als het met 2 minuten te gaan nog steeds 17-15 staat zal Manning wel weer even de held mogen spelenquote:Op maandag 28 december 2009 00:28 schreef Guard het volgende:
Perfect record van de Colts gaat eraan, Painter staat erin als QB, sack/fumble in the end zone, TD Jets, kan me niet voorstellen dat Manning er nu weer inkomt...
21-15quote:Op maandag 28 december 2009 00:35 schreef Guard het volgende:
Tis 18-15, Jets 2-point conversion after the TD
Alsof Indy daar mee zit, home-field-advantage is allang binnen ze spelen dus nergens voor. Caldwell doet gewoon hetzelfde als Dungy. Starters rust geven voor de play-offs om dan gelijk in de 1e ronde te verliezenquote:
Weet je hoe pissed de fans nu zijn? de fans zaten alleen nog maar te boohen toen painter erin kwamquote:Op maandag 28 december 2009 01:41 schreef PirE het volgende:
[..]
Alsof Indy daar mee zit, home-field-advantage is allang binnen ze spelen dus nergens voor. Caldwell doet gewoon hetzelfde als Dungy. Starters rust geven voor de play-offs om dan gelijk in de 1e ronde te verliezen
En zo houden ze de Jets in de Wild-card race.
Und... Ik heb het niet over de fans. Indy heeft dit altijd gedaan en zo vreemd is het niet dat ze dit nu weer doen.quote:Op maandag 28 december 2009 01:50 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Weet je hoe pissed de fans nu zijn? de fans zaten alleen nog maar te boohen toen painter erin kwam
Cowboys gaan het denk ik goed doen dit jaar. Als de Eagles niet beter speelden dan gister gaan ze het niet redden. Cowboys of Eagles zullen beide van de Saints kunnen winnen. Aan de andere kant zijn de Vikings denk ik het sterkst, wat een NFC championship van Vikings Cowboys of Vikings-Eagles oplevert.quote:Op maandag 28 december 2009 08:53 schreef Guard het volgende:
Zo de NFC play-offs teams zijn bekend, moeilijk na gisterenavond om te zeggen welk team daar komt bovendrijven in de play-offs.
Saints en Vikings stumble towards the postseason, Eagles duidelijk geen second half team.
Cardinals; het zo maar weer kunnen, maar de wildcard round zal een moeilijke tegenstander opleveren.
Cowboys, zolang Romo nog niet bewezen heeft een play-off wedstrijd te kunnen winnen houd ik nergens rekening mee.
Packers gaan lekker, maar hebben helaas geen homefield advantage (playoffs @ Lambeau blijft gweldig)
Bedankt DelHomme.....een post op die manier gooien terwijl er maar 1 safety staat dat is vragen om problemen, respect voor Smith dat wel maar het was niet nodigquote:Op maandag 28 december 2009 15:57 schreef Moonlighter het volgende:
http://www.nfl.com/videos(...)ams-in-for-the-score
Steve Smith![]()
Vangt de bal, breekt zijn arm en rent de bal in de endzone voor een TD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |