Nee oke maar ik selecteerde ze niet als all time toppers maar gewoon randomly hiphop artiesten die ik op het moment goed vind.quote:Op zondag 20 december 2009 21:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind Drake ook wel goed maar om hem nou in een rijtje te zetten met Nas.
Ja, wtfquote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef Electro-Worm het volgende:
Lil wayne en zijn rockalbum rebirth
quote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef Zero17 het volgende:
Users die denken dat er ook daadwerkelijk maar iemand naar hun geposte filmpjes gaat kijken.
Er ziitten ook andere goeie bij, jammer dat lil wayne de baas isquote:Op zondag 20 december 2009 21:41 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Drake is kanker goed. De enige van het young money stel.
there oughta be laws against them yappin their jawsquote:
Huh, Cassidy is gewoon getalenteerd hoorquote:
De echte eindbaas is Baby (Birdman) die ondertussen wel miljardair zal zijnquote:Op maandag 21 december 2009 00:27 schreef Teezie het volgende:
[..]
Er ziitten ook andere goeie bij, jammer dat lil wayne de baas is
quote:Op maandag 21 december 2009 00:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, Cassidy is gewoon getalenteerd hoor. En Nelly.. mwah, heeft op zich wel gepresteerd.
[..]
De echte eindbaas is Baby (Birdman) die ondertussen wel miljardair zal zijn.
Nee.quote:Op maandag 21 december 2009 00:49 schreef Teezie het volgende:
Tyga, Gudda Gudda en Nicki Minaj daarentegen
Heyhey, Jij mag helemaal geen mening hebben over hiphop!quote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Beweren dat je naar die pure eckte eckte shit luistert en dan aankomen met Drake.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Jij bent toch heul niet Rosco uit Nijmegen?
quote:Op zondag 20 december 2009 21:27 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Drake? DRAKE?!!!![]()
Wat de fuck is er aan de hand met jullieDrake
Haha serieusnemert.quote:
Beter geniaal oud werk dan splinternieuwe, zogenaamd hippe takkemuziek.quote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef DigitalGirl het volgende:
De mensen die klagen zijn meestal de mensen die niet met hun tijd kunnen meegaan. Maar in plaats van dit te accepteren moeten men zich maar afzetten tegen al dat "nieuw" is en zo "raar" is. Anyway young money...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |