abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 december 2009 @ 15:51:48 #241
3542 Gia
User under construction
pi_75882970
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef OllieA het volgende:
Wat dat kind in meer dan 20 topics op Fok over zich heen heeft gekregen...
.......heeft ze helemaal aan haar pappie te danken.
  maandag 21 december 2009 @ 15:52:39 #242
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_75882999
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:48 schreef RechtseRukker het volgende:

[..]

weer zo'n freak die haar niet kent, maar al wel bereid is om haar een paar klappen te verkopen, ze moeten jou is doorlichten,agressieve gek met losse handjes
Ach gus, je fapt op haar?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_75883059
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wie heeft het nu nog over die recordpoging?

Dat kind heeft gewoon willen ontsnappen aan de institutionele bemoeizucht. De meeste kinderen van haar leeftijd zouden dan de trein naar Amsterdam pakken, of de bus naar het volgende dorp.

Zij pakt het iets groter aan.

Boehoehoe, huilt het geraniumvolk.
Right on
It is much easier to be critical than to be correct.
  maandag 21 december 2009 @ 15:54:37 #244
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_75883075
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Ach jee, jij bent ook door hem gechanteerd?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_75883213
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik weet wel dat jij je dat niet realiseert, maar je bent toch echt zelf verantwoordelijk voor wat je hier op Fok typt hoor.
Als ik hier bijvoorbeeld zou schrijven dat jij een domme Vinexhoer bent, dan is dat mijn verantwoordelijkheid, en heeft dat slechts in tweede instantie te maken met de manier waarop jij de aandacht weet te trekken op Fok, met ondoordachte posts en dergelijke.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_75883476
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ach gus, je fapt op haar?
waar het hart van vol is, zeggen we dan
  maandag 21 december 2009 @ 16:04:11 #247
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_75883507
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:12 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Eeeennnnnnn ... we hebben een Godwin.

Bij het minste gepiep maar direct GODWIN brullen, zonder dat mensen weten wat het nou precies is, is echt zo 2009
batman!
  maandag 21 december 2009 @ 16:06:54 #248
3542 Gia
User under construction
pi_75883632
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:57 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik weet wel dat jij je dat niet realiseert, maar je bent toch echt zelf verantwoordelijk voor wat je hier op Fok typt hoor.
Als ik hier bijvoorbeeld zou schrijven dat jij een domme Vinexhoer bent, dan is dat mijn verantwoordelijkheid, en heeft dat slechts in tweede instantie te maken met de manier waarop jij de aandacht weet te trekken op Fok, met ondoordachte posts en dergelijke.
Haar vader heeft de aandacht van de media opgezocht om reclame te maken voor het reisje van zijn dochter. Dat hij zich misrekend heeft, en in plaats van positieve aandacht, juist de aandacht heeft gekregen van instanties als bureau jeugdzorg en de leerplichtambtenaar, is erg ondoordacht. Zoals de rest van het plan om haar in het GWR boek te krijgen.

Oftewel: Als pa niks gezegd had, was ze nu waarschijnlijk al door de kustwacht van één of ander land aangehouden en had ze allang in een instelling gezeten.

Deze domme actie van haar zal waarschijnlijk in hetzelfde resulteren.
  maandag 21 december 2009 @ 16:11:37 #249
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_75883823
Het is dus een mediacircus of een mental institution als het aan jou ligt? Dat zijn maar weinig opties, heel menslievend klinkt het allemaal niet.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 21 december 2009 @ 16:16:19 #250
3542 Gia
User under construction
pi_75883986
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef Ringo het volgende:
Het is dus een mediacircus of een mental institution als het aan jou ligt? Dat zijn maar weinig opties, heel menslievend klinkt het allemaal niet.
Dat mediacircus heeft pa over zichzelf en zijn dochter afgeroepen door de media op te zoeken.
Dat moge duidelijk zijn.

Als iemand met een bericht naar buiten komt over een, toen nog, 13-jarig meisje dat solo de wereld over wil varen, dan kun je daar reacties op verwachten. Ook dat is heel logisch. Mensen hebben daar een mening over.

Het is ook begrijpelijk dat hierdoor de zaak onder de aandacht van de leerplichtambtenaar en de KB is gekomen en dat BJZ is ingeschakeld.

De zaak is voor de rechter geweest en het meisje is onder toezicht gesteld maar mocht wel thuis blijven wonen. Wat is dan het probleem?

Nu vertrekt ze, wellicht op eigen initiatief, naar het buitenland en weer zoekt pa de media op. Wat denkt hij of zij hiermee te bereiken?
Dat het kind straks naar een instelling gaat, is niet de schuld van de media, noch van de posters op Fok of van de KB. Ook dat moge duidelijk zijn.
  maandag 21 december 2009 @ 16:24:01 #251
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75884245
Ze was in Engeland al tijdelijd opgenomen in een inrichting omdat papa haar niet wilde ophalen. Dat lijkt me grove kinderverwaarlozing en de britse social services hebben toen contact gezocht met de kinderbescherming. Daar is het balletje gaan rollen en dat had papa allemaal kunnen voorkomen.
Here we are now, entertain us.
pi_75884642
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:24 schreef voyeur het volgende:
Ze was in Engeland al tijdelijd opgenomen in een inrichting omdat papa haar niet wilde ophalen. Dat lijkt me grove kinderverwaarlozing en de britse social services hebben toen contact gezocht met de kinderbescherming. Daar is het balletje gaan rollen en dat had papa allemaal kunnen voorkomen.
Verdraai je nu de feiten?

Pa is wel naar Engeland gegaan, maar heeft haar zelf terug laten zeilen.

Verder hebben de Engelsen een standaardprocedure gevolgd. Wat is nu precies je punt? Voor grove verwaarlozing moet er wel iets meer aan de hand zijn.
pi_75884740
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:32 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Verdraai je nu de feiten?

Pa is wel naar Engeland gegaan, maar heeft haar zelf terug laten zeilen.

Verder hebben de Engelsen een standaardprocedure gevolgd. Wat is nu precies je punt? Voor grove verwaarlozing moet er wel iets meer aan de hand zijn.
Nee hoor.
quote:
In de laatste meivakantie stak ze over naar Engeland. Dat verliep op zich goed, alleen vonden de Engelse autoriteiten haar bij aankomst veel te jong om solo te zeilen. Ze belden haar vader met het verzoek Laura te komen halen. Die weigerde dat. Zijn dochter kon best alleen terugvaren, liet Dekker sr. weten. "De Engelse autoriteiten dachten daar anders over en brachten Laura naar een tehuis. Ze mocht daar niet weg voordat er een ouder was. Toen ben ik toch maar naar Engeland gevlogen", aldus Dekker, eerder deze week in het bijzijn van Laura. Ze zit tegenover haar vader aan de keukentafel van het schip en luistert ogenschijnlijk gelaten naar het relaas.

De recente gebeurtenissen in Engeland worden ook aangehaald in de stukken die zijn opgesteld door de Raad van de Kinderbescherming voor de rechtszaak over Laura. Daarin wordt onder meer gevraagd het gezag van vader Dick te beperken. Op de vraag wat ze er zelf van vindt, zegt Laura niet te begrijpen waar de instanties zich druk om maken: "Ze kennen me niet."
http://www.bndestem.nl/al(...)e-kennen-me-niet.ece
  maandag 21 december 2009 @ 16:39:54 #254
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75884956
Ze zouden haar eens moeten onderwerpen aan test aangaande haar behavior. Ik ben best nieuwsgierig naar de direct invloeden van o.a. videoclips en soaps, die haar al dan niet aansturen om actief te zijn. Want laten we wel wezen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_75885556
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:16 schreef Gia het volgende:

Dat het kind straks naar een instelling gaat, is niet de schuld van de media, noch van de posters op Fok of van de KB. Ook dat moge duidelijk zijn.

De posters op Fok zijn enkel verantwoordelijk voor de karrevracht aan verwensingen die ze over het hoofd van Laura hebben uitgestort in meer dan 20 topics.

Daarnaast zijn ze verantwoordelijk voor hun bemoeizuchtige meningen over mensen waarvan ze enkel wat dingetjes uit de media weten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 21 december 2009 @ 16:54:34 #256
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_75885608
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze zouden haar eens moeten onderwerpen aan test aangaande haar behavior. Ik ben best nieuwsgierig naar de direct invloeden van o.a. videoclips en soaps, die haar al dan niet aansturen om actief te zijn. Want laten we wel wezen.

²
Wordt het niet eens tijd om terug te keren naar je straightjacket??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_75885653
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef OllieA het volgende:

[..]

De posters op Fok zijn enkel verantwoordelijk voor de karrevracht aan verwensingen die ze over het hoofd van Laura hebben uitgestort in meer dan 20 topics.

Daarnaast zijn ze verantwoordelijk voor hun bemoeizuchtige meningen over mensen waarvan ze enkel wat dingetjes uit de media weten.
Waarheid als een tiet deze post eigenlijk en ik maak me er zelf ook schuldig aan.
  maandag 21 december 2009 @ 17:00:34 #258
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_75885830
quote:

[..]

Goh, het is net de echte wereld.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 21 december 2009 @ 17:01:24 #259
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75885867
quote:

[..]

Dat kan zijn, ik heb ze niet allemaal gelezen, maar ik maak me alleen maar druk om die vader en de resulterende kinderverwaarlozing. Ik gun Laura juist het allerbeste en dat lijkt niet te lukken in zijn invloedssfeer.
Informatie is er juist te veel door die woordvoerder en advocaat die steeds weer in de publiciteit komen en het vonnis van de kinderrechter incl onderzoek door de psycholoog dat integraal op internet staat.
Here we are now, entertain us.
pi_75886436
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Goh, het is net de echte wereld.
In mijn echte wereld staan mensen niet schuimbekkend op straat om 14 jarige meisjes een verkrachting door Somalische piraten toe te wensen.

Als Fok de echte wereld zou zijn, dan stond het er niet best voor met de samenleving.
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')