.
Daarom gingen zo ook dood als ze 30 waren
Rauw is ongekooktquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:57 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ach de binnenkant van een biefstuk moet ook rood zijn. Waarom zou je ziek worden als de buitenkant ook rood is? rood is toch rauw?
Wat kook je dan zoalquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar ik kan wel koken als je dat wilt weten
En rauw in biefstuktaal is niet ongekookt want een biefstuk kook je niet..quote:
Medium rare/mediumquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:59 schreef Snaavel het volgende:
Ik denk dat er een misverstand is ontstaan..
Definitie koken:
[ afbeelding ]
Definitie Bakken/braden:
[ afbeelding ]
Conclusie:
Soep kook je,
Een biefstuk bak/braad je...
[..]
En rauw in biefstuktaal is niet ongekookt want een biefstuk kook je niet..
die bak je..![]()
En als je een biefstuk rauw/rare besteld krijg je hem aan de buitenkant dicht geschroeid en de binnen kant rauw
[ afbeelding ]
Ik heb hem het liefste Rare/Rauw
medium rarequote:Op dinsdag 22 december 2009 09:59 schreef Snaavel het volgende:
Ik denk dat er een misverstand is ontstaan..
Definitie koken:
[ afbeelding ]
Definitie Bakken/braden:
[ afbeelding ]
Conclusie:
Soep kook je,
Een biefstuk bak/braad je...
[..]
En rauw in biefstuktaal is niet ongekookt want een biefstuk kook je niet..
die bak je..![]()
En als je een biefstuk rauw/rare besteld krijg je hem aan de buitenkant dicht geschroeid en de binnen kant rauw
[ afbeelding ]
Ik heb hem het liefste Rare/Rauw
Maar deel 2 kreeg een slotjequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik herinner me nog jouw allereerste biefstuk-topic.
We zitten nu aan deel 3.
Episch
Hier ben ik!quote:Op dinsdag 22 december 2009 01:06 schreef Koko_Banana het volgende:
Waar is die kerel met zijn Simba-avater?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef Koko_Banana het volgende:
Ik herinner me nog jouw allereerste biefstuk-topic.
We zitten nu aan deel 3.
Episch
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Hey
Heb je lekker geslapen 2-3 dagen geleden?
Ik was er vanmorgen om 9:00 uit, maar nu ben ik helemaal niet moe.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:14 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mijne ook
Maar nu zet ik lekker mijn wekker op 11.00
Ik ook niet doorgaansquote:Op woensdag 23 december 2009 00:15 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen om 9:00 uit, maar nu ben ik helemaal niet moe.
Hihi!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:17 schreef GimmeGore het volgende:
ja godver, nou heb ik zin in biefstuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Ik weet niet!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:21 schreef Koko_Banana het volgende:
Waar is iedereen het is zo stil? D=<
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hihi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Het is patat!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:26 schreef Koko_Banana het volgende:
Jammer.
Ik heb nu trouwens echt zin in biefstuk.
Met wat zou ik er bij eten? Frietjes? Tomaatjes? Aardappelen?
Nederland en ik vind eigenlijk ook dat het friet is. Het was eigenlijk een wanhopige poging om meer posts in dit topic te krijgen (friet / patat discussie).quote:Op woensdag 23 december 2009 00:28 schreef Koko_Banana het volgende:
Oh ben je van België of van Nederland?
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef GimmeGore het volgende:
Zelfs google ads gooit er nu plaatjes van biefstuk in
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:36 schreef Twizu het volgende:
[..]
Nederland en ik vind eigenlijk ook dat het friet is. Het was eigenlijk een wanhopige poging om meer posts in dit topic te krijgen (friet / patat discussie).
Ah, dat is smerig. Ik at kalkoen met rijst & wortels.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:44 schreef Gotrick het volgende:
Gvd, nu krijg ik ook trek in vlees.. ik heb het vandaag al moeten missen omdat we macaroni met kaas aten
Ik ook macaroniquote:Op woensdag 23 december 2009 00:44 schreef Gotrick het volgende:
Gvd, nu krijg ik ook trek in vlees.. ik heb het vandaag al moeten missen omdat we macaroni met kaas aten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |