Steelers maken toch nog kans op de playoffs?quote:Op maandag 21 december 2009 01:51 schreef popolon het volgende:
503 passing yards.
Steelers vechten tenminste weer, ook al is het seizoen over.
Alleen theoretischquote:Op maandag 21 december 2009 02:03 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Steelers maken toch nog kans op de playoffs?
Ik zie de Steelers nog wel de playoffs halen:quote:
Pittsburgh klinkt ook heel Duits. Dat zal er wel mee te maken hebben. Maar ik weet niet hoe de Steelers ervoor staan wat betreft tie breakers. Dolphins (7-7) spelen tegen de Texans (7-7). De winnaar maakt een grote kans op de playoffs.quote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik zie de Steelers nog wel de playoffs halen:
Jaguars zie ik volgende week niet winnen in New England
Jets verliezen van de Colts
Dolphins kunnen volgende week verliezen van Houston (en anders in week 17 spelen de Steelers tegen de Dolphins)
Broncos zie ik volgende week ook niet winnen in philly
Als de Steelers winnen van de Ravens en Dolphins zitten ze gewoon in de playoffs
De Steelers zijn net Duitsers
Steelers winnen niet van de Ravens. Dolphins zou best kunnen, maar die winnen dan weer van Houston.quote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik zie de Steelers nog wel de playoffs halen:
Jaguars zie ik volgende week niet winnen in New England
Jets verliezen van de Colts
Dolphins kunnen volgende week verliezen van Houston (en anders in week 17 spelen de Steelers tegen de Dolphins)
Broncos zie ik volgende week ook niet winnen in philly
Als de Steelers winnen van de Ravens en Dolphins zitten ze gewoon in de playoffs
De Steelers zijn net Duitsers
Wat is de logica van de Cowboys? Je ontslaat een kicker omdat hij een belangrijke kick heeft gemist. En vervolgens neem je iemand aan die om dezelfde reden net is ontslagen.quote:The Dallas Cowboys cut kicker Nick Folk on Monday and replaced him with Shaun Suisham, who used to play for the team.
NFL Network's Michael Lombardi reports that Shane Andrus, Steve Hauschka, Connor Hughes and Parker Douglass also tried out for the job.
Suisham previously kicked for the Cowboys in 2005 and 2006. He was released by the Washington Redskins on Dec. 8 after missing a key kick -- the same problem that cost Folk his job Monday.
Geweldig idd. En na de time-out van de Giants gewoon exact hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:11 schreef Sloppy het volgende:
Die play vlak voor halftime van de Redskins![]()
![]()
![]()
Maar Folk bakte er dan ook werkelijk helemaal niks van. Zijn warm-up kicks in de Louisiana Superdome schenen ook alle kanten op te vliegen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:30 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Wat is de logica van de Cowboys? Je ontslaat een kicker omdat hij een belangrijke kick heeft gemist. En vervolgens neem je iemand aan die om dezelfde reden net is ontslagen.
quote:I could not believe that footage, he looked like he was trying to kick with an F4 twister hitting the stadium..........then I realized he was in a dome![]()
Doet ie goedquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:45 schreef Terreros85 het volgende:
http://www.nfl.com/videos(...)vs-Saints-highlights
Rond 04:05 laten ze de warmup van Nick Folk zien
quote:
quote:MINNEAPOLIS -- The tension between Minnesota Vikings quarterback Brett Favre and coach Brad Childress is the result of disagreement over how much influence each should expect to have in running the offense during games, according to multiple team sources.
Childress has a reputation for limiting the number of audibles he allows his quarterbacks to call at the line of scrimmage. Favre apparently believes his knowledge of the offensive system and 19 years of NFL experience qualify him to make changes based on his extensive film study of opponents.
Although the two have discussed their recent disagreement -- which became public when Favre resisted Childress' attempts to pull him from Sunday night's loss in Carolina -- it is unclear whether they have resolved the fundamental issue: Is Childress and his coaching staff going to control the game from the sideline, or will Favre be permitted the autonomy he feels is necessary to control it at the line of scrimmage?
Die ene gast krijgt regelmatig een bal op zijn hoofd maar kijkt niet op of om.quote:
ESPN AMerica. Heel veel live, of anders as-live. Dat scheelt een uurtje. En veel college football.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:24 schreef popolon het volgende:
Ik heb diep respect voor de NL NFL fans, hoe hou je het vol?
ZIt al dagen in Nederland en er is gewoon niets fatsoenlijks op tv als het om sport gaat. Wat een drama.
En na middrnacht is het al helemaal klote: Tell sell zooi. Dit is een marteling.
Ik ben dan ook echt blij dat ik weer in de US ben. Tenminste football op een "normaal" tijdstip en er is altijd wel wat sport op TV (football, college football/basketball, ESPN).quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:24 schreef popolon het volgende:
Ik heb diep respect voor de NL NFL fans, hoe hou je het vol?
ZIt al dagen in Nederland en er is gewoon niets fatsoenlijks op tv als het om sport gaat. Wat een drama.
En na middrnacht is het al helemaal klote: Tell sell zooi. Dit is een marteling.
En een bye weekquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:35 schreef Doler12 het volgende:
Haha de Titans zijn helemaal vernietigt door de Chargers! 42-17!
Absoluut, nu maar hopen dat er vervolg aan gegeven kan worden in de playoffs. Volgende week laatste wedstrijd tegen de Skins. Billy Volek zal wel aardig wat snaps krijgen.quote:Op zondag 27 december 2009 14:11 schreef zjroentje het volgende:
Chargers zijn echt on fire. Kudo's voor Norv!
Ohje, Norv en play-offsquote:Op zondag 27 december 2009 14:11 schreef zjroentje het volgende:
Chargers zijn echt on fire. Kudo's voor Norv!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |