Ik was hier echt eerder, namelijk bij de geboorte van de reeks. En vervolgens nauwelijks weggeweest! Vraag maar aan Lezzer, of NanKing.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg kut, ik heb hier al eerder gepost hoor
In de tijd dat Dreamer hier nog zat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:35 schreef Vanyel het volgende:
Das wel al een paar eeuwen geleden, niet?
Dat het maar even duidelijk is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:45 schreef Ang3l het volgende:
Eerder als in "al een keer hiervoor", niet eerder als in "eerder dan jij".
Ik was waaaaaay eerder op de wereldquote:
Zo is datquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was hier echt eerder, namelijk bij de geboorte van de reeks. En vervolgens nauwelijks weggeweest! Vraag maar aan Lezzer, of NanKing.
Heb je daar overal free wifi ofzo?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef Avey het volgende:
Goede reis Qebbel!
Ik zit aan een sushibar
Oeps... heeeeeeel duur....quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:23 schreef Avey het volgende:
Neen, maar via telefoon werkt ook
Al heb ik geen idee hoe duur het is...
Hoi. Goed.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:43 schreef soapie het volgende:
He hallo hoe is het hier??? Was jullie helemaal uit het oog verloren.....
Hoi. Welkom.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Milou__ het volgende:
Hallo, ik kom me ook melden in dit topic.
You're welcome. Ik heb gelijk even in je FOBO gelurkt natuurlijk. Maar geen overduidelijke aanwijzingen dat je een zwak hebt voor dames. De gaydar blijft stil.quote:
OK, hoe had jij het dan door? Mijn enige clue is tot zover het feit dat Milou zich hier meldt.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, hoe had jij het dan door? Mijn enige clue is tot zover het feit dat Milou zich hier meldt.
Zo zijn wij niet.quote:
Omdat ik geen kort haar heb?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
You're welcome. Ik heb gelijk even in je FOBO gelurkt natuurlijk. Maar geen overduidelijke aanwijzingen dat je een zwak hebt voor dames. De gaydar blijft stil.
Awesome! Enquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Anyway, ik voetbal.. is dat een aanwijzing?
Nee, omdat:quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef Seven. het volgende:
Ik keek naar het totaalplaatje, lang haar/make-up zijn doorgaans geen gaysigns.
Absolutely. Voetbal is tof.quote:Anyway, ik voetbal.. is dat een aanwijzing?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Seven. het volgende:
Raise hands if you know what buitenspel is!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Seven. het volgende:
Raise hands if you know what buitenspel is!
.
Je hebt een Brigitte Kaandorp quote in je sigquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Milou__ het volgende:
Hallo, ik kom me ook melden in dit topic.
Ik haat je ik haat je...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je hebt een Brigitte Kaandorp quote in je sig
Tuurlijk. En zelfs al was je er niet door, dan nog was je van harte welkom hier.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef Milou__ het volgende:
Ben ik trouwens wel door de keuring heen gekomen?
Kijk, dit doet me goed!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tuurlijk. En zelfs al was je er niet door, dan nog was je van harte welkom hier.
Haha, tuurlijk, en al was je dat niet, zoals 7 al zei... boeiendquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef Milou__ het volgende:
Ben ik trouwens wel door de keuring heen gekomen?
Wat leuk, ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Anyway, ik voetbal.. is dat een aanwijzing?
Succes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef Seven. het volgende:
Aight mensen, ik moet zodirect een Brussel-Amsterdam doen met Thalys. Ik ben benieuwd of ik nog thuiskom straks.![]()
Sterktequote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef Seven. het volgende:
Aight mensen, ik moet zodirect een Brussel-Amsterdam doen met Thalys. Ik ben benieuwd of ik nog thuiskom straks.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |