Oh hoe gaat het straks allemaal. De bevalling, ons kind verzorgen.. Spannend hoor.
 Oh hoe gaat het straks allemaal. De bevalling, ons kind verzorgen.. Spannend hoor.

dat zegt iedereen toch tegen mij als ik mijn twijfels uit
 dat zegt iedereen toch tegen mij als ik mijn twijfels uit

en ik op 15!quote:Op maandag 21 december 2009 10:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Doe dat eens niet

Mijn god... nummer 18, dat is toch gewoon een fout?
Misschien toch maar eens beginnen uitkijken voor een geboortekaartje en een geboortelijst

Gek he! Terwijl je in het begin denkt dat de tijd kruipt, gaat het nu ineens heel snel! Die 9 maanden zijn toch wel ergens goed voor.quote:Op maandag 21 december 2009 11:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
en ik op 15!
Ben je al begonnen aan het kamertje Leonie?
Ja ik heb ook zoiets van: het gaat opeens wel heel erg snel! Als de feestdagen om zijn dan nog maar een week of 6

Dat punt heb ik al bereikt en ben morgen 37 weken. Ergens heb ik het idee dat deze uk mij minstens nog 4 en halve week met dikke buik laat lopen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef Lishe het volgende:
er komt vast een dag dat je de baby er uit kunt kijken.

Wat doet M.'s telefoon hier? Oh, het is de radio!"
 Wat doet M.'s telefoon hier? Oh, het is de radio!" 

(website in boekvorm zetten)
 (website in boekvorm zetten)

Euhh, bevallen!quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef DaviniaHR het volgende:
enneh, ingedaald of niet, kmoet toch voorzichtig blijven...
naja, t babyboek van eli is bijna af.(website in boekvorm zetten)
wat moet ik daarna doen?

hihi... over 4 uur weet ik meer!
  hihi... over 4 uur weet ik meer!   (en dan duurt het nog wel even voordat ik wat kan posten, aangezien we van Leiderdorp terug moeten naar Almere... En het is al zo lekker rustig op de weg...(not..) en ik kom op mijn mobiel niet ingelogd op Fok! dus dat wordt hem ook niet...)
 (en dan duurt het nog wel even voordat ik wat kan posten, aangezien we van Leiderdorp terug moeten naar Almere... En het is al zo lekker rustig op de weg...(not..) en ik kom op mijn mobiel niet ingelogd op Fok! dus dat wordt hem ook niet...)

quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef Orea het volgende:
Ik ga zo met de man in de auto stappen!! Eerst nog even lekker gezamelijk lunchen en dan op naar Leiderdorp... IK KAN NIET MEER WACHTEN!!!!hihi... over 4 uur weet ik meer!
(en dan duurt het nog wel even voordat ik wat kan posten, aangezien we van Leiderdorp terug moeten naar Almere... En het is al zo lekker rustig op de weg...(not..) en ik kom op mijn mobiel niet ingelogd op Fok! dus dat wordt hem ook niet...)

Je hebt PM!quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef Orea het volgende:
Ik ga zo met de man in de auto stappen!! Eerst nog even lekker gezamelijk lunchen en dan op naar Leiderdorp... IK KAN NIET MEER WACHTEN!!!!hihi... over 4 uur weet ik meer!

Das wel hip bevallenquote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben net helemaal vergeten te melden dat ik vanmorgen goed gekeurd ben door de verloskundige. Heb me door de sneeuw gewaagd met de auto, moest eerst mijn auto ontdoen van een mega pak sneeuw. Maar de kleine ligt nu wel volledig ingedaald en dat verklaard het gevoel wat ik heb dat als ik door de gang loop ik zo maar het kind onderweg zou kunnen verliezen.

Spannend Orea!quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef Orea het volgende:

quote:Op maandag 21 december 2009 11:44 schreef freecell het volgende:
Ik gisteren tegen TARA: over 5 weken en een paar dagen mag onze baby in principe al komen
TARA: je probeert me weer bang te maken hè?
Ik: lukt het?
TARA: neuh, laat maar komen
Tssss, niet meer bang te krijgen. Ze hebben het één keer gedaan en denken dat ze de wereld aankunnen

van harte gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoon
 van harte gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoon  mooie naam
  mooie naam   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |