Awesome! Enquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Anyway, ik voetbal.. is dat een aanwijzing?
Nee, omdat:quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:32 schreef Seven. het volgende:
Ik keek naar het totaalplaatje, lang haar/make-up zijn doorgaans geen gaysigns.
Absolutely. Voetbal is tof.quote:Anyway, ik voetbal.. is dat een aanwijzing?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Seven. het volgende:
Raise hands if you know what buitenspel is!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Seven. het volgende:
Raise hands if you know what buitenspel is!
.
Je hebt een Brigitte Kaandorp quote in je sigquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:54 schreef Milou__ het volgende:
Hallo, ik kom me ook melden in dit topic.
Ik haat je ik haat je...quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je hebt een Brigitte Kaandorp quote in je sig
Tuurlijk. En zelfs al was je er niet door, dan nog was je van harte welkom hier.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef Milou__ het volgende:
Ben ik trouwens wel door de keuring heen gekomen?
Kijk, dit doet me goed!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tuurlijk. En zelfs al was je er niet door, dan nog was je van harte welkom hier.
Haha, tuurlijk, en al was je dat niet, zoals 7 al zei... boeiendquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef Milou__ het volgende:
Ben ik trouwens wel door de keuring heen gekomen?
Wat leuk, ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Anyway, ik voetbal.. is dat een aanwijzing?
Succes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef Seven. het volgende:
Aight mensen, ik moet zodirect een Brussel-Amsterdam doen met Thalys. Ik ben benieuwd of ik nog thuiskom straks.![]()
Sterktequote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef Seven. het volgende:
Aight mensen, ik moet zodirect een Brussel-Amsterdam doen met Thalys. Ik ben benieuwd of ik nog thuiskom straks.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |