Ik heb dit echt nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 20 december 2009 20:44 schreef lezzer het volgende:
Ik hoorde hier van de week nog stoere verhalen over schiphol en sneeuw anders...
Hier in het dorp hebben ze een gezellige ijsbaan. Ik verwacht dan sfeermuziek en koek en zopie.
Maar nee, de hele dag tyfusherrie (gebonk) en bier zuipen. Niemand op die schaatsbaan
neen maar den haag ligt natuurlijk direct naast zee.... heb keer gehad dat fam. naar den haag kwamen met moonboots aan (uit rotterdam en maasland) omdat er daar 20 cm sneeuw lag en in den haag geen vlokje gevallen wasquote:Op maandag 21 december 2009 05:48 schreef wonderer het volgende:
Hoeveel sneeuw ligt er? Een halve meter of zo ??
Ja, op zich is dat best raar. Van de andere kant, het komt gewoon bijna niet meer voor in Nederland, en dus is men er ook niet op ingericht.quote:Op maandag 21 december 2009 05:57 schreef wonderer het volgende:
Ik bedoel, dat het zo'n chaos is. Ik vind het grappig
Ik dacht een keer wat anders dan foto's.quote:
En door hun verschijningenquote:Op maandag 21 december 2009 14:36 schreef lezzer het volgende:
en toch werd ik altijd wel erg geraakt door hun teksten.
We zijn aangekomen!quote:Op maandag 21 december 2009 08:19 schreef Qebbel het volgende:
Ja Avey zal wel goed aangekomen zijn, denk ik! Hopelijk voor haar. Geloof dat zij alleen gezanik met treinen kon hebben naar schiphol.
Er schijnt hier een gay/lesbo club te zijn, morgenavond maar even kijkenquote:Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef lezzer het volgende:
Avey, hoigroetjes aan de Japanse Lesbo's
haha^^ harajuku's?quote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef Avey het volgende:
Nou ja er was gisteren blijkbaar een optreden van een of andere bekende popster, letterlijk duizenden meisjes van een jaar of 15/16 (sommige in Pikachu pakjes!) renden over ons station heen, leuk gezicht hoor
Nu ga ik echt op bed
Thalystreinen rijden niet volgens dienstregeling maar ze zijn er zeker wel. Vanaf Brussel Zuid is het 15 minuten naar Zaventem of 45 minuten in de bus naar Charleroi.quote:Op maandag 21 december 2009 08:19 schreef Qebbel het volgende:
Ja Avey zal wel goed aangekomen zijn, denk ik! Hopelijk voor haar. Geloof dat zij alleen gezanik met treinen kon hebben naar schiphol.
Wij vliegen vanaf Brussel. Zie daar maar eens eerst te komen! We zouden morgenochtend heel vroeg vanaf Den Haag gaan rijden, maar ook daar moet ik eerst naartoe natuurlijk. Gezien de toestand op de wegen nu, zal het morgenochtend allemaal niet veel beter zijn, denk ik. Zeker niet als het weer gaat sneeuwen!
Nou ja, we'll see!
word er tenminste geen loon ingehouden omdat ik te laat benquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:54 schreef wonderer het volgende:
Wat heb je gegeten?
Wel kut, maar nou hoef je morgen niet weer uren in stilstaande treinen te zitten.
Ja hee, zit je me nou te stalken ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Zit er hier nog leven in de lillende lapjes?
Zeg kut, ik heb hier al eerder gepost hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hee, zit je me nou te stalken ofzo!
Ik was hier echt eerder, namelijk bij de geboorte van de reeks. En vervolgens nauwelijks weggeweest! Vraag maar aan Lezzer, of NanKing.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg kut, ik heb hier al eerder gepost hoor
In de tijd dat Dreamer hier nog zat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:35 schreef Vanyel het volgende:
Das wel al een paar eeuwen geleden, niet?
Dat het maar even duidelijk is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Eerder als in "al een keer hiervoor", niet eerder als in "eerder dan jij".
Ik was waaaaaay eerder op de wereldquote:
Zo is datquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was hier echt eerder, namelijk bij de geboorte van de reeks. En vervolgens nauwelijks weggeweest! Vraag maar aan Lezzer, of NanKing.
Heb je daar overal free wifi ofzo?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef Avey het volgende:
Goede reis Qebbel!
Ik zit aan een sushibar
Oeps... heeeeeeel duur....quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:23 schreef Avey het volgende:
Neen, maar via telefoon werkt ook
Al heb ik geen idee hoe duur het is...
Hoi. Goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:43 schreef soapie het volgende:
He hallo hoe is het hier??? Was jullie helemaal uit het oog verloren.....
Hoi. Welkom.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Milou__ het volgende:
Hallo, ik kom me ook melden in dit topic.
You're welcome. Ik heb gelijk even in je FOBO gelurkt natuurlijk. Maar geen overduidelijke aanwijzingen dat je een zwak hebt voor dames. De gaydar blijft stil.quote:
OK, hoe had jij het dan door? Mijn enige clue is tot zover het feit dat Milou zich hier meldt.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, hoe had jij het dan door? Mijn enige clue is tot zover het feit dat Milou zich hier meldt.
Zo zijn wij niet.quote:
Omdat ik geen kort haar heb?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
You're welcome. Ik heb gelijk even in je FOBO gelurkt natuurlijk. Maar geen overduidelijke aanwijzingen dat je een zwak hebt voor dames. De gaydar blijft stil.
Awesome! Enquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Anyway, ik voetbal.. is dat een aanwijzing?
Nee, omdat:quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef Seven. het volgende:
Ik keek naar het totaalplaatje, lang haar/make-up zijn doorgaans geen gaysigns.
Absolutely. Voetbal is tof.quote:Anyway, ik voetbal.. is dat een aanwijzing?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Seven. het volgende:
Raise hands if you know what buitenspel is!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Seven. het volgende:
Je hebt een Brigitte Kaandorp quote in je sigquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Milou__ het volgende:
Hallo, ik kom me ook melden in dit topic.
Ik haat je ik haat je...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je hebt een Brigitte Kaandorp quote in je sig
Tuurlijk. En zelfs al was je er niet door, dan nog was je van harte welkom hier.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef Milou__ het volgende:
Ben ik trouwens wel door de keuring heen gekomen?
Kijk, dit doet me goed!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tuurlijk. En zelfs al was je er niet door, dan nog was je van harte welkom hier.
Haha, tuurlijk, en al was je dat niet, zoals 7 al zei... boeiendquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef Milou__ het volgende:
Ben ik trouwens wel door de keuring heen gekomen?
Wat leuk, ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Anyway, ik voetbal.. is dat een aanwijzing?
Succes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef Seven. het volgende:
Aight mensen, ik moet zodirect een Brussel-Amsterdam doen met Thalys. Ik ben benieuwd of ik nog thuiskom straks.![]()
Sterktequote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef Seven. het volgende:
Aight mensen, ik moet zodirect een Brussel-Amsterdam doen met Thalys. Ik ben benieuwd of ik nog thuiskom straks.![]()
Klein locaal clubjequote:
raise.... enne waarom verdelen als we kunnen delen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Seven. het volgende:
Dat heeft de mijne ook, daar leer je doorheen kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef Seven. het volgende:
Ik keek naar het totaalplaatje, lang haar/make-up zijn doorgaans geen gaysigns.
Dat is ook smerigquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff net een bouillon gemaakt maar word al misselijk van de geur
Hoe krijg je dat voor elkaar? Wat voor bouillon maak je dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff net een bouillon gemaakt maar word al misselijk van de geur
een opkikker,maar word op het moment ook misselijk van gedachten van etenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Wat voor bouillon maak je dan?
hehequote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef lezzer het volgende:
Er zitten wat pareltjes tussen hoor
http://www.nubijlage.nl/j(...)n-en-zaadlosing.html
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef lezzer het volgende:
en dat is omdat je niets te doen hebt of omdat je het echt zelf wilt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:13 schreef lezzer het volgende:
Ik zit echt al de hele dag op de bank. Precies op de plek waar ik nu ook zit.
Ik was gisteren hartstikke ziek en nu gaat het wat beter maar ik zit toch de hele dag op de bank te internetten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dat is omdat je niets te doen hebt of omdat je het echt zelf wilt?
Hehe iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap nooit hoe iemand niet kan snappen wat buitenspel is.
9 van de 10 keer ligt dat volgens mij aan de boerensukkel die het uitlegt!
zelfs dan stelt het niets voorquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hehe idd
Kwestie van snappen en willen snappen
In het geval van vrouwen is het "hihihi, dat snap ik toch niet, ik ben een vrouw"quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap nooit hoe iemand niet kan snappen wat buitenspel is.
9 van de 10 keer ligt dat volgens mij aan de boerensukkel die het uitlegt!
Groet terug.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef lezzer het volgende:
* lezzer groet u vanaf haar nieuwe hippe sony vaio
Episch. Juffrouw Esther heeft denk ik google translate gebruikt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef lezzer het volgende:
join the club! heb ook een sony vaio ^^quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef lezzer het volgende:
* lezzer groet u vanaf haar nieuwe hippe sony vaio
ik had er al één, maar nu dus twee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:14 schreef peperclip het volgende:
[..]
join the club! heb ook een sony vaio ^^
Nee. Ik werk hier al ruim 2,5 jaar op een Packard Hell wegens geldgebrek en andere prioriteiten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik had er al één, maar nu dus twee.
Waarvan één nieuwe
Mooi spul hoor.
Het was eigenlijk niet de bedoeling, maar het gebeurde toch. Je kent dat wel
hahah herkenbaar! heb ook vaak impulse aankopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik had er al één, maar nu dus twee.
Waarvan één nieuwe
Mooi spul hoor.
Het was eigenlijk niet de bedoeling, maar het gebeurde toch. Je kent dat wel
Zie fobo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef peperclip het volgende:
[..]
hahah herkenbaar! heb ook vaak impulse aankopen
maar packerd bell is idd een hell XD ..heb vroeger een pc daarvan gehad ..maar een tatt zou ik idd ook voor trekken, watvoor tattoo laat je uitbreiden?
Wat potteus, die wife beaterquote:
I know! Viel mij op aan the L-word: als ze het dragen, dan blijken ze lesbo te zijn. Werd wel voorspelbaar. Ook standaard zonder BH trouwens.quote:
Ik snap em ook niet, het hemd misschien?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:10 schreef lezzer het volgende:
Een wat? Wife beater?
Zonder BH? Ik draag ze graag en zie ze graag, maar in beide gevallen mét.quote:Op woensdag 23 december 2009 06:44 schreef Seven. het volgende:
I know! Viel mij op aan the L-word: als ze het dragen, dan blijken ze lesbo te zijn. Werd wel voorspelbaar. Ook standaard zonder BH trouwens.
dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 23 december 2009 06:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
I know! Viel mij op aan the L-word: als ze het dragen, dan blijken ze lesbo te zijn. Werd wel voorspelbaar. Ook standaard zonder BH trouwens.
beemer, vaio x2 iemand hier doet het goed in het levenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:02 schreef lezzer het volgende:
en ik sta weer bij de wasstraat, even de beemer laten glimmen. cappuchinootje dr bij
Ja, sorryquote:Op woensdag 23 december 2009 10:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
beemer, vaio x2 iemand hier doet het goed in het leven
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, sorry
Volgens mij ben ik iets van 10 jaar ouder dan jij, het kan nog komen hoor
Ik ben één van die lesbo's die niet voldoet aan het stereotype beeld van bijstandstrekkende kruidenthee lurkende praatgroep riagg-geval pot met een flinke rugzak
Zeker niet als je het figuur hebt voor een tanktop....quote:Op woensdag 23 december 2009 10:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ach ik mag niet klagen hoor
die heb ik niet meer... beetje aangekomen laatste jarenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeker niet als je het figuur hebt voor een tanktop....
Dat roep ik ook al jaren.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
gaan we in 2010 verandering inbrengen
ik ga beginnen met south beach " dieet" is meer een levenstyle door voeiding aanpassingenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al jaren.
Toen ik stopte met roken ging het helemaal de verkeerde kant op qua gewicht
Ik zou het liefste een beetje leuk strak op het strand in Bali liggen straks, maar ik denk dat ik dat niet ga reddden
het is maar 2wkn zonder koolhydraten, daarna mag je het opbouwen maar de eerste 2wkn is om te zorgen dat je vaan " koolhydraten" verslaving afgaat.... en ik merk dat mijn lichaam steeds meer omdat vraagtquote:Op woensdag 23 december 2009 10:43 schreef lezzer het volgende:
Mjah, dat heb ik dus al een aantal keer gedaan en daar is mijn lijf compleet van overstuur nu.
Koolhydraten minderen oké, maar helemaal -loos is volgens mij slecht.
Niet snoepen, gezond eten en veel bewegen zou voldoende moeten zijn bij een gezond iemand.
no bitchfights over herequote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef Blue-eyes het volgende:
Heeee meiden, is er nog plek voor mij?
*drukt dikke kont ertussen*
Heb het nooit zo op lesbo communities vanwege de bitcherigheid maar ik zie dat het hier toch wel erg gezellig is
een collega zei al tegen mij van meld je dan ajb ziek anders moeten wij 2wkn lang met een sjaggo Kztje rondlopenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:49 schreef lezzer het volgende:
Ik ben eens afgekickt van suiker, ik weet hoe het voelt
Wife beater, dat zijn de witte hemdjes (normaal niet met zo'n achterkant maar gewoon recht). Die worden zo genoemd omdat in Amerikaanse reality politieshows deze shirtjes altijd gedragen worden door mannen die hun vrouw geslagen hebben.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, sorry
Volgens mij ben ik iets van 10 jaar ouder dan jij, het kan nog komen hoor
Ik ben één van die lesbo's die niet voldoet aan het stereotype beeld van bijstandstrekkende kruidenthee lurkende praatgroep riagg-geval pot met een flinke rugzak
Hai, welkom! Geen fotoboek. Geen keuring.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef Blue-eyes het volgende:
Heeee meiden, is er nog plek voor mij?
*drukt dikke kont ertussen*
Heb het nooit zo op lesbo communities vanwege de bitcherigheid maar ik zie dat het hier toch wel erg gezellig is
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wife beater, dat zijn de witte hemdjes (normaal niet met zo'n achterkant maar gewoon recht). Die worden zo genoemd omdat in Amerikaanse reality politieshows deze shirtjes altijd gedragen worden door mannen die hun vrouw geslagen hebben.
lurker!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hai, welkom! Geen fotoboek. Geen keuring.![]()
. Maar tof dat je meedoet.
Nou ja, in the L-word worden ze dus standaard zonder BH's gedragen en het is ook de standaard voorbode, volgens mij doen ze dat omdat al die dames niet echt verschijnen op de gaydar.quote:
Nope, maar wat nog niet is kan nog komen, dat houdt het spannendquote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hai, welkom! Geen fotoboek. Geen keuring.![]()
. Maar tof dat je meedoet.
Beweging helpt bij mij dus helemaal niet. Ik heb een hond dus ik wandel al zo'n uur per dag. En daarbij ben ik ook nog eens gaan hardlopen via een MP3 hardloopprogramma. Ging hartstikke goed, op een gegeven moment kon ik gewoon al 3 kwartier hardlopen zonder te stoppen. Dat heb ik dus een half jaar heel intensief gedaan: om de dag 3 kwartier hardlopen, maar na dat half jaar was in totaal 2 kilo kwijtquote:Op woensdag 23 december 2009 11:29 schreef Seven. het volgende:
Oh trouwens, ik ben dus een kleine 20 kilo kwijt geraakt door elke dag een half uur flink te wandelen. Je hoeft niet te gaan joggen o.i.d. Ik kreeg gewoon totáál geen beweging en ik hoef alleen maar elke dag een half uur flink te bewegen om op gewicht te blijven. En trust me, ik ben nog steeds niet het sportieve type, maar als ik wandel, dan loop ik wel enorm door met mijn iPodje. Verder gewoon geen of weinig ongezonde shit in huis halen, dan is de aanpassing voor je gevoel maar heel klein en op dat moment kun je het volhouden. Ik gun mijzelf nog regelmatig wat te snaaien in ieder geval. Tegenwoordig dagelijks wel eigenlijk, maar ik hou het bij 1 snaai tenzij ik geen diner heb gehad.
Goed genoeg.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Nope, maar wat nog niet is kan nog komen, dat houdt het spannend![]()
Jullie moeten het voorlopig alleen doen met mijn sprankelende aanwezigheid
Harder lopen, zodat je hartslag flink verhoogd is maar zodat het niet tekeer gaat. Met hardlopen bouw je wel conditie op maar verliest bijna niemand gewicht (tenzij: marathon maar ik snap niet waarom mensen zichzelf zoiets aandoen).quote:Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Beweging helpt bij mij dus helemaal niet. Ik heb een hond dus ik wandel al zo'n uur per dag. En daarbij ben ik ook nog eens gaan hardlopen via een MP3 hardloopprogramma. Ging hartstikke goed, op een gegeven moment kon ik gewoon al 3 kwartier hardlopen zonder te stoppen. Dat heb ik dus een half jaar heel intensief gedaan: om de dag 3 kwartier hardlopen, maar na dat half jaar was in totaal 2 kilo kwijt![]()
Bij mij zit het inderdaad in het snaaien. Als ik trek krijg ben ik nogal van de snelle hap en daar kom ik maar moeilijk vanaf.
Zelfde verhaal.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja alles wat ik leuk vind om te doen qua beweging/sport mag ik niet![]()
-knip-
Ook ga ik kijken of spinnen misschien wat voor mij is.
squashquote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef Alicey het volgende:
Knuffelzacht!
Hier mag de conditie ook beter.. Maar ik moet dan ook gewoon weer wat aan squash gaan doen.Of minder uitgebreid eten..
Heb je problemen met gewrichten oid?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
squashmaar dat mag ik niet van mijn chiropractor
chronisch lage rugklachten. squash maak je veel bukbewegingen mee....quote:Op woensdag 23 december 2009 14:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je problemen met gewrichten oid?
Dan is het inderdaad niet zo verstandig nee, want idd maak je veel bukbewegingen (en andere bewegingen die best belastend zijn). Wel jammer dat het niet kan, want het is wel een leuke sport (althans, dat is mijn mening)..quote:Op woensdag 23 december 2009 14:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
chronisch lage rugklachten. squash maak je veel bukbewegingen mee....
ik ben er gek opquote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad niet zo verstandig nee, want idd maak je veel bukbewegingen (en andere bewegingen die best belastend zijn). Wel jammer dat het niet kan, want het is wel een leuke sport (althans, dat is mijn mening)..
Wat is er precies mis met je rug en kan dat nog helemaal herstellen?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben er gek opdaarom is het extra zuur. Misschien dat ik het wel weer eens rustig ga proberen. Zit te wachten of ik in aanmerking kom voor een revalidatie centrum. 1te kom ik voor in aanmerking maar kost mijn 4500euries en dat vinden ze te veel
dus ga het ergens anders proberen. 1tje die het via mijn eigen ziektekostenverzekeraar het geld regelt
nja ze komen niet verder dan diagnose chronische rugklachten. Wat ik met die therapie leer te doen is oa pijn verdragen en beter leren te bewegen waardoor mijn weerbaarheid beter word. Het is nu zo slecht met mijn rug gesteld dat ik pas 1,5 uur ofzo (als het niet minder was) op een barkruk heb gezeten en een week pijn in mijn rug had en echt speciaal naar de chiropractor moest om het weer te laten werken.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met je rug en kan dat nog helemaal herstellen?
Wil ik ook gaan doen. Wandelen doe ik al genoeg.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef lezzer het volgende:
Hee Blue-eyes, hoi
Bij mij schiet cardio ook niet op hoor, daarom ben ik nu gaan gewichtheffen...
ja klopt maar het moet wel precies de juiste oefeningen zijn. Moet dus onder begeleiding van een fysiotherapeut en niet op mijn eigen houtje wat gaan doenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik dacht altijd dat je met rugklachten juist sport moest doen waardoor je rugspieren sterker werden?
Het lijkt me vreselijk om altijd last van je rug te hebben, wordt je er niet gek van?
Hmm.. ze hebben dus ook geen idee waar de pijn vandaan komt?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja ze komen niet verder dan diagnose chronische rugklachten.
Hmm dat klinkt niet goed.quote:Wat ik met die therapie leer te doen is oa pijn verdragen en beter leren te bewegen waardoor mijn weerbaarheid beter word. Het is nu zo slecht met mijn rug gesteld dat ik pas 1,5 uur ofzo (als het niet minder was) op een barkruk heb gezeten en een week pijn in mijn rug had en echt speciaal naar de chiropractor moest om het weer te laten werken.
Hoe noemt het ziekenhuis het dan wel?quote:Er zit ook regelmatig een zenuw beklemd maar dat wordt door het ziekenhuis niet erkent als hernia.... (of te wel zoek het maar uit idee)
Gewicht heffen kan wel handig zijn met volle boodschappentassen enzo.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef lezzer het volgende:
Hee Blue-eyes, hoi
Bij mij schiet cardio ook niet op hoor, daarom ben ik nu gaan gewichtheffen...
het is ooit eens begonnen met een weggeschoten wervel.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. ze hebben dus ook geen idee waar de pijn vandaan komt?
[..]
Hmm dat klinkt niet goed.Het is niet iets in je houding oid?
[..]
Hoe noemt het ziekenhuis het dan wel?
Hmm een weggeschoten wervel klinkt toch ook niet gezond. Maar ze doen er dus weinig aan begrijp ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is ooit eens begonnen met een weggeschoten wervel.
ziekenhuis noemt het niets
mijn houding is vroeger zeer slecht geweest, nog niet optimaal maar nu wel een stuk beter
zolang het geen hernia is doen ze er niets aanquote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm een weggeschoten wervel klinkt toch ook niet gezond. Maar ze doen er dus weinig aan begrijp ik.
Duur in de zin van?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
zolang het geen hernia is doen ze er niets aan![]()
ben dus aangewezen op dure verzekeringen om het in orde te houden
maximale uitbreiding in zorg verzekering. Ben elke maand ong 155euries kwijtquote:
Hm zo, het wordt dan al snel het dubbele inderdaad... Hoewel als het dan volledig vergoed wordt het nog wel te overzien is misschien..quote:Op woensdag 23 december 2009 16:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
maximale uitbreiding in zorg verzekering. Ben elke maand ong 155euries kwijt
krijg elk jaar 1000euries vergoed voor mijn chiropractor. Ik hoop nu dat ik naar avero achmea mag want dan kan ik ook beginnen met concerta's, die worden daar allemaal vergoed (Jaja Kztje is er pas achter gekomen dat ze adhd EN add heeftquote:Op woensdag 23 december 2009 16:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hm zo, het wordt dan al snel het dubbele inderdaad... Hoewel als het dan volledig vergoed wordt het nog wel te overzien is misschien..
beterschapjes allemaalquote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef Logician het volgende:
*kuch,snotter,hoest*
Bleh alle kerstdingen afgezegd ivm die klote griep hier in huis
Ben wel afgebouwd naar 1 xvalium en 1x morfine per dag (in 3wk v.a6x beide per dag)(misschien dat ik daarom zo lang ziek blijf) maar aangezien het hele huis 1 grote ziekenboeg is is kerstvieren niet echt een optie dit jaar ..
Ga weer terug in bed, wou alleen even hoi zeggen tegen iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |