Het zal de laatste score niet zijn van de wedstrijd.quote:Op zondag 20 december 2009 19:56 schreef Guard het volgende:
TD Chiefs
Idd Charles met een 47 y TD run...quote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het zal de laatste score niet zijn van de wedstrijd.
Wat scoren die opeens veel.quote:
Je hebt volgens mij een playoff pass, dus alle playoff games en Superbowl. Ook kun je per week kopenquote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef StrikerZeljko het volgende:
Mannen een vraagje;
Als ik een gamepass koop ergens midden in het seizoen, betaal ik dan maar x%?
(er van uitgaande dat ik de rest van dat seizoen in een keer koop,.)
Klopt... maar je krijgt korting als je meer koopt (dag/week/season pass) vandaar..quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij een playoff pass, dus alle playoff games en Superbowl. Ook kun je per week kopen
Ah, dan snap ik het.quote:Op zondag 20 december 2009 20:46 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Klopt... maar je krijgt korting als je meer koopt (dag/week/season pass) vandaar..
Dus ik dacht als je maar voor een half seizoen wedstrijden hebt betaal je ook maar de helft, vandaar mn vraag..
Er is inderdaad een play-off pass
Ja, daar is ook wel iets voor te zeggen, omdat er minder wedstrijden zijn.. en jou team er dan misschien niet meer in speelt..quote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het.
Zo'n pass voor het volledige seizoen was iets van $250 dacht ik. En playoff pass nu $70 dus wordt idd goedkoper als het seizoen vordert
Valt wel meequote:
Nu blocked FG van de Jetsquote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Terreros85 het volgende:
En de Falcons ook met een gemiste FG
Foutenfestival wat special teams betreft. Game on the line nuquote:
Toch gewonnen. Belangrijke overwinning.quote:
En Henne nog 56 secondenquote:Op zondag 20 december 2009 21:58 schreef Colplay het volgende:
Miami TD en 2 pnt conversion. Van 24-6 nu 24-24. Young heeft nog 1.34 voor een score.
Goeie dag voor de Pats.quote:
De Ravens en Broncos gaan er vandoor met de wild card. Tenzij er nog hele rare dingen gebeuren.quote:Op zondag 20 december 2009 22:20 schreef YellowBlacks het volgende:
Gaan de Titans de playoffs nog halen. Ze begonnen 0-5 en zijn nu nog in de race voor een wild card.
Cutler, the most giving man in Footballquote:Op zondag 20 december 2009 22:31 schreef Moonlighter het volgende:
Cutler met alweer 2 int hahahaha
quote:Op zondag 20 december 2009 23:03 schreef rgras het volgende:
[..]
![]()
Zo'n reactie had ik zeker niet verwacht, hij is dan ook in achting gestegen.
Nope, he didn't want to be a distraction (and also Henry would not want that to be a distraction).quote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef popolon het volgende:
Speelt Chad met Henry's nummer?
Aaah, dan snap ik hetquote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef rgras het volgende:
Dat hij huilde om de dood van z'n teammate na zijn TD.
quote:Another No. 15 did honor Henry on Sunday. Broncos WR Brandon Marshall, who normally wears the number, donned a “Henry” nameplate on the back of his jersey during warmups before the game against the Raiders. He switched to his normal nameplate prior to the game starting.
quote:Op maandag 21 december 2009 01:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Cutler in z'n eerste jaar meteen #2 op de Bears single season INT list!
Toch 24-24quote:Op maandag 21 december 2009 00:23 schreef Guard het volgende:
de Bengals gaan het niet halen, ik vrees voor ze dat het in de play-offs 1-and-done wordt voor ze
Best knap, als je bedenkt wat voor twijfelachtige QB's de Bears in hun geschiedenis hebben geahd....quote:Op maandag 21 december 2009 01:05 schreef The_Playmaker het volgende:
Cutler in z'n eerste jaar meteen #2 op de Bears single season INT list!
mjah, toen hadden ze nog een running game en een top defensequote:Op maandag 21 december 2009 01:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Best knap, als je bedenkt wat voor twijfelachtige QB's de Bears in hun geschiedenis hebben geahd....
En dan te bedenken dat Crosby een vrij gemakkelijke FG mistte...quote:Op maandag 21 december 2009 01:12 schreef Guard het volgende:
Packers met de voorsprong nu...
Zoals een Raiders win?quote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De Ravens en Broncos gaan er vandoor met de wild card. Tenzij er nog hele rare dingen gebeuren.
Steelers maken toch nog kans op de playoffs?quote:Op maandag 21 december 2009 01:51 schreef popolon het volgende:
503 passing yards.
Steelers vechten tenminste weer, ook al is het seizoen over.
Alleen theoretischquote:Op maandag 21 december 2009 02:03 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Steelers maken toch nog kans op de playoffs?
Ik zie de Steelers nog wel de playoffs halen:quote:
Pittsburgh klinkt ook heel Duits. Dat zal er wel mee te maken hebben. Maar ik weet niet hoe de Steelers ervoor staan wat betreft tie breakers. Dolphins (7-7) spelen tegen de Texans (7-7). De winnaar maakt een grote kans op de playoffs.quote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik zie de Steelers nog wel de playoffs halen:
Jaguars zie ik volgende week niet winnen in New England
Jets verliezen van de Colts
Dolphins kunnen volgende week verliezen van Houston (en anders in week 17 spelen de Steelers tegen de Dolphins)
Broncos zie ik volgende week ook niet winnen in philly
Als de Steelers winnen van de Ravens en Dolphins zitten ze gewoon in de playoffs
De Steelers zijn net Duitsers
Steelers winnen niet van de Ravens. Dolphins zou best kunnen, maar die winnen dan weer van Houston.quote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik zie de Steelers nog wel de playoffs halen:
Jaguars zie ik volgende week niet winnen in New England
Jets verliezen van de Colts
Dolphins kunnen volgende week verliezen van Houston (en anders in week 17 spelen de Steelers tegen de Dolphins)
Broncos zie ik volgende week ook niet winnen in philly
Als de Steelers winnen van de Ravens en Dolphins zitten ze gewoon in de playoffs
De Steelers zijn net Duitsers
Wat is de logica van de Cowboys? Je ontslaat een kicker omdat hij een belangrijke kick heeft gemist. En vervolgens neem je iemand aan die om dezelfde reden net is ontslagen.quote:The Dallas Cowboys cut kicker Nick Folk on Monday and replaced him with Shaun Suisham, who used to play for the team.
NFL Network's Michael Lombardi reports that Shane Andrus, Steve Hauschka, Connor Hughes and Parker Douglass also tried out for the job.
Suisham previously kicked for the Cowboys in 2005 and 2006. He was released by the Washington Redskins on Dec. 8 after missing a key kick -- the same problem that cost Folk his job Monday.
Geweldig idd. En na de time-out van de Giants gewoon exact hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:11 schreef Sloppy het volgende:
Die play vlak voor halftime van de Redskins![]()
![]()
![]()
Maar Folk bakte er dan ook werkelijk helemaal niks van. Zijn warm-up kicks in de Louisiana Superdome schenen ook alle kanten op te vliegen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:30 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Wat is de logica van de Cowboys? Je ontslaat een kicker omdat hij een belangrijke kick heeft gemist. En vervolgens neem je iemand aan die om dezelfde reden net is ontslagen.
quote:I could not believe that footage, he looked like he was trying to kick with an F4 twister hitting the stadium..........then I realized he was in a dome![]()
Doet ie goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:45 schreef Terreros85 het volgende:
http://www.nfl.com/videos(...)vs-Saints-highlights
Rond 04:05 laten ze de warmup van Nick Folk zien
quote:
quote:MINNEAPOLIS -- The tension between Minnesota Vikings quarterback Brett Favre and coach Brad Childress is the result of disagreement over how much influence each should expect to have in running the offense during games, according to multiple team sources.
Childress has a reputation for limiting the number of audibles he allows his quarterbacks to call at the line of scrimmage. Favre apparently believes his knowledge of the offensive system and 19 years of NFL experience qualify him to make changes based on his extensive film study of opponents.
Although the two have discussed their recent disagreement -- which became public when Favre resisted Childress' attempts to pull him from Sunday night's loss in Carolina -- it is unclear whether they have resolved the fundamental issue: Is Childress and his coaching staff going to control the game from the sideline, or will Favre be permitted the autonomy he feels is necessary to control it at the line of scrimmage?
Die ene gast krijgt regelmatig een bal op zijn hoofd maar kijkt niet op of om.quote:
ESPN AMerica. Heel veel live, of anders as-live. Dat scheelt een uurtje. En veel college football.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:24 schreef popolon het volgende:
Ik heb diep respect voor de NL NFL fans, hoe hou je het vol?
ZIt al dagen in Nederland en er is gewoon niets fatsoenlijks op tv als het om sport gaat. Wat een drama.
En na middrnacht is het al helemaal klote: Tell sell zooi. Dit is een marteling.
Ik ben dan ook echt blij dat ik weer in de US ben. Tenminste football op een "normaal" tijdstip en er is altijd wel wat sport op TV (football, college football/basketball, ESPN).quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:24 schreef popolon het volgende:
Ik heb diep respect voor de NL NFL fans, hoe hou je het vol?
ZIt al dagen in Nederland en er is gewoon niets fatsoenlijks op tv als het om sport gaat. Wat een drama.
En na middrnacht is het al helemaal klote: Tell sell zooi. Dit is een marteling.
En een bye weekquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:35 schreef Doler12 het volgende:
Haha de Titans zijn helemaal vernietigt door de Chargers! 42-17!
Absoluut, nu maar hopen dat er vervolg aan gegeven kan worden in de playoffs. Volgende week laatste wedstrijd tegen de Skins. Billy Volek zal wel aardig wat snaps krijgen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:11 schreef zjroentje het volgende:
Chargers zijn echt on fire. Kudo's voor Norv!
Ohje, Norv en play-offsquote:Op zondag 27 december 2009 14:11 schreef zjroentje het volgende:
Chargers zijn echt on fire. Kudo's voor Norv!
Hij is goed bezig om een starting job voor volgend jaar te verdienenquote:
Chiefs zowaar met defence vandaag, Bengals pas 53 yds.quote:
Ik zit te wachten op de big play van Charlesquote:Op zondag 27 december 2009 20:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Chiefs zowaar met defence vandaag, Bengals pas 53 yds.
google weet datquote:Op zondag 27 december 2009 20:44 schreef StrikerZeljko het volgende:
61 yard fieldgoal van Oakland
iemand enig idee wat het record is?
Laat me raden, jij weet het ookquote:
Janikowski is een van de betere kickers in de league, qua range.quote:Op zondag 27 december 2009 20:45 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Laat me raden, jij weet het ook
Edit: ja dus
nou dan doet ie het nie slecht
De Raiders hebben ook al een hele goeie punter. Kicker en punter als beste spelers van het teamquote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Janikowski is een van de betere kickers in de league, qua range.
quote:ATLANTA -- Terrell Owens is the sixth player in NFL history to catch 1,000 passes.
Owens reached the milestone with an 8-yard catch for the Buffalo Bills during the second quarter of Sunday's game against the Atlanta Falcons. Owens caught a 10-yard pass from Brian Brohm, who was making his first start, earlier in the drive.
Owens entered the game needing two catches to reach 1,000 for his career, which began in 1996. He reached the milestone in 203 games. Only Marvin Harrison and Jerry Rice reached 1,000 career receptions in fewer games.
Falcons tight end Tony Gonzalez began the day needing six catches for 1,000.
Word genietenquote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef Terreros85 het volgende:
En het staat gelijk in Pittsburgh
Hasselbeck is nog flink in de Kerstmis sfeer vandaag.quote:
Playoffs in Green Bay. Frozen Tundraquote:Op zondag 27 december 2009 21:22 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Hasselbeck is nog flink in de Kerstmis sfeer vandaag.Als er geen gekke dingen gebeuren in NY dan zitten de playoffs na vandaag in de pocket voor de Pack!
Uhm dan moeten er wel high seeds verliezen want de Pack zijn toch echt een wildcard teamquote:Op zondag 27 december 2009 21:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Playoffs in Green Bay. Frozen Tundra
Ah tuurlijk. Ik was even de Vikes vergetenquote:Op zondag 27 december 2009 21:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Uhm dan moeten er wel high seeds verliezen want de Pack zijn toch echt een wildcard team
En Morris is al zo goed als ontslagen en Cowher zijn opvolger, als ik ESPN moet gelovenquote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef kidkash19 het volgende:Bucs recover the fumble lost by colston....in Saints territory down 7. Als ik zo zit te kijken dan gaat volgend seizoen héél anders worden voor de Bucs, Freeman is a baller! (best QB uit deze draft mark my words again!) Caddy word beter en beter zolang die gezond blijft, Winslow is een zekerheidje.
Geno Hayes word een beest net als Quincy Black, Talib en Jackson zijn al Pro Bowl waardig
Mooie block van de official op de returnquote:Op zondag 27 december 2009 21:43 schreef kidkash19 het volgende:gewoon gelijk nu dus ... Spurlock die net getekend heeft loopt er ff 1 terug en die kennen we nog wel als geschiedenismaker
Ach het was de punter maar, geen invloedquote:Op zondag 27 december 2009 21:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooie block van de official op de return
Inderdaad. Waar zijn ze mee bezig. Die hadden ze redelijk makkelijk kunnen winnen.quote:
quote:Aaron Rodgers became the first player in NFL history to pass for 4,000 yards in each of his first two seasons as a starter.
Bizar.quote:Op zondag 27 december 2009 22:03 schreef Guard het volgende:
Saints kunnen nog gewoon de #1 seed verliezen
quote:Tampa Bay curse
The Tampa Bay Curse is a sports hex that affects NFL teams that lose to the Tampa Bay Buccaneers. No team that has lost to Tampa Bay during the regular season has gone on to win the Super Bowl in the same season. Tampa Bay is one of only two NFL team to hold that distinction, and through 2008, it is still active. [This is also true for the Carolina Panthers, albeit they have existed 19 years fewer than Tampa Bay]. The curse may be related to the historical bad luck and poor performance of the franchise. Tampa Bay won Super Bowl XXXVII but there is no sign that the victory has relieved the effects of the curse.
The Buccaneer team lived through several perceived curses itself. For the better part of its existence, the team had not won a championship, had never won a road playoff game, never won a game under 40°F (4°C), had never returned a punt nor a kickoff for a touchdown, had a losing record at home,[26] and had never come back from 21 points to win a game. As of 2008, all of those distinctions had been lifted.
Leuk feitje. De laatste keer dat de twee number 1 seeds tegenover elkaar stonden in de Superbowl was in 1994 (Cowboys - Bills). Dat is ook vrij bijzonder dus. Iemand nog wedden op een superbowl tussen de Colts en Saints?quote:Op zondag 27 december 2009 22:37 schreef kidkash19 het volgende:
No team that has lost to the Bucs in the regular season has gone on to win the SB
[..]
Ik wed dat ze niet tegenover elkaar staan. Colts misschien nog wel, maar de Saints niet.quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Leuk feitje. De laatste keer dat de twee number 1 seeds tegenover elkaar stonden in de Superbowl was in 1994 (Cowboys - Bills). Dat is ook vrij bijzonder dus. Iemand nog wedden op een superbowl tussen de Colts en Saints?
Ik denk het ook. Al hoop ik natuurlijk op de Chargersquote:Op zondag 27 december 2009 22:53 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik wed dat ze niet tegenover elkaar staan. Colts misschien nog wel, maar de Saints niet.
Op het moment zou ik zeggen Eagles vs Chargers als Superbowl matchupquote:Op zondag 27 december 2009 22:54 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Al hoop ik natuurlijk op de Chargers
Een van de redenen waarom ik deze sport zo leuk vind, al die statistieken en feitjes. Alle amerikaanse sporten hebben dat eigenlijk wel.quote:Op zondag 27 december 2009 22:37 schreef kidkash19 het volgende:
No team that has lost to the Bucs in the regular season has gone on to win the SB
[..]
Ik ga ook voor de Eagles als NFC-afgezant. Mijn verstand zegt Colts als tegenstanderquote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Op het moment zou ik zeggen Eagles vs Chargers als Superbowl matchup
Honkbal zit ook vol met zulke curses en opvallende feitjesquote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik deze sport zo leuk vind, al die statistieken en feitjes. Alle amerikaanse sporten hebben dat eigenlijk wel.
als het met 2 minuten te gaan nog steeds 17-15 staat zal Manning wel weer even de held mogen spelenquote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef Guard het volgende:
Perfect record van de Colts gaat eraan, Painter staat erin als QB, sack/fumble in the end zone, TD Jets, kan me niet voorstellen dat Manning er nu weer inkomt...
21-15quote:Op maandag 28 december 2009 00:35 schreef Guard het volgende:
Tis 18-15, Jets 2-point conversion after the TD
Alsof Indy daar mee zit, home-field-advantage is allang binnen ze spelen dus nergens voor. Caldwell doet gewoon hetzelfde als Dungy. Starters rust geven voor de play-offs om dan gelijk in de 1e ronde te verliezenquote:
Weet je hoe pissed de fans nu zijn? de fans zaten alleen nog maar te boohen toen painter erin kwamquote:Op maandag 28 december 2009 01:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Alsof Indy daar mee zit, home-field-advantage is allang binnen ze spelen dus nergens voor. Caldwell doet gewoon hetzelfde als Dungy. Starters rust geven voor de play-offs om dan gelijk in de 1e ronde te verliezen
En zo houden ze de Jets in de Wild-card race.
Und... Ik heb het niet over de fans. Indy heeft dit altijd gedaan en zo vreemd is het niet dat ze dit nu weer doen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:50 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Weet je hoe pissed de fans nu zijn? de fans zaten alleen nog maar te boohen toen painter erin kwam
Cowboys gaan het denk ik goed doen dit jaar. Als de Eagles niet beter speelden dan gister gaan ze het niet redden. Cowboys of Eagles zullen beide van de Saints kunnen winnen. Aan de andere kant zijn de Vikings denk ik het sterkst, wat een NFC championship van Vikings Cowboys of Vikings-Eagles oplevert.quote:Op maandag 28 december 2009 08:53 schreef Guard het volgende:
Zo de NFC play-offs teams zijn bekend, moeilijk na gisterenavond om te zeggen welk team daar komt bovendrijven in de play-offs.
Saints en Vikings stumble towards the postseason, Eagles duidelijk geen second half team.
Cardinals; het zo maar weer kunnen, maar de wildcard round zal een moeilijke tegenstander opleveren.
Cowboys, zolang Romo nog niet bewezen heeft een play-off wedstrijd te kunnen winnen houd ik nergens rekening mee.
Packers gaan lekker, maar hebben helaas geen homefield advantage (playoffs @ Lambeau blijft gweldig)
Bedankt DelHomme.....een post op die manier gooien terwijl er maar 1 safety staat dat is vragen om problemen, respect voor Smith dat wel maar het was niet nodigquote:Op maandag 28 december 2009 15:57 schreef Moonlighter het volgende:
http://www.nfl.com/videos(...)ams-in-for-the-score
Steve Smith![]()
Vangt de bal, breekt zijn arm en rent de bal in de endzone voor een TD
Volg je nog wel een beetje de NFL buiten de Bucs?quote:Op maandag 28 december 2009 17:05 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Bedankt DelHomme.....een post op die manier gooien terwijl er maar 1 safety staat dat is vragen om problemen, respect voor Smith dat wel maar het was niet nodig
:d Nee eigenlijk niet, vind de NFL maar een beetje saai in het regular season, vind CFB een stuk leuker om naar te kijken. Nou ja dan mag Smith Moore bedankenquote:Op maandag 28 december 2009 17:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Volg je nog wel een beetje de NFL buiten de Bucs?
Moore is al een tijdje de starter voor de Panthers, Delhomme heeft wat vingers gebroken in zijn hand
Hij lijkt het nauwelijks te voelen!quote:Op maandag 28 december 2009 15:57 schreef Moonlighter het volgende:
http://www.nfl.com/videos(...)ams-in-for-the-score
Steve Smith![]()
Vangt de bal, breekt zijn arm en rent de bal in de endzone voor een TD
quote:Helping keep the Giants out of the playoffs -- in convincing fashion -- apparently has kept the jobs of Carolina Panthers coach John Fox, his staff and general manager Marty Hurney safe.
According to a report in The Charlotte Observer, the Panthers have offered Fox, his staff and Hurney the chance to return for 2010, a day after a 41-9 victory over the Giants in their last game at Giants Stadium.
Last week, Carolina (7-8) handed Brett Favre and the Minnesota Vikings their third loss of the season with a 26-7 victory.
But the Panthers won't offer Fox an extension to his contract, which expires after next season, the Observer reported, citing unnamed sources.
Het zou de eerste keer zijn dat een Panthers HC een contract uitdient (ipv tussentijdse verlenging of ontslag).quote:
Ik ook Hup Bearsquote:Op dinsdag 29 december 2009 03:38 schreef PirE het volgende:
Bears beginnen goed 13-0 voor. Einduitslag zie ik morgen wel.
Ik help het je hopen. MEt een beetje geluk kunnen we Suh oppakken bij de draft. De Def. line heeft versterking nodig.quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef kidkash19 het volgende:Bucs recover the fumble lost by colston....in Saints territory down 7. Als ik zo zit te kijken dan gaat volgend seizoen héél anders worden voor de Bucs, Freeman is a baller! (best QB uit deze draft mark my words again!) Caddy word beter en beter zolang die gezond blijft, Winslow is een zekerheidje.
Geno Hayes word een beest net als Quincy Black, Talib en Jackson zijn al Pro Bowl waardig
quote:ENGLEWOOD, Colo. -- Just when they finally patched things up, Brandon Marshall and Josh McDaniels are back to square one, and another reconciliation appears farfetched.
McDaniels announced Friday that he's benching Marshall, his Pro Bowl wide receiver, for the Denver Broncos' pivotal season finale against the Kansas City Chiefs.
"Our word for the week has been accountability. And we're looking to put the 45 guys on the field on Sunday that want to play together, want to help us try to win and qualify for the playoffs," McDaniels said. "... And anybody that showed any indifference to that, we'll play without them.
Marshall suggested that he couldn't have played anyway after pulling his right hamstring at practice this week.
In an extraordinary half-hour at Dove Valley, McDaniels insinuated on the podium that Marshall was exaggerating the extent of his injury and was unaccountable to the team. Marshall responded from his locker by noting McDaniels never played in the NFL and hinting that he might be getting called out by his coach because the Broncos' season is unraveling.
Waaorm vertellen ze dat nu?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:58 schreef Moonlighter het volgende:
Damn, Brady speelt de laatste weken met 3 gebroken ribben
quote:The Washington Post reports that the Redskins will name Mike Shanahan their new head coach "in the next few days."
The Post also reports that Jim Zorn's firing will be made official "early this week." The Redskins have to satisfy the Rooney Rule again after firing Zorn, however, so they'll need to line up an interview with a minority head coaching "candidate" as a formality. Interestingly, the Post also reports that Shanahan is "eager to draft and raise" a young quarterback. The Skins have been heavily linked to Oklahoma QB Sam Bradford since early in the college year.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |