Steelers maken toch nog kans op de playoffs?quote:Op maandag 21 december 2009 01:51 schreef popolon het volgende:
503 passing yards.
Steelers vechten tenminste weer, ook al is het seizoen over.
Alleen theoretischquote:Op maandag 21 december 2009 02:03 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Steelers maken toch nog kans op de playoffs?
Ik zie de Steelers nog wel de playoffs halen:quote:
Pittsburgh klinkt ook heel Duits. Dat zal er wel mee te maken hebben. Maar ik weet niet hoe de Steelers ervoor staan wat betreft tie breakers. Dolphins (7-7) spelen tegen de Texans (7-7). De winnaar maakt een grote kans op de playoffs.quote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik zie de Steelers nog wel de playoffs halen:
Jaguars zie ik volgende week niet winnen in New England
Jets verliezen van de Colts
Dolphins kunnen volgende week verliezen van Houston (en anders in week 17 spelen de Steelers tegen de Dolphins)
Broncos zie ik volgende week ook niet winnen in philly
Als de Steelers winnen van de Ravens en Dolphins zitten ze gewoon in de playoffs
De Steelers zijn net Duitsers
Steelers winnen niet van de Ravens. Dolphins zou best kunnen, maar die winnen dan weer van Houston.quote:Op maandag 21 december 2009 15:07 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik zie de Steelers nog wel de playoffs halen:
Jaguars zie ik volgende week niet winnen in New England
Jets verliezen van de Colts
Dolphins kunnen volgende week verliezen van Houston (en anders in week 17 spelen de Steelers tegen de Dolphins)
Broncos zie ik volgende week ook niet winnen in philly
Als de Steelers winnen van de Ravens en Dolphins zitten ze gewoon in de playoffs
De Steelers zijn net Duitsers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |