en Annemiekquote:Op maandag 21 december 2009 21:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dag vond ik niet zo (op tv), de avond begint nu al de leukste te worden. Uiteraard mede dankzij Gerard
Hij reed tegen het studiomeubel aan.quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Tourniquet het volgende:
Wat gebeurde er nou met Giel en die scooter?
Kom maar op met een foto, dan slinger ik photoshop alvast aanquote:Op maandag 21 december 2009 21:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
idd, als je mij zo bewerkt kan ik ook damesondergoed aanprijzen...
quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Cee het volgende:
Trekt Do ook eindelijk eens d'r scheur open.
Dat is kinderlijk eenvoudigquote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Sj0rSz het volgende:
Die TT is natuurlijk weer voor VanVelzen!
Anders kan ie de cheques niet vasthouden.
Heb eigenlijk het idee dat ze zich per dag meer op haar gemak voelt.quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef djkoelkast het volgende:
Annemieke probeert het wel, dat kan ik wel waarderen
Vooral die "houdt Roel de camera vast ofzo?"quote:
Net zoals deze zeker:quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kom maar op met een foto, dan slinger ik photoshop alvast aan
Inderdaad vond haar de eerste 2 dagen wat saai en onzeker.quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb eigenlijk het idee dat ze zich per dag meer op haar gemak voelt.
Die gaat straks nog balen dat het afgelopen is.quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wil ik toch niet zeker weten of ik gelijk hebquote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
die kwam hem wel brengen, maar de gene die de bieding wint krijgt een compleet nieuwe met 0 km op de stand.quote:
Idd, was een hele goede opvolger, leuk dat 'ie weer eens gedraaid werdquote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Horloge het volgende:
Ongelofelijk dat Crazy een super hit werd hier in NL, maar dit nummer nagenoeg is genegeerd.
Gnarls Barkley.
Vergeet niet dat iedereen snel saai lijkt als je die idioot van een Gerard erbij hebt...quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inderdaad vond haar de eerste 2 dagen wat saai en onzeker.
hm, beetje een Twin Peaks achtig shotquote:
Ik zit ook nog steeds op dat ene geniale nummer te wachten waar ik m'n kreditje aan kan spenderen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
De nieuwe tussenstand moet nog in de op!
Oh en welk nummer moet ik nu weer kopen van mijn kredit?? Heb Little Lion Man nog ff aangevraagd maar die heb ik al binnen inmiddels.. Wat nu?? Grote paniek!!!![]()
Saaier dan Giel is best een prestatie daarentegenquote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat iedereen snel saai lijkt als je die idioot van een Gerard erbij hebt...
quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat, gaan we Scooter aanvragen......
"Respect for the man in the ice creamvan"
Nou, als ja daar voor het eerst in zit met al die mensen voor de ramen, media aandacht, Maxima's en een stapel camera's om je heen heb je gewoon last van een flinke bak spanning. Geen wonder dat het even duurde voordat ze los was.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat iedereen snel saai lijkt als je die idioot van een Gerard erbij hebt...
quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Cee het volgende:
Roel springt mee en meteen stoot hij zijn hoofd tegen de tafel.
quote:
Ja, een van de eerste echt goede versies. 98?quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Sj0rSz het volgende:
Dit nummer zat toch ook in een versie van FIFA?
Als je toch photoshop aan hebt geslingerd....quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
Schudt je ze zo uit de mouw ofzo??quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Cee het volgende:
Roel springt mee en meteen stoot hij zijn hoofd tegen de tafel.
Coorectquote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, een van de eerste echt goede versies. 98?
98 sinterklaas avond 1997quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Sj0rSz het volgende:
Dit nummer zat toch ook in een versie van FIFA?
Was ze in beeld dan ?quote:Op maandag 21 december 2009 21:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Wie heeft dat stukje van Noortje dat ze in beeld kwam enzo?
'98 Road to the World Cup zat 'ie.quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, een van de eerste echt goede versies. 98?
quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef franklop het volgende:
Over Michels gesproken, één van zijn talentvolle opvolgers is 'De Kleine generaal'
quote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef franklop het volgende:
Over Michels gesproken, één van zijn talentvolle opvolgers is 'De Kleine generaal'
Die heb ik dan ook wel aardig grijs gespeeld destijds.quote:
die enthousiasme zou ik graag zien in de weekend uitzendingen van haarquote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mama Noortje let nu goed opquote:Op maandag 21 december 2009 21:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jaa. ze moest zelfs wat zeggen.
*zit nu naast me.
Mooi! Straks ff terugkijkenquote:Op maandag 21 december 2009 21:40 schreef iBenny het volgende:
Flashmob![]()
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_videonieuws/339506
Nu feesten inderdaadquote:Op maandag 21 december 2009 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je toch photoshop aan hebt geslingerd....
Maak jij dan een postertje, kan die van mij uit en kan ik SR09 volgen....
Ik komt er vnv pas in, in SR09. Misschien komt dat door de meligheid van Gerard.
(Kortom: morgen ochtend harden werken.....)
Nee, ik heb een Van Velzen Grappen Database op m'n laptop!quote:Op maandag 21 december 2009 21:39 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Schudt je ze zo uit de mouw ofzo??
Grappig die heb ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ik heb een Van Velzen Grappen Database op m'n laptop!
Net als een Miss Montreal Kots Commentaren-mapje.
En een Kan Niet Kane Tolereren Toetsenbord.
Hahaquote:Op maandag 21 december 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mama Noortje let nu goed op
jammer gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |