Wat leuk!quote:Op maandag 21 december 2009 17:35 schreef Tegan het volgende:
Ik kreeg dit via de mail, en dat werkte lekker wel zonder plugins te downloaden
.
We moeten een petitie startenquote:Op maandag 21 december 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook een voorstander van tentamens cancellen / uitstellen / extra mogelijkheid met dit weer
Als je een openbare petitie doet dan teken ik ook welquote:Op maandag 21 december 2009 17:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
We moeten een petitie startenWie gaat blackboard misbruiken om iedereen te mailen.
Dat zou ik niet doen; zoiets heb ik 1x in 2002 getekend en dat vind je nog terug met Googlequote:Op maandag 21 december 2009 17:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je een openbare petitie doet dan teken ik ook wel.
Voor het geval dat je een vak dat je niet van plan bent te doen, toch gaat doen. Ik had dat nu bijvoorbeeld met Individueel Arbeidsrecht en Strafrechtelijke Aansprakelijkheid.quote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Waarom zou je je in moeten schrijven voor "het geval dat"?
quote:Op maandag 21 december 2009 18:27 schreef aardappel het volgende:
Stelletje watjes, op de fiets is het makkelijk te doen en als je niet in Tilburg woont moet je maar eens heeeel rap op kamers, of gewoon zorgen dat je bij een studiegenootje blijft pitten.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:45 schreef Friek_ het volgende:
Een universiteit is er niet alleen voor diegene die om de hoek wonen.
Stop Verisign DNS Abuse!quote:Op maandag 21 december 2009 17:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen; zoiets heb ik 1x in 2002 getekend en dat vind je nog terug met Google
Ben je al in Tilburg?quote:Op maandag 21 december 2009 19:29 schreef hetzusjevan het volgende:
Hè, is de bieb nu alweer voor 'n deel open? Of waar kan ik morgen het best n plekje zoeken om te studeren (vermoedelijk met eigen laptop).
ja en straks komt ze met kerst niet meer thuisquote:Op maandag 21 december 2009 19:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je al in Tilburg?
Zo nee, dan zou ik maar eens gaan... Morgen verwachten ze drama rondom jouw woongebied...
Ja, dat kan ook nogquote:Op maandag 21 december 2009 19:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ja en straks komt ze met kerst niet meer thuis
Welk drama?quote:Op maandag 21 december 2009 19:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ben je al in Tilburg?
Zo nee, dan zou ik maar eens gaan... Morgen verwachten ze drama rondom jouw woongebied...
Met name ijzel etc. dacht ikquote:Op maandag 21 december 2009 19:49 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welk drama?
Di Papa brengt me morgen naar Tilburg (quattro + winterbanden + genoeg paardekracht, ik kom er weldat is één zorg minder). Ik heb hem gevraagd of ie me op de uni wil afzetten
.
Geen idee, ligt eraan hoelaat pap wil gaan. Waarschijnlijk een beetje op tijd, zo rond 10 uur hier wegrijden ofzo? Dan ben ik er wel voor 3 uur (hoop ikquote:Op maandag 21 december 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met name ijzel etc. dacht ik
Naja, dat moet wel goed komen dan! Hoelaat vertrek je?
Oo ik dacht dat je om 8.45 tentamen hadquote:Op maandag 21 december 2009 19:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Geen idee, ligt eraan hoelaat pap wil gaan. Waarschijnlijk een beetje op tijd, zo rond 10 uur hier wegrijden ofzo? Dan ben ik er wel voor 3 uur (hoop ik).
Nee, heb er de volgende ochtend om 8.45 uur nog een. En zij moeten die ochtend om 7 uur in Best laden en daarna hebben ze zelf waarschijnlijk de hele dag nodig om door de sneeuw te komen met twee bussen.. dus woensdag ben ik op mezelluf aangewezenquote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef GlowMouse het volgende:
Kan hij je na het tentamen niet mee terugnemen?
Morgen 16.45u, woensdag 8.45uquote:Op maandag 21 december 2009 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo ik dacht dat je om 8.45 tentamen had
Ooo oke, foutje danquote:Op maandag 21 december 2009 19:54 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Morgen 16.45u, woensdag 8.45u.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Maar serieus, wat heb je opgelost? Of is het weer te moeilijk voor simpele zielen als wij?
zelfde als waarvoor ik een tijdje geleden college had van iemand van de TU/e: www.lnmb.nlquote:
Heel de verdieping hier is leeg geloof ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:48 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Als je echt een fiets wilt maken, zul je eerst met het universum moeten beginnen.
Wat is het stil op de UvT.
In de bieb was net ook erg rustig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik zoek nog een studieplekje voor over ongeveer een uur. Waar is het rustig? Hm, liefst in de buurt van DZ, daar heb ik tentamen vanmiddag
. Vraag me af of het daar druk is.
Ga ook eens in M kijken.. als het daar rustig is, wow, dat zou echt een wonder zijn.
In D ook.. overal geloof ik. De hoofdwegen zien er goed uit, de zijwegen daarentegen... mijn straat was hels. Dat ze daar niet strooien :/.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
In de bieb was net ook erg rustig.
Waar is dit?quote:Aansluitend is er een bijeenkomst in de Tilbury van de Universiteit van Tilburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |