Wat leuk!quote:Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg dit via de mail, en dat werkte lekker wel zonder plugins te downloaden
.
We moeten een petitie startenquote:Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook een voorstander van tentamens cancellen / uitstellen / extra mogelijkheid met dit weer
Als je een openbare petitie doet dan teken ik ook welquote:Op maandag 21 december 2009 17:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
We moeten een petitie startenWie gaat blackboard misbruiken om iedereen te mailen.
Dat zou ik niet doen; zoiets heb ik 1x in 2002 getekend en dat vind je nog terug met Googlequote:Op maandag 21 december 2009 17:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je een openbare petitie doet dan teken ik ook wel.
Voor het geval dat je een vak dat je niet van plan bent te doen, toch gaat doen. Ik had dat nu bijvoorbeeld met Individueel Arbeidsrecht en Strafrechtelijke Aansprakelijkheid.quote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Waarom zou je je in moeten schrijven voor "het geval dat"?
quote:Op maandag 21 december 2009 18:27 schreef aardappel het volgende:
Stelletje watjes, op de fiets is het makkelijk te doen en als je niet in Tilburg woont moet je maar eens heeeel rap op kamers, of gewoon zorgen dat je bij een studiegenootje blijft pitten.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:45 schreef Friek_ het volgende:
Een universiteit is er niet alleen voor diegene die om de hoek wonen.
Stop Verisign DNS Abuse!quote:Op maandag 21 december 2009 17:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen; zoiets heb ik 1x in 2002 getekend en dat vind je nog terug met Google
Ben je al in Tilburg?quote:Op maandag 21 december 2009 19:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Hè, is de bieb nu alweer voor 'n deel open? Of waar kan ik morgen het best n plekje zoeken om te studeren (vermoedelijk met eigen laptop).
ja en straks komt ze met kerst niet meer thuisquote:Op maandag 21 december 2009 19:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je al in Tilburg?
Zo nee, dan zou ik maar eens gaan... Morgen verwachten ze drama rondom jouw woongebied...
Ja, dat kan ook nogquote:Op maandag 21 december 2009 19:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ja en straks komt ze met kerst niet meer thuis
Welk drama?quote:Op maandag 21 december 2009 19:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je al in Tilburg?
Zo nee, dan zou ik maar eens gaan... Morgen verwachten ze drama rondom jouw woongebied...
Met name ijzel etc. dacht ikquote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welk drama?
Di Papa brengt me morgen naar Tilburg (quattro + winterbanden + genoeg paardekracht, ik kom er weldat is één zorg minder). Ik heb hem gevraagd of ie me op de uni wil afzetten
.
Geen idee, ligt eraan hoelaat pap wil gaan. Waarschijnlijk een beetje op tijd, zo rond 10 uur hier wegrijden ofzo? Dan ben ik er wel voor 3 uur (hoop ikquote:Op maandag 21 december 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met name ijzel etc. dacht ik
Naja, dat moet wel goed komen dan! Hoelaat vertrek je?
Oo ik dacht dat je om 8.45 tentamen hadquote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Geen idee, ligt eraan hoelaat pap wil gaan. Waarschijnlijk een beetje op tijd, zo rond 10 uur hier wegrijden ofzo? Dan ben ik er wel voor 3 uur (hoop ik).
Nee, heb er de volgende ochtend om 8.45 uur nog een. En zij moeten die ochtend om 7 uur in Best laden en daarna hebben ze zelf waarschijnlijk de hele dag nodig om door de sneeuw te komen met twee bussen.. dus woensdag ben ik op mezelluf aangewezenquote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef GlowMouse het volgende:
Kan hij je na het tentamen niet mee terugnemen?
Morgen 16.45u, woensdag 8.45uquote:Op maandag 21 december 2009 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo ik dacht dat je om 8.45 tentamen had
Ooo oke, foutje danquote:Op maandag 21 december 2009 19:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Morgen 16.45u, woensdag 8.45u.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Maar serieus, wat heb je opgelost? Of is het weer te moeilijk voor simpele zielen als wij?
zelfde als waarvoor ik een tijdje geleden college had van iemand van de TU/e: www.lnmb.nlquote:
Heel de verdieping hier is leeg geloof ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Als je echt een fiets wilt maken, zul je eerst met het universum moeten beginnen.
Wat is het stil op de UvT.
In de bieb was net ook erg rustig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik zoek nog een studieplekje voor over ongeveer een uur. Waar is het rustig? Hm, liefst in de buurt van DZ, daar heb ik tentamen vanmiddag
. Vraag me af of het daar druk is.
Ga ook eens in M kijken.. als het daar rustig is, wow, dat zou echt een wonder zijn.
In D ook.. overal geloof ik. De hoofdwegen zien er goed uit, de zijwegen daarentegen... mijn straat was hels. Dat ze daar niet strooien :/.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
In de bieb was net ook erg rustig.
Waar is dit?quote:Aansluitend is er een bijeenkomst in de Tilbury van de Universiteit van Tilburg.
dat zit aan de mensa toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:42 schreef Tegan het volgende:
Hm, ik kende hem niet.
[..]
Waar is dit?
We hoeven niet te vragen wat jouw favo film is gok ik?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Henk de Niet ken ik ook nog wel, van één college (was een aardige man, net zoals Van Oers, maar ik vond belastingrecht gewoon niks). Mijn broer heeft 'm eens geïnterviewd voor het blaadje van De Smeetskring. Omdat ik een fiilmliefhebber ben, weet ik alleen nog dat All Quiet on the Western Front (de versie uit 1930) zijn favoriete film was.
Nope, ik had het over Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bombquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:54 schreef GlowMouse het volgende:
had aardappel het niet over een bepaald genre?
Wat is daar te beleven dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:52 schreef GlowMouse het volgende:
straks blijf je ook op de universiteit plakken
Ehhh oke... Haha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik hoop zo dat ik het tentamen van vandaag gehaald heb. Wat een gruwelijk slecht georganiseerde cursus was dit. Die kerel is zo chaotisch. Nu ook weer: staat er een announcement dat de sleutel onder Course Documents staat.. niet dus. Kan nog geen sleutel uploaden die vent.
Ohja, en zondag kwam ie ineens aanzetten met dat je minimaal een 4 moet halen? Was iemand over gaan klagen, dat ie dat niet zondag pas bekend mocht maken. Nu staat er: "De eis van minimaal een 4 voor het tentamen om te kunnen slagen vervalt, omdat het volgens het examenregelement niet is toegestaan om na de aanvang van de cursus de eisen te veranderen."
.
Wel een gruwelijke zeikerd, diegene die over die 4 is gaan zeuren, maargoed.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:50 schreef Tegan het volgende:
Ik zou de beter aansluitende vakken volgen, misschien krijg je later wel spijt van dat je gehaast hebt.
Daar doe je het natuurlijk allemaal voor! Haha.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nou, als jullie het zeggen....![]()
Nu ik jullie posts zie, denk ik toch van 'dan heb ik ook extra kans op een fok-meet'.
Laten we het hier even bij houdenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:19 schreef GlowMouse het volgende:
Wacht maar tot je simultaneous equation systems met lagged dependent variables in MATLAB wilt schatten. Helaas is het uit het curriculum geschrapt, maar dan heb je het over een uitdagingslides hebbuh?
Onder inspiratie van GlowMouse denk ik dat ik toch die twee vakken ga doen in januari. Ze sluiten weliswaar niet zo goed aan op m'n master, maar één van de twee (Individueel Arbeidsrecht) kan in verband met de ontwikkelingen op m'n werk (overname enzo) sowieso interessant zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:31 schreef GlowMouse het volgende:
Praat die jongen nou geen luiheid aan
Nee, 4 januari een driepuntspaper (weet niet eens of je het een paper kunt noemen, het is de opdracht voor het leeronderzoek) inleveren.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:55 schreef GlowMouse het volgende:
had je vanmorgen nog dat tweepuntstentamen?
Ik zal het straks extra roze makenquote:
Reclame voor een actiequote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Vanwaar dat roze in dit topic? Heb ik iets gemist?
Doe het dan goed, welke actie? waarom? hoeveel wil je hebben?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:11 schreef GlowMouse het volgende:
dat roze had van mij niet gehoeven
Madalief, staat erachter.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:32 schreef aardappel het volgende:
[..]
Doe het dan goed, welke actie? waarom? hoeveel wil je hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |