Legendaryquote:
Stug hequote:Op maandag 21 december 2009 21:20 schreef Renesite het volgende:
Zo, dat Groningen krijg je niet snel mee!
Hmm, wel een idee, we doen Roel dezelfde kleren aan als Gerard, pruikje op en we hebben Gerards Mini MEquote:
Waar een klein man groot in kan zijnquote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
je kan zeggen wat je wil over die van Velzen, maar met improviseren en zo is ie gewoon best tof
quote:Op maandag 21 december 2009 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
je kan zeggen wat je wil over die van Velzen, maar met improviseren en zo is ie gewoon best tof
Hij voelt zich i.i.g. nooit te groot om mee te doen aan een goed doel.quote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is gewoon een super muzikale gast.
Tell me about itquote:
Hey... alle kleine beetjes helpen...quote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij voelt zich i.i.g. nooit te groot om mee te doen aan een goed doel.
Jammer van de kwaliteit.quote:Op maandag 21 december 2009 21:20 schreef peeet1 het volgende:
Flashmob Dansen op Snow Patrol - Just Say Yes @ glazen huis 2009 3fm
Bekijk deze YouTube-video
Precies, grote mond, klein hartjequote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
met de duplo?quote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef Krambo het volgende:
Jammer dit nummer, ik zeg laat Roel maar verder spelen
En je werd nog raar aangekeken ook zekerquote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tell me about it! de eerste keer over JAAA OME WILLEM (zijn er ook jongens in de zaal) deed ik bijna als enige mee
![]()
!!
Ik moest lachenquote:Op maandag 21 december 2009 21:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Filmpje van SR moet nog komenquote:
Die blokken zijn te groot voor hem! Doe maar normale LEGOquote:
Elk kleinood is welkom.quote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Piles het volgende:
Ik zeg bij goede doelen altijd maar: Wie het kleine niet eert, .....
Bijna welquote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En je werd nog raar aangekeken ook zeker
of ministeckquote:Op maandag 21 december 2009 21:24 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die blokken zijn te groot voor hem! Doe maar normale LEGO
Ik waande me vandaag net DHL Express...quote:Op maandag 21 december 2009 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hey... alle kleine beetjes helpen...
Verbaast me niksquote:
Ja hoor, da's een kleine moeite.quote:Op maandag 21 december 2009 21:26 schreef iBenny het volgende:
nog 5
(voor 22.00u moet dus wel lukken)
Ik verwacht negatieve cijfersquote:Op maandag 21 december 2009 21:26 schreef iBenny het volgende:
nog 5
(voor 22.00u moet dus wel lukken)
voor de rest toffe mensen hoor, maar wel wat stugquote:
Goed tekenquote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Annemieke gaat veilingtv doen?
eerste keer?
Groningers zijn ook tofquote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
voor de rest toffe mensen hoor, maar wel wat stug!! En omdat ze stug zijn vreemd kijken dat er wat minder stuggere mensen rondlopen
!! Ik ben dan ook een geboren getogen import overkomend persoon
!
Ja, Roel verloot zijn kleren, gekocht bij de bart smit van het merk 'action men'.quote:Op maandag 21 december 2009 21:26 schreef franklop het volgende:
Jongens, heeft iemand de Mini gezien van Roel?
gaat annemieke veiling tv doen?!?!
Die is al onder uit beeld verdwenen voor ie in beeld isquote:
Gewoon een paar kratten bier onder hem zettenquote:
Hij kan de kleine lettertjes wel voorlezen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die is al onder uit beeld verdwenen voor ie in beeld is
Doe es PMetje. you know...quote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef DaMook het volgende:
Zo even in een half uurtje windows 7 ultimate binnengehaald. Voor de bootcamp
.
Doe dan liever die van Jimiquote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef djkoelkast het volgende:
Verkeerde versie van Fire net
Ik wilde Fire van The crazy world of Arthur Brown
quote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij kan de kleine lettertjes wel voorlezen.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Gewoon een paar kratten bier dozen olvarit onder hem zetten
Zie je d'r niet liever naakt danquote:
Daar ging mijn drinkenquote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef DaMook het volgende:
Praat roel niet telkens tegen de verkeerde lippen van annemieke ? Niet dat ik wil beweren dat ze verkeerd zijn overigens hoor.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef DaMook het volgende:
Praat roel niet telkens tegen de verkeerde lippen van annemieke ? Niet dat ik wil beweren dat ze verkeerd zijn overigens hoor.
Ssttttquote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zie je d'r niet liever naakt dan
De beste en drukste dag ! sfeer zat er goed in !quote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Mag ik even melden dat deze dag de beste SR dag tot nu toe is?? Ik ben trots op Groningen
quote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef Cee het volgende:
Annemieke moet steeds bukken.Houdt Roel de camera vast?
Dat magquote:
idd, als je mij zo bewerkt kan ik ook damesondergoed aanprijzen...quote:
Dag vond ik niet zo (op tv), de avond begint nu al de leukste te worden. Uiteraard mede dankzij Gerardquote:Op maandag 21 december 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De beste en drukste dag ! sfeer zat er goed in !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |