Dus omdat ze toevallig muziek maken die aanslaat bij het grote publiek zijn het geen artiestenquote:Op zondag 20 december 2009 17:33 schreef RaXz het volgende:
[..]
Er is dan vaak ook een onderscheid tussen zakenmensen en artiesten, het eerst genoemde willen ook weleens hun platenbaas pijpen voor een bonus.
quote:
Bagger is een woord dat vaak gebruikt wordt door de mensen die moeite hebben om zich aan te passen aan de nieuwe tijden. Muziek is niet statisch J Herrer.quote:Op zondag 20 december 2009 15:28 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Bullshit, het gaat er niet om dat het nieuw en zo 'raar' is, het is gewoon bagger
Er zijn ook zat nieuwe artiesten die wel de moeite zijn om te luisteren
Ik sprak dan ook over vaak, en dus dat het niet perse in alle gevallen zo hoeft te zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 17:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus omdat ze toevallig muziek maken die aanslaat bij het grote publiek zijn het geen artiesten?
Dat is gewoon de drang om anders te zijn dan de massa; de meeste mensen groeien daar overheen na hun puberteit, jij doet er wat langer overquote:Op zondag 20 december 2009 18:36 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik sprak dan ook over vaak, en dus dat het niet perse in alle gevallen zo hoeft te zijn.
Evengoed luister ik liever naar muziek van de kleinere labels of groepen met hun eigen label, zodat ze niet al teveel aan hoeven te trekken aan de grafieken en trends.
Stop trolling pls.quote:Op zondag 20 december 2009 18:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is gewoon de drang om anders te zijn dan de massa; de meeste mensen groeien daar overheen na hun puberteit, jij doet er wat langer over.
Een circusclown is ook een artiest. Artiestschap zegt niets over genialiteit.quote:Op zondag 20 december 2009 17:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus omdat ze toevallig muziek maken die aanslaat bij het grote publiek zijn het geen artiesten?
Wat is genialiteit?quote:Op zondag 20 december 2009 19:02 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Een circusclown is ook een artiest. Artiestschap zegt niets over genialiteit.
New kidsquote:
Als je een buitengewoon talent hebt. Nu vind ik Outkast geniaal omdat die zichzelf niet serieus nemen en hun muziek bijna een grote grap is, ondanks dat het toffe muziek is. Maar het gros van de muziek die hier langs komt vliegen onderscheidt zich nauwelijks van elkaar.quote:
Zou je zelf ook eens moeten proberen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:09 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Nu vind ik Outkast geniaal omdat die zichzelf niet serieus nemen
Maak je niet druk. Dat is wel het laatste dat ik doe.quote:Op zondag 20 december 2009 19:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zou je zelf ook eens moeten proberen.
De artiesten die ik zojuist postte hebben ook allemaal buitengewoon talent en onderscheiden zich ook van elkaar, al lijkt het op het eerste gezicht wellicht allemaal hetzelfde. Voor mij klinken bijvoorbeeld alle indie rock bandjes hetzelfde.quote:Op zondag 20 december 2009 19:09 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Als je een buitengewoon talent hebt. Nu vind ik Outkast geniaal omdat die zichzelf niet serieus nemen en hun muziek bijna een grote grap is, ondanks dat het toffe muziek is. Maar het gros van de muziek die hier langs komt vliegen onderscheidt zich nauwelijks van elkaar.
Met indie heb ik dat inderdaad ook, het komt vaak wat te makkelijk over, dat vind ik met veel 'hiphop' die ik in hitlijsten langs zie komen ook het geval; variëren op een formule die succesvol is gebleken.quote:Op zondag 20 december 2009 19:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De artiesten die ik zojuist postte hebben ook allemaal buitengewoon talent en onderscheiden zich ook van elkaar, al lijkt het op het eerste gezicht wellicht allemaal hetzelfde. Voor mij klinken bijvoorbeeld alle indie rock bandjes hetzelfde.
Ik zie niet in waarom Outkast geniaal is, terwijl Lil' Jon dat niet zou zijn.
Moet toegeven dat ik die beat van So Dope nog wel kan appreciërenquote:
Er staat nauwelijks hip-hop in de hitlijsten, dus als er iets in komt is het vaak origineel, echter wel binnen het genre.quote:Op zondag 20 december 2009 19:20 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Met indie heb ik dat inderdaad ook, het komt vaak wat te makkelijk over, dat vind ik met veel 'hiphop' die ik in hitlijsten langs zie komen ook het geval; variëren op een formule die succesvol is gebleken.
Net alsof Lil' Jon geen zwaar over de top parodie is, het is enkel een ander genre waardoor het serieuzer lijkt.quote:Ik vind Outkast geniaal omdat zij zwaar over de top zijn en bijna een soort parodie op de hiphopscene worden. Als ik Lil' Jon met zijn gouden bekkie zie denk ik vooral: "Wat nou?"
Dan heb ik het dus niet alleen over muziek, maar ook de presentatie eromheen.
Ik ken Lil' Jon niet goed genoeg, maar wat hij dus doet is rete origineel? Ik vind het er persoonlijk wat minder dik opliggen; het komt op mij over alsof hij zich een imago aanmeet voor het imago, in plaats van een verlengstuk van wat hij wil vertellen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er staat nauwelijks hip-hop in de hitlijsten, dus als er iets in komt is het vaak origineel, echter wel binnen het genre.
[..]
Net alsof Lil' Jon geen zwaar over de top parodie is, het is enkel een ander genre waardoor het serieuzer lijkt.
appreciërenquote:Op zondag 20 december 2009 19:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik die beat van So Dope nog wel kan appreciëren
quote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
appreciëren. Je bent een allochtoon hoor.
Waarom kraakt iedereen POP altijd af. POP is anders wel de muziek waarmee IEDEREEN opgroeit. Het is dus de beste muziek ter wereld!quote:
Bwaha, straks luister ik ook naar de radio en kijk ik tv.quote:Op zondag 20 december 2009 18:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat is gewoon de drang om anders te zijn dan de massa; de meeste mensen groeien daar overheen na hun puberteit, jij doet er wat langer over.
The king of crunk, jeweetzelf. Hij stond dus aan de basis van een volledig nieuwe stroming.quote:Op zondag 20 december 2009 19:38 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik ken Lil' Jon niet goed genoeg, maar wat hij dus doet is rete origineel? Ik vind het er persoonlijk wat minder dik opliggen; het komt op mij over alsof hij zich een imago aanmeet voor het imago, in plaats van een verlengstuk van wat hij wil vertellen.
nas en busta, maar de rest.. sorryquote:Nas, Busta, Eminem, The Roots, Drake, Kanye is zijn vroegere jaren, wale, etc etc etc![]()
![]()
Beweren dat je naar die pure eckte eckte shit luistert en dan aankomen met Drakequote:Op zondag 20 december 2009 21:06 schreef Electro-Worm het volgende:
Ieder z'n smaak. Maar het zijn hoe dan ook goeie hiphop artiesten.
Drake? DRAKE?!!!quote:Op zondag 20 december 2009 21:21 schreef tonedyt het volgende:
autotune is de killer in dit geval. iedereen gooit maar autotune op zn stem...ook die beats zijn te veel down south style...het gaat echt slecht met hip hop...alleen drake is positief de laatste tijd en jay-z is ook nog goed bezig! voor de rest...mmmmmm krs one, buckshot reakwon zijn ook goed alleen als er geen autotune op zit word het niet veel gedraaid
kom op mensen waar is de echte hip hop gebleven
quote:Op zondag 20 december 2009 21:22 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Genoeg vette shit uitgekomen dit jaar kid! Misschien moet je je "hiphop" ergens anders zoeken als op MTV....die MTV hiphop is geen hiphop maar pop man
Te beginnen met: La coka nostra - A brand you can trust
En toch wel een van m'n favorieten : Looptroop Rockers - Good Things
Als dit geen harde oldskool bangers zijn wat dan wel?
Drake is kanker goed. De enige van het young money stel.quote:Op zondag 20 december 2009 21:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Beweren dat je naar die pure eckte eckte shit luistert en dan aankomen met Drake.
Drake is gewoon goed maarja.quote:Op zondag 20 december 2009 21:27 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Drake? DRAKE?!!!![]()
Wat de fuck is er aan de hand met jullieDrake
Jij bent toch heul niet Rosco uit Nijmegen?quote:
Zo Moeilijkquote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Jij bent toch heul niet Rosco uit Nijmegen?
Okay mishcien is er niet zo heel veel hoop. Maar als je souljah boi uitkotst zie ik dat als een interessante ontwikkeling bij deze jeugd van tegenwoordig!quote:Op zondag 20 december 2009 21:41 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Drake is kanker goed. De enige van het young money stel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |