Ik heb dit echt nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 20 december 2009 20:44 schreef lezzer het volgende:
Ik hoorde hier van de week nog stoere verhalen over schiphol en sneeuw anders...
Hier in het dorp hebben ze een gezellige ijsbaan. Ik verwacht dan sfeermuziek en koek en zopie.
Maar nee, de hele dag tyfusherrie (gebonk) en bier zuipen. Niemand op die schaatsbaan
neen maar den haag ligt natuurlijk direct naast zee.... heb keer gehad dat fam. naar den haag kwamen met moonboots aan (uit rotterdam en maasland) omdat er daar 20 cm sneeuw lag en in den haag geen vlokje gevallen wasquote:Op maandag 21 december 2009 05:48 schreef wonderer het volgende:
Hoeveel sneeuw ligt er? Een halve meter of zo ??
Ja, op zich is dat best raar. Van de andere kant, het komt gewoon bijna niet meer voor in Nederland, en dus is men er ook niet op ingericht.quote:Op maandag 21 december 2009 05:57 schreef wonderer het volgende:
Ik bedoel, dat het zo'n chaos is. Ik vind het grappig
Ik dacht een keer wat anders dan foto's.quote:
En door hun verschijningenquote:Op maandag 21 december 2009 14:36 schreef lezzer het volgende:
en toch werd ik altijd wel erg geraakt door hun teksten.
We zijn aangekomen!quote:Op maandag 21 december 2009 08:19 schreef Qebbel het volgende:
Ja Avey zal wel goed aangekomen zijn, denk ik! Hopelijk voor haar. Geloof dat zij alleen gezanik met treinen kon hebben naar schiphol.
Er schijnt hier een gay/lesbo club te zijn, morgenavond maar even kijkenquote:Op maandag 21 december 2009 15:46 schreef lezzer het volgende:
Avey, hoigroetjes aan de Japanse Lesbo's
haha^^ harajuku's?quote:Op maandag 21 december 2009 15:55 schreef Avey het volgende:
Nou ja er was gisteren blijkbaar een optreden van een of andere bekende popster, letterlijk duizenden meisjes van een jaar of 15/16 (sommige in Pikachu pakjes!) renden over ons station heen, leuk gezicht hoor
Nu ga ik echt op bed
Thalystreinen rijden niet volgens dienstregeling maar ze zijn er zeker wel. Vanaf Brussel Zuid is het 15 minuten naar Zaventem of 45 minuten in de bus naar Charleroi.quote:Op maandag 21 december 2009 08:19 schreef Qebbel het volgende:
Ja Avey zal wel goed aangekomen zijn, denk ik! Hopelijk voor haar. Geloof dat zij alleen gezanik met treinen kon hebben naar schiphol.
Wij vliegen vanaf Brussel. Zie daar maar eens eerst te komen! We zouden morgenochtend heel vroeg vanaf Den Haag gaan rijden, maar ook daar moet ik eerst naartoe natuurlijk. Gezien de toestand op de wegen nu, zal het morgenochtend allemaal niet veel beter zijn, denk ik. Zeker niet als het weer gaat sneeuwen!
Nou ja, we'll see!
word er tenminste geen loon ingehouden omdat ik te laat benquote:Op dinsdag 22 december 2009 01:54 schreef wonderer het volgende:
Wat heb je gegeten?
Wel kut, maar nou hoef je morgen niet weer uren in stilstaande treinen te zitten.
Ja hee, zit je me nou te stalken ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Zit er hier nog leven in de lillende lapjes?
Zeg kut, ik heb hier al eerder gepost hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hee, zit je me nou te stalken ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |