Eeeennnnnnn ... we hebben een Godwin.quote:Op maandag 21 december 2009 15:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nederlanders denken graag dat iedereen de regels zo streng hanteert als hier.
We waren niet voor niks zo goed in joden vangen, in 40-45.
Nee hoor, slechts een terzijde om te illustreren dat dit land qua organisatiezucht samen met zijn oosterburen op eenzame hoogte staat.quote:Op maandag 21 december 2009 15:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Eeeennnnnnn ... we hebben een Godwin.
Strikt genomen doet hij geen verwijzing naar de nazi's of hitler en is het geen godwin.quote:Op maandag 21 december 2009 15:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Helemaal verkeerd!quote:Op maandag 21 december 2009 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, geef het beestje maar een naam. Je gaat echter voorbij aan het feit hoe deze labiliteit ontstaat. In vrijwel elke Westerse videoclip worden girls aangepraat dat ze de mannen moeten behagen, en het liefst zo jong mogelijk. Girls: "Schakel je hersenen uit en please de man." Daardoor ontstaat dus de labiliteit bij dit soort girls. Zeer ernstige zaak.
Nogmaals.²
Ik vraag me of dat correct is. Meestal zie je lijsten met uitzonderingen (Portugal, Spanje, Frankrijk etc) waar het kind een machtiging moet hebben. Nederland staat daar niet bij.quote:Op maandag 21 december 2009 15:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is een schengen land en zou volgens het eerder gequote nieuws bericht niet mogelijk moeten zijn.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, geef het beestje maar een naam. Je gaat echter voorbij aan het feit hoe deze labiliteit ontstaat. In vrijwel elke Westerse videoclip worden girls aangepraat dat ze de mannen moeten behagen, en het liefst zo jong mogelijk. Girls: "Schakel je hersenen uit en please de man." Daardoor ontstaat dus de labiliteit bij dit soort girls. Zeer ernstige zaak.
Nogmaals.²
Bleef het maar bij boehoeoe huilen. Wat dat kind in meer dan 20 topics op Fok over zich heen heeft gekregen...quote:
Hij lijdt ook al aan Alzheimer. Vergeet dat hij ditzelfde bericht al eerder gepost heeft. Met even weinig resultaat.quote:Op maandag 21 december 2009 15:02 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf aardig op weg bent labiel te worden met dit soort vreemde redeneringen BSB.
Tineke (de Nooij) takketrol is BSB.quote:Op maandag 21 december 2009 15:02 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf aardig op weg bent labiel te worden met dit soort vreemde redeneringen BSB.
weer zo'n freak die haar niet kent, maar al wel bereid is om haar een paar klappen te verkopen, ze moeten jou is doorlichten,agressieve gek met losse handjesquote:Op maandag 21 december 2009 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
wat een verwend kutblaag, verdient een stevig pak rammel.
Is dat een grap of meen je dat.quote:Op maandag 21 december 2009 15:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
Tineke (de Nooij) takketrol is BSB.
.......heeft ze helemaal aan haar pappie te danken.quote:Op maandag 21 december 2009 15:47 schreef OllieA het volgende:
Wat dat kind in meer dan 20 topics op Fok over zich heen heeft gekregen...
Ach gus, je fapt op haar?quote:Op maandag 21 december 2009 15:48 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
weer zo'n freak die haar niet kent, maar al wel bereid is om haar een paar klappen te verkopen, ze moeten jou is doorlichten,agressieve gek met losse handjes
Right onquote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wie heeft het nu nog over die recordpoging?
Dat kind heeft gewoon willen ontsnappen aan de institutionele bemoeizucht. De meeste kinderen van haar leeftijd zouden dan de trein naar Amsterdam pakken, of de bus naar het volgende dorp.
Zij pakt het iets groter aan.
Boehoehoe, huilt het geraniumvolk.
Ach jee, jij bent ook door hem gechanteerd?quote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef Gia het volgende:
[..]
.......heeft ze helemaal aan haar pappie te danken.
Ik weet wel dat jij je dat niet realiseert, maar je bent toch echt zelf verantwoordelijk voor wat je hier op Fok typt hoor.quote:Op maandag 21 december 2009 15:51 schreef Gia het volgende:
[..]
.......heeft ze helemaal aan haar pappie te danken.
quote:Op maandag 21 december 2009 15:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Haar vader heeft de aandacht van de media opgezocht om reclame te maken voor het reisje van zijn dochter. Dat hij zich misrekend heeft, en in plaats van positieve aandacht, juist de aandacht heeft gekregen van instanties als bureau jeugdzorg en de leerplichtambtenaar, is erg ondoordacht. Zoals de rest van het plan om haar in het GWR boek te krijgen.quote:Op maandag 21 december 2009 15:57 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik weet wel dat jij je dat niet realiseert, maar je bent toch echt zelf verantwoordelijk voor wat je hier op Fok typt hoor.
Als ik hier bijvoorbeeld zou schrijven dat jij een domme Vinexhoer bent, dan is dat mijn verantwoordelijkheid, en heeft dat slechts in tweede instantie te maken met de manier waarop jij de aandacht weet te trekken op Fok, met ondoordachte posts en dergelijke.
Dat mediacircus heeft pa over zichzelf en zijn dochter afgeroepen door de media op te zoeken.quote:Op maandag 21 december 2009 16:11 schreef Ringo het volgende:
Het is dus een mediacircus of een mental institution als het aan jou ligt? Dat zijn maar weinig opties, heel menslievend klinkt het allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |