.......heeft ze helemaal aan haar pappie te danken.quote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef OllieA het volgende:
Wat dat kind in meer dan 20 topics op Fok over zich heen heeft gekregen...
Ach gus, je fapt op haar?quote:Op maandag 21 december 2009 15:48 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
weer zo'n freak die haar niet kent, maar al wel bereid is om haar een paar klappen te verkopen, ze moeten jou is doorlichten,agressieve gek met losse handjes
Right onquote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wie heeft het nu nog over die recordpoging?
Dat kind heeft gewoon willen ontsnappen aan de institutionele bemoeizucht. De meeste kinderen van haar leeftijd zouden dan de trein naar Amsterdam pakken, of de bus naar het volgende dorp.
Zij pakt het iets groter aan.
Boehoehoe, huilt het geraniumvolk.
Ach jee, jij bent ook door hem gechanteerd?quote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef Gia het volgende:
[..]
.......heeft ze helemaal aan haar pappie te danken.
Ik weet wel dat jij je dat niet realiseert, maar je bent toch echt zelf verantwoordelijk voor wat je hier op Fok typt hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef Gia het volgende:
[..]
.......heeft ze helemaal aan haar pappie te danken.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Eeeennnnnnn ... we hebben een Godwin.
Haar vader heeft de aandacht van de media opgezocht om reclame te maken voor het reisje van zijn dochter. Dat hij zich misrekend heeft, en in plaats van positieve aandacht, juist de aandacht heeft gekregen van instanties als bureau jeugdzorg en de leerplichtambtenaar, is erg ondoordacht. Zoals de rest van het plan om haar in het GWR boek te krijgen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:57 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jij je dat niet realiseert, maar je bent toch echt zelf verantwoordelijk voor wat je hier op Fok typt hoor.
Als ik hier bijvoorbeeld zou schrijven dat jij een domme Vinexhoer bent, dan is dat mijn verantwoordelijkheid, en heeft dat slechts in tweede instantie te maken met de manier waarop jij de aandacht weet te trekken op Fok, met ondoordachte posts en dergelijke.
Dat mediacircus heeft pa over zichzelf en zijn dochter afgeroepen door de media op te zoeken.quote:Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef Ringo het volgende:
Het is dus een mediacircus of een mental institution als het aan jou ligt? Dat zijn maar weinig opties, heel menslievend klinkt het allemaal niet.
Verdraai je nu de feiten?quote:Op maandag 21 december 2009 16:24 schreef voyeur het volgende:
Ze was in Engeland al tijdelijd opgenomen in een inrichting omdat papa haar niet wilde ophalen. Dat lijkt me grove kinderverwaarlozing en de britse social services hebben toen contact gezocht met de kinderbescherming. Daar is het balletje gaan rollen en dat had papa allemaal kunnen voorkomen.
Nee hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 16:32 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Verdraai je nu de feiten?
Pa is wel naar Engeland gegaan, maar heeft haar zelf terug laten zeilen.
Verder hebben de Engelsen een standaardprocedure gevolgd. Wat is nu precies je punt? Voor grove verwaarlozing moet er wel iets meer aan de hand zijn.
http://www.bndestem.nl/al(...)e-kennen-me-niet.ecequote:In de laatste meivakantie stak ze over naar Engeland. Dat verliep op zich goed, alleen vonden de Engelse autoriteiten haar bij aankomst veel te jong om solo te zeilen. Ze belden haar vader met het verzoek Laura te komen halen. Die weigerde dat. Zijn dochter kon best alleen terugvaren, liet Dekker sr. weten. "De Engelse autoriteiten dachten daar anders over en brachten Laura naar een tehuis. Ze mocht daar niet weg voordat er een ouder was. Toen ben ik toch maar naar Engeland gevlogen", aldus Dekker, eerder deze week in het bijzijn van Laura. Ze zit tegenover haar vader aan de keukentafel van het schip en luistert ogenschijnlijk gelaten naar het relaas.
De recente gebeurtenissen in Engeland worden ook aangehaald in de stukken die zijn opgesteld door de Raad van de Kinderbescherming voor de rechtszaak over Laura. Daarin wordt onder meer gevraagd het gezag van vader Dick te beperken. Op de vraag wat ze er zelf van vindt, zegt Laura niet te begrijpen waar de instanties zich druk om maken: "Ze kennen me niet."
quote:Op maandag 21 december 2009 16:16 schreef Gia het volgende:
Dat het kind straks naar een instelling gaat, is niet de schuld van de media, noch van de posters op Fok of van de KB. Ook dat moge duidelijk zijn.
Wordt het niet eens tijd om terug te keren naar je straightjacket??quote:Op maandag 21 december 2009 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze zouden haar eens moeten onderwerpen aan test aangaande haar behavior. Ik ben best nieuwsgierig naar de direct invloeden van o.a. videoclips en soaps, die haar al dan niet aansturen om actief te zijn. Want laten we wel wezen.²
Waarheid als een tiet deze post eigenlijk en ik maak me er zelf ook schuldig aan.quote:Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef OllieA het volgende:
[..]
De posters op Fok zijn enkel verantwoordelijk voor de karrevracht aan verwensingen die ze over het hoofd van Laura hebben uitgestort in meer dan 20 topics.
Daarnaast zijn ze verantwoordelijk voor hun bemoeizuchtige meningen over mensen waarvan ze enkel wat dingetjes uit de media weten.
Goh, het is net de echte wereld.quote:Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef OllieA het volgende:
[..]
De posters op Fok zijn enkel verantwoordelijk voor de karrevracht aan verwensingen die ze over het hoofd van Laura hebben uitgestort in meer dan 20 topics.
Daarnaast zijn ze verantwoordelijk voor hun bemoeizuchtige meningen over mensen waarvan ze enkel wat dingetjes uit de media weten.
Dat kan zijn, ik heb ze niet allemaal gelezen, maar ik maak me alleen maar druk om die vader en de resulterende kinderverwaarlozing. Ik gun Laura juist het allerbeste en dat lijkt niet te lukken in zijn invloedssfeer.quote:Op maandag 21 december 2009 16:53 schreef OllieA het volgende:
[..]
In mijn echte wereld staan mensen niet schuimbekkend op straat om 14 jarige meisjes een verkrachting door Somalische piraten toe te wensen.quote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goh, het is net de echte wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |