quote:Op zondag 20 december 2009 20:14 schreef mijsje het volgende:
en ik denk dat sjors een jongetje is...
ik was zo gaar dat ik door m'n sms-je heen was geslapenquote:Op maandag 21 december 2009 07:19 schreef -moppie- het volgende:
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Fabian
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet niet of amaranta het tof vindt als ik het hier plak, maar het fotootje staat in het Eindhoventopic (zie mijn postgeschiedenisquote:Op maandag 21 december 2009 08:12 schreef lily het volgende:
Ik heb zelf geen hyves en kom daar dus ook nooit
Ik neem m mee naar dinsdag, BEquote:Op zondag 20 december 2009 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
En voor Lilly alvast een hele dikkevoor morgen ook!
wat een kleintjequote:Op maandag 21 december 2009 08:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet of amaranta het tof vindt als ik het hier plak, maar het fotootje staat in het Eindhoventopic (zie mijn postgeschiedenis)
het had een haar gescheeld of het wA Tristan gewordnquote:Op maandag 21 december 2009 08:15 schreef freecell het volgende:
Amaranta!
Gefeliciteerd!
En ik vind het een héle leuke naam
Ik hoopte daarom een heel klein beetje dat mijn weeen gisteren zouden beginnen.quote:Op maandag 21 december 2009 08:26 schreef Asyniur het volgende:
amaranta, je hebt gewoon een zondagskind gekregen!
Weekje wachten dusquote:Op maandag 21 december 2009 08:39 schreef lily het volgende:
[..]
Ik hoopte daarom een heel klein beetje dat mijn weeen gisteren zouden beginnen.
Mijn zonen zijn ook beiden op een zondag geboren. Leek me wel grappig dat nr 3 dat ook zou doen dan.
Oeh, das ook een leuke naamquote:Op maandag 21 december 2009 08:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
het had een haar gescheeld of het wA Tristan gewordn
Maar da's een meisje, die doen altijd wat andersquote:Op maandag 21 december 2009 08:39 schreef lily het volgende:
[..]
Ik hoopte daarom een heel klein beetje dat mijn weeen gisteren zouden beginnen.
Mijn zonen zijn ook beiden op een zondag geboren. Leek me wel grappig dat nr 3 dat ook zou doen dan.
Pssst, meimeltje heeft haar baby al hoor!quote:Op maandag 21 december 2009 10:02 schreef livelink het volgende:
Amaranta, gefeliciteerd met Fabian, wat is hij mooi!
En verder loop ik ook hardstikke achter met het feliciteren van alle nieuwe zwangeren![]()
Dus Lenaatje, Meimeltje en Saffier, van harte gefeliciteerd met jullie aanstaande wereldwondertjes. De wereld wordt in 2010 weer een stukje mooier met al die babietjes. En 2009 was al zo mooi wat dat betreft.
En nog een extra jompel voor Flugeltje. Een echt knipperend hartje
Whehquote:
Oeps, ik wist dat ik ergens iets fout deed. En ik had het nog wel gelezen dat Dyon was geboren. Meimeltje, van harte gefelicteerdquote:Op maandag 21 december 2009 10:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Pssst, meimeltje heeft haar baby al hoor!
DeMajoor? (alias Calamity Jane...)quote:Op maandag 21 december 2009 10:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Oeps, ik wist dat ik ergens iets fout deed. En ik had het nog wel gelezen dat Dyon was geboren. Meimeltje, van harte gefelicteerd![]()
En nou heb ik toch nog het idee dat ik dan een zwangere over het hoofd zie
Doe dat eens nietquote:Op maandag 21 december 2009 10:07 schreef freecell het volgende:
[..]
WhehEn je loopt nog geen week voor op mij en ik zit op nummer 17
Veel minder stress voor mij
Ik schrok wel van je postDat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |