Het zal de laatste score niet zijn van de wedstrijd.quote:Op zondag 20 december 2009 19:56 schreef Guard het volgende:
TD Chiefs
Idd Charles met een 47 y TD run...quote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het zal de laatste score niet zijn van de wedstrijd.
Wat scoren die opeens veel.quote:
Je hebt volgens mij een playoff pass, dus alle playoff games en Superbowl. Ook kun je per week kopenquote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef StrikerZeljko het volgende:
Mannen een vraagje;
Als ik een gamepass koop ergens midden in het seizoen, betaal ik dan maar x%?
(er van uitgaande dat ik de rest van dat seizoen in een keer koop,.)
Klopt... maar je krijgt korting als je meer koopt (dag/week/season pass) vandaar..quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij een playoff pass, dus alle playoff games en Superbowl. Ook kun je per week kopen
Ah, dan snap ik het.quote:Op zondag 20 december 2009 20:46 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Klopt... maar je krijgt korting als je meer koopt (dag/week/season pass) vandaar..
Dus ik dacht als je maar voor een half seizoen wedstrijden hebt betaal je ook maar de helft, vandaar mn vraag..
Er is inderdaad een play-off pass
Ja, daar is ook wel iets voor te zeggen, omdat er minder wedstrijden zijn.. en jou team er dan misschien niet meer in speelt..quote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het.
Zo'n pass voor het volledige seizoen was iets van $250 dacht ik. En playoff pass nu $70 dus wordt idd goedkoper als het seizoen vordert
Valt wel meequote:
Nu blocked FG van de Jetsquote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef Terreros85 het volgende:
En de Falcons ook met een gemiste FG
Foutenfestival wat special teams betreft. Game on the line nuquote:
Toch gewonnen. Belangrijke overwinning.quote:
En Henne nog 56 secondenquote:Op zondag 20 december 2009 21:58 schreef Colplay het volgende:
Miami TD en 2 pnt conversion. Van 24-6 nu 24-24. Young heeft nog 1.34 voor een score.
Goeie dag voor de Pats.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |