Net zoals deze zeker:quote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kom maar op met een foto, dan slinger ik photoshop alvast aan
Inderdaad vond haar de eerste 2 dagen wat saai en onzeker.quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb eigenlijk het idee dat ze zich per dag meer op haar gemak voelt.
Die gaat straks nog balen dat het afgelopen is.quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb eigenlijk het idee dat ze zich per dag meer op haar gemak voelt.
Op de een of andere manier wil ik toch niet zeker weten of ik gelijk hebquote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kom maar op met een foto, dan slinger ik photoshop alvast aan
die kwam hem wel brengen, maar de gene die de bieding wint krijgt een compleet nieuwe met 0 km op de stand.quote:
Idd, was een hele goede opvolger, leuk dat 'ie weer eens gedraaid werdquote:Op maandag 21 december 2009 21:34 schreef Horloge het volgende:
Ongelofelijk dat Crazy een super hit werd hier in NL, maar dit nummer nagenoeg is genegeerd.
Gnarls Barkley.
Vergeet niet dat iedereen snel saai lijkt als je die idioot van een Gerard erbij hebt...quote:Op maandag 21 december 2009 21:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inderdaad vond haar de eerste 2 dagen wat saai en onzeker.
hm, beetje een Twin Peaks achtig shotquote:
Ik zit ook nog steeds op dat ene geniale nummer te wachten waar ik m'n kreditje aan kan spenderen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef Sunnythesun het volgende:
De nieuwe tussenstand moet nog in de op!
Oh en welk nummer moet ik nu weer kopen van mijn kredit?? Heb Little Lion Man nog ff aangevraagd maar die heb ik al binnen inmiddels.. Wat nu?? Grote paniek!!!![]()
Saaier dan Giel is best een prestatie daarentegenquote:Op maandag 21 december 2009 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat iedereen snel saai lijkt als je die idioot van een Gerard erbij hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |