Groet terug.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef lezzer het volgende:
* lezzer groet u vanaf haar nieuwe hippe sony vaio
Episch. Juffrouw Esther heeft denk ik google translate gebruikt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:00 schreef lezzer het volgende:
Er zitten wat pareltjes tussen hoor
http://www.nubijlage.nl/j(...)n-en-zaadlosing.html
join the club! heb ook een sony vaio ^^quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef lezzer het volgende:
* lezzer groet u vanaf haar nieuwe hippe sony vaio
ik had er al één, maar nu dus twee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:14 schreef peperclip het volgende:
[..]
join the club! heb ook een sony vaio ^^
Nee. Ik werk hier al ruim 2,5 jaar op een Packard Hell wegens geldgebrek en andere prioriteiten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik had er al één, maar nu dus twee.
Waarvan één nieuwe
Mooi spul hoor.
Het was eigenlijk niet de bedoeling, maar het gebeurde toch. Je kent dat wel
hahah herkenbaar! heb ook vaak impulse aankopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik had er al één, maar nu dus twee.
Waarvan één nieuwe
Mooi spul hoor.
Het was eigenlijk niet de bedoeling, maar het gebeurde toch. Je kent dat wel
Zie fobo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef peperclip het volgende:
[..]
hahah herkenbaar! heb ook vaak impulse aankopen
maar packerd bell is idd een hell XD ..heb vroeger een pc daarvan gehad ..maar een tatt zou ik idd ook voor trekken, watvoor tattoo laat je uitbreiden?
Wat potteus, die wife beaterquote:
I know! Viel mij op aan the L-word: als ze het dragen, dan blijken ze lesbo te zijn. Werd wel voorspelbaar. Ook standaard zonder BH trouwens.quote:
Ik snap em ook niet, het hemd misschien?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:10 schreef lezzer het volgende:
Een wat? Wife beater?
Zonder BH? Ik draag ze graag en zie ze graag, maar in beide gevallen mét.quote:Op woensdag 23 december 2009 06:44 schreef Seven. het volgende:
I know! Viel mij op aan the L-word: als ze het dragen, dan blijken ze lesbo te zijn. Werd wel voorspelbaar. Ook standaard zonder BH trouwens.
dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 23 december 2009 06:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
I know! Viel mij op aan the L-word: als ze het dragen, dan blijken ze lesbo te zijn. Werd wel voorspelbaar. Ook standaard zonder BH trouwens.
beemer, vaio x2 iemand hier doet het goed in het levenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:02 schreef lezzer het volgende:
en ik sta weer bij de wasstraat, even de beemer laten glimmen. cappuchinootje dr bij
Ja, sorryquote:Op woensdag 23 december 2009 10:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
beemer, vaio x2 iemand hier doet het goed in het leven
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, sorry
Volgens mij ben ik iets van 10 jaar ouder dan jij, het kan nog komen hoor
Ik ben één van die lesbo's die niet voldoet aan het stereotype beeld van bijstandstrekkende kruidenthee lurkende praatgroep riagg-geval pot met een flinke rugzak
Zeker niet als je het figuur hebt voor een tanktop....quote:Op woensdag 23 december 2009 10:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ach ik mag niet klagen hoor
die heb ik niet meer... beetje aangekomen laatste jarenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zeker niet als je het figuur hebt voor een tanktop....
Dat roep ik ook al jaren.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
gaan we in 2010 verandering inbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |