abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75871131
Oooh ik sta nu op de 12de plek in de lijst. Wat gaat het hard.
Had het er van het weekend nnog met manlief over.
Heb het gevoel dat ik er nog lang niet klaar voor ben. Heb mezelf bijna 9 maanden kunnen voorbereiden, maar nu lijkt dit veels te kort zijn. Oh hoe gaat het straks allemaal. De bevalling, ons kind verzorgen.. Spannend hoor.
pi_75871243
ymme, het schijnt dat alles goed zal komen dat zegt iedereen toch tegen mij als ik mijn twijfels uit
  maandag 21 december 2009 @ 11:24:37 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75871795
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:45 schreef leonieke het volgende:

[..]

Doe dat eens niet
Mijn god... nummer 18, dat is toch gewoon een fout?
Misschien toch maar eens beginnen uitkijken voor een geboortekaartje en een geboortelijst
en ik op 15!
Ben je al begonnen aan het kamertje Leonie?

Ja ik heb ook zoiets van: het gaat opeens wel heel erg snel! Als de feestdagen om zijn dan nog maar een week of 6
pi_75872016
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Asyniur het volgende:

[..]

en ik op 15!
Ben je al begonnen aan het kamertje Leonie?

Ja ik heb ook zoiets van: het gaat opeens wel heel erg snel! Als de feestdagen om zijn dan nog maar een week of 6
Gek he! Terwijl je in het begin denkt dat de tijd kruipt, gaat het nu ineens heel snel! Die 9 maanden zijn toch wel ergens goed voor.
  maandag 21 december 2009 @ 11:30:34 #105
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_75872033
Ik wil het wel van jullie overnem hoor dames.
er komt vast een dag dat je de baby er uit kunt kijken.

amaranta!!! Je hebt t gedaan! Een zoon.... <3 gefeliciteerd! Prachtig kindje met een hele moooie naam.
Veul geluk meej oew ouders menneke!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_75872042
Ik loop weer zwaar achter de feiten aan

Meimeltje, van harte gefeliciteerd met je mooie zoontje
En in een half uur van 3 naar 10 cm, wauw!

Lenaatje, gefeliciteerd!

En Amaranta, van harte met je kleine manneke!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_75872070
Inderdaad ,dadelijk met die feestdagen gaat het helemaal snel

Ymme steekt nog ff de kop in het zand hoor, ik hoef nóoooogggg lang niet.
  maandag 21 december 2009 @ 11:34:34 #108
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_75872178
Amaranta, Gefeliciteerd met Fabian! Hij is toch gekomen! Voor de kerst, en gisteren! Op een Zondag!!!!!
pi_75872208
amaranta you did it!
van harte met jullie mooie jongen!
pi_75872284
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef Lishe het volgende:

er komt vast een dag dat je de baby er uit kunt kijken.

Dat punt heb ik al bereikt en ben morgen 37 weken. Ergens heb ik het idee dat deze uk mij minstens nog 4 en halve week met dikke buik laat lopen.
pi_75872285
Whaaaa Amaranta: Wat heb jij een mooie Fabian gemaakt! Wat een droppie! Gefeliciteerd hoor, en geniet er van!
  maandag 21 december 2009 @ 11:40:15 #112
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75872413
op de radio was net het liedje dat mn baas gebruikt al ringtone.
was echt ff helemaal van "huh Wat doet M.'s telefoon hier? Oh, het is de radio!"

oh, mag ik het onder zwangerschapsdementie scharen als ik met nagels knippen gewoon en vinger vergeet?

enneh, ingedaald of niet, kmoet toch voorzichtig blijven...
naja, t babyboek van eli is bijna af. (website in boekvorm zetten)
wat moet ik daarna doen?

lily, trek je het nog? laatste dag!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75872467
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef DaviniaHR het volgende:
enneh, ingedaald of niet, kmoet toch voorzichtig blijven...
naja, t babyboek van eli is bijna af. (website in boekvorm zetten)
wat moet ik daarna doen?
Euhh, bevallen!
pi_75872587
Ik ga zo met de man in de auto stappen!! Eerst nog even lekker gezamelijk lunchen en dan op naar Leiderdorp... IK KAN NIET MEER WACHTEN!!!! hihi... over 4 uur weet ik meer! (en dan duurt het nog wel even voordat ik wat kan posten, aangezien we van Leiderdorp terug moeten naar Almere... En het is al zo lekker rustig op de weg...(not..) en ik kom op mijn mobiel niet ingelogd op Fok! dus dat wordt hem ook niet...)
pi_75872596
Ik gisteren tegen TARA: over 5 weken en een paar dagen mag onze baby in principe al komen
TARA: je probeert me weer bang te maken hè?
Ik: lukt het?
TARA: neuh, laat maar komen

Tssss, niet meer bang te krijgen. Ze hebben het één keer gedaan en denken dat ze de wereld aankunnen
pi_75872608
Ik ben net helemaal vergeten te melden dat ik vanmorgen goed gekeurd ben door de verloskundige. Heb me door de sneeuw gewaagd met de auto, moest eerst mijn auto ontdoen van een mega pak sneeuw. Maar de kleine ligt nu wel volledig ingedaald en dat verklaard het gevoel wat ik heb dat als ik door de gang loop ik zo maar het kind onderweg zou kunnen verliezen.
pi_75872714
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef Orea het volgende:
Ik ga zo met de man in de auto stappen!! Eerst nog even lekker gezamelijk lunchen en dan op naar Leiderdorp... IK KAN NIET MEER WACHTEN!!!! hihi... over 4 uur weet ik meer! (en dan duurt het nog wel even voordat ik wat kan posten, aangezien we van Leiderdorp terug moeten naar Almere... En het is al zo lekker rustig op de weg...(not..) en ik kom op mijn mobiel niet ingelogd op Fok! dus dat wordt hem ook niet...)

Gewoon omdat ik voor je kan jompelen
  maandag 21 december 2009 @ 11:47:58 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75872749
quote:
Je hebt PM!
pi_75872811
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben net helemaal vergeten te melden dat ik vanmorgen goed gekeurd ben door de verloskundige. Heb me door de sneeuw gewaagd met de auto, moest eerst mijn auto ontdoen van een mega pak sneeuw. Maar de kleine ligt nu wel volledig ingedaald en dat verklaard het gevoel wat ik heb dat als ik door de gang loop ik zo maar het kind onderweg zou kunnen verliezen.
Das wel hip bevallen
  maandag 21 december 2009 @ 11:50:08 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75872827
quote:
Op maandag 21 december 2009 08:15 schreef lily het volgende:

[..]

Ik neem m mee naar dinsdag, BE thx
Ik was te enthousiast.
Sorry!
pi_75872836
Gewoon een rondje gaan lopen.
En dan zo ineens vanuit het niets. * Plop* Baby
pi_75872942
Ha Fabian! Daar ben je dan!!
Heel erg gefeliciteerd met je ouders/ zus en zij met jou!
  maandag 21 december 2009 @ 11:55:08 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75873038
quote:
Spannend Orea!
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef freecell het volgende:
Ik gisteren tegen TARA: over 5 weken en een paar dagen mag onze baby in principe al komen
TARA: je probeert me weer bang te maken hè?
Ik: lukt het?
TARA: neuh, laat maar komen

Tssss, niet meer bang te krijgen. Ze hebben het één keer gedaan en denken dat ze de wereld aankunnen

Faja is weer goedgekeurd!
  maandag 21 december 2009 @ 11:58:04 #124
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_75873166
oeh alweer iemand bevallen van harte gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoon mooie naam
Be happy with the little things in life
pi_75873172
ik ben in jompelbui
dus voor faja omdat ze weer goed gekeurd is en ingedaalde baby!

voor orea voor de spanning!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')