abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75844293
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:33 schreef RaXz het volgende:

[..]

Er is dan vaak ook een onderscheid tussen zakenmensen en artiesten, het eerst genoemde willen ook weleens hun platenbaas pijpen voor een bonus.
Dus omdat ze toevallig muziek maken die aanslaat bij het grote publiek zijn het geen artiesten ?
pi_75844722
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  zondag 20 december 2009 @ 17:49:13 #153
168255 J.Herrer
pi_75846056
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:28 schreef J.Herrer het volgende:

[..]
Bullshit, het gaat er niet om dat het nieuw en zo 'raar' is, het is gewoon bagger
Er zijn ook zat nieuwe artiesten die wel de moeite zijn om te luisteren
Bagger is een woord dat vaak gebruikt wordt door de mensen die moeite hebben om zich aan te passen aan de nieuwe tijden. Muziek is niet statisch J Herrer.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_75846520
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:35 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dus omdat ze toevallig muziek maken die aanslaat bij het grote publiek zijn het geen artiesten ?
Ik sprak dan ook over vaak, en dus dat het niet perse in alle gevallen zo hoeft te zijn.

Evengoed luister ik liever naar muziek van de kleinere labels of groepen met hun eigen label, zodat ze niet al teveel aan hoeven te trekken aan de grafieken en trends.
pi_75846757
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:36 schreef RaXz het volgende:

[..]

Ik sprak dan ook over vaak, en dus dat het niet perse in alle gevallen zo hoeft te zijn.

Evengoed luister ik liever naar muziek van de kleinere labels of groepen met hun eigen label, zodat ze niet al teveel aan hoeven te trekken aan de grafieken en trends.
Dat is gewoon de drang om anders te zijn dan de massa; de meeste mensen groeien daar overheen na hun puberteit, jij doet er wat langer over .
pi_75846780
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:43 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dat is gewoon de drang om anders te zijn dan de massa; de meeste mensen groeien daar overheen na hun puberteit, jij doet er wat langer over .
Stop trolling pls.
pi_75846797
New Boyz
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_75847299
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
New Boyz
New Boyz .
-
pi_75847416
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:35 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Een circusclown is ook een artiest. Artiestschap zegt niets over genialiteit.
HÆLP.
pi_75847522
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:02 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Een circusclown is ook een artiest. Artiestschap zegt niets over genialiteit.
Wat is genialiteit?
pi_75847629
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

New Boyz .
New kids
on the block
SUMMERTIMEEE
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_75847647
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:06 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Wat is genialiteit?
Als je een buitengewoon talent hebt. Nu vind ik Outkast geniaal omdat die zichzelf niet serieus nemen en hun muziek bijna een grote grap is, ondanks dat het toffe muziek is. Maar het gros van de muziek die hier langs komt vliegen onderscheidt zich nauwelijks van elkaar.
HÆLP.
pi_75847886
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:09 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Nu vind ik Outkast geniaal omdat die zichzelf niet serieus nemen
Zou je zelf ook eens moeten proberen.
-
pi_75847907
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:15 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Zou je zelf ook eens moeten proberen.
Maak je niet druk. Dat is wel het laatste dat ik doe.
HÆLP.
pi_75847925
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:09 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Als je een buitengewoon talent hebt. Nu vind ik Outkast geniaal omdat die zichzelf niet serieus nemen en hun muziek bijna een grote grap is, ondanks dat het toffe muziek is. Maar het gros van de muziek die hier langs komt vliegen onderscheidt zich nauwelijks van elkaar.
De artiesten die ik zojuist postte hebben ook allemaal buitengewoon talent en onderscheiden zich ook van elkaar, al lijkt het op het eerste gezicht wellicht allemaal hetzelfde. Voor mij klinken bijvoorbeeld alle indie rock bandjes hetzelfde.

Ik zie niet in waarom Outkast geniaal is, terwijl Lil' Jon dat niet zou zijn.
pi_75848052
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:16 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

De artiesten die ik zojuist postte hebben ook allemaal buitengewoon talent en onderscheiden zich ook van elkaar, al lijkt het op het eerste gezicht wellicht allemaal hetzelfde. Voor mij klinken bijvoorbeeld alle indie rock bandjes hetzelfde.

Ik zie niet in waarom Outkast geniaal is, terwijl Lil' Jon dat niet zou zijn.
Met indie heb ik dat inderdaad ook, het komt vaak wat te makkelijk over, dat vind ik met veel 'hiphop' die ik in hitlijsten langs zie komen ook het geval; variëren op een formule die succesvol is gebleken.

Ik vind Outkast geniaal omdat zij zwaar over de top zijn en bijna een soort parodie op de hiphopscene worden. Als ik Lil' Jon met zijn gouden bekkie zie denk ik vooral: "Wat nou?"
Dan heb ik het dus niet alleen over muziek, maar ook de presentatie eromheen.
HÆLP.
  zondag 20 december 2009 @ 19:28:50 #168
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_75848517
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

New Boyz .
Moet toegeven dat ik die beat van So Dope nog wel kan appreciëren
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_75848629
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:20 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Met indie heb ik dat inderdaad ook, het komt vaak wat te makkelijk over, dat vind ik met veel 'hiphop' die ik in hitlijsten langs zie komen ook het geval; variëren op een formule die succesvol is gebleken.
Er staat nauwelijks hip-hop in de hitlijsten, dus als er iets in komt is het vaak origineel, echter wel binnen het genre.
quote:
Ik vind Outkast geniaal omdat zij zwaar over de top zijn en bijna een soort parodie op de hiphopscene worden. Als ik Lil' Jon met zijn gouden bekkie zie denk ik vooral: "Wat nou?"
Dan heb ik het dus niet alleen over muziek, maar ook de presentatie eromheen.
Net alsof Lil' Jon geen zwaar over de top parodie is, het is enkel een ander genre waardoor het serieuzer lijkt.
pi_75848691

Hou eigenlijk helemaal niet van hiphop, maar dit is wel een heel chill nummer. Net als muziek van Jedi Mind Tricks en Immortal Technique.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_75848783
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:34 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Er staat nauwelijks hip-hop in de hitlijsten, dus als er iets in komt is het vaak origineel, echter wel binnen het genre.
[..]

Net alsof Lil' Jon geen zwaar over de top parodie is, het is enkel een ander genre waardoor het serieuzer lijkt.
Ik ken Lil' Jon niet goed genoeg, maar wat hij dus doet is rete origineel? Ik vind het er persoonlijk wat minder dik opliggen; het komt op mij over alsof hij zich een imago aanmeet voor het imago, in plaats van een verlengstuk van wat hij wil vertellen.
HÆLP.
  zondag 20 december 2009 @ 19:39:00 #173
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_75848797
Users die denken dat er ook daadwerkelijk maar iemand naar hun geposte filmpjes gaat kijken.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_75848802
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:32 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Moet toegeven dat ik die beat van So Dope nog wel kan appreciëren
appreciëren . Je bent een allochtoon hoor.
-
pi_75848862
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

appreciëren . Je bent een allochtoon hoor.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')