Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
quote:
je hebt gemucktquote:Op zondag 20 december 2009 07:01 schreef Klonk het volgende:
oh, kut topic dicht
ik moest een leuke TT bedenkenquote:
wanneer ?quote:Op zondag 20 december 2009 07:04 schreef indahnesia.com het volgende:
En schiet eens op met die OP, zelf ik doe dat sneller.
Nietus!quote:Op zondag 20 december 2009 07:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
binnen de minuut is nog steeds sneller dan bij jouw
Doe je dat niet op voorhand? Je sluit de meeste KSC's toch zelf, dus een lijstje aanmaken zou wel handig zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 07:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moest een leuke TT bedenken
altijdquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 07:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe je dat niet op voorhand? Je sluit de meeste KSC's toch zelf, dus een lijstje aanmaken zou wel handig zijn.
latersquote:Op zondag 20 december 2009 07:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
SEXTET![]()
![]()
en hiermee sluit ik in batstent stijl af
trusten en tot straks
Ja, dat deed ik ook.quote:Op zondag 20 december 2009 07:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]ik kijk meestal wat er op de laatste pagina's wordt gepost en daar verzin ik dan iets op.
dat heb je vaker gedaan ikquote:Op zondag 20 december 2009 07:14 schreef indahnesia.com het volgende:
en als ik een topic sluit natuurlijk.
heb nog een peuk opgestoken dus wordt iets latersquote:
heel af en toe weet ik een leuke TT en dan heb ik natuurlijk niet de LaPoquote:
jah, en nu?quote:Op zondag 20 december 2009 07:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb nog een peuk opgestoken dus wordt iets laters
whehehequote:
Da's irritant, heb ik ervaring mee in de afgelopen dagen.quote:Op zondag 20 december 2009 07:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heel af en toe weet ik een leuke TT en dan heb ik natuurlijk niet de LaPo
wordt het half 8 voordat ik naar bed gaquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 07:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's irritant, heb ik ervaring mee in de afgelopen dagen.
Tenzij ik er niet gewoon 10 open nu. Of telt dat niet in de stads van piles.nl?quote:Op zondag 20 december 2009 07:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
ik zie het ik moet er nog 4 om je in te halen
zo zo, nog 9 hele minuten.quote:Op zondag 20 december 2009 07:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wordt het half 8 voordat ik naar bed ga
zou het niet weten maar ik denk van nietquote:Op zondag 20 december 2009 07:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tenzij ik er niet gewoon 10 open nu. Of telt dat niet in de stads van piles.nl?
eigenlijk welquote:Op zondag 20 december 2009 07:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo leuk is dat niet eigenlijk.
ongeveerquote:
zal ik het eens proberen?quote:Op zondag 20 december 2009 07:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou het niet weten maar ik denk van niet
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zondag 20 december 2009 07:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigenlijk wel![]()
en de laatste die ik toen sloot was per ongeluk
Handig!quote:Op zondag 20 december 2009 07:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik weet ineens waarom LL geen sms heeft gestuurd ondanks dat ze het had beloofd
haar gsm was leeg en ze had geen oplader bij hoe wil ze me dan een sms gaan sturen![]()
Da's ver genoeg. Dan ga ik werken.quote:Op zondag 20 december 2009 07:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
shit we zitten al bijna op de 2de pagina
hoaxquote:Op zondag 20 december 2009 07:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's ver genoeg. Dan ga ik werken.
kloptquote:
ga ik nou maar eens doenquote:
werk zequote:Op zondag 20 december 2009 07:28 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, 2e pagina. Werk aan de winkel.
ik heb gvd mijn bergschoenen op kantoor staan! Daar baal ik echt van! Ik heb nu geen goede schoenen om het duin in te gaanquote:Op zondag 20 december 2009 09:31 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen!
Verse sneeuw buiten.
Straks eens bedenken hoe ik richting het duin kan komen zonder glijgevaar.
Ik kan twee dingen doen, het duin hierachter inlopen met mijn camera, of op de fiets of met de auto naar het Waterleidingduin rijden. Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste optie, omdat ik daar mogelijk herten in de sneeuw tegen kan komen.quote:Op zondag 20 december 2009 09:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb gvd mijn bergschoenen op kantoor staan! Daar baal ik echt van! Ik heb nu geen goede schoenen om het duin in te gaan
ehm, de ANWB geeft vooral aan NIET met de auto te gaan rijdenquote:Op zondag 20 december 2009 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan twee dingen doen, het duin hierachter inlopen met mijn camera, of op de fiets of met de auto naar het Waterleidingduin rijden. Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste optie, omdat ik daar mogelijk herten in de sneeuw tegen kan komen.
Foto's dus mensen, foto's!quote:De combinatie van sneeuwval en harde wind zorgt in heel Nederland voor veel overlast op de weg. Op veel snelwegen wordt langzaam gereden. De linkerrijstrook is meestal niet begaanbaar en liggen er zelfs sneeuwduinen. Er zijn al tal van auto's in greppels gegleden. Als het niet strikt noodzakelijk is kunt u beter niet de weg op gaan.
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 09:36 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan wordt het de fiets dusquote:Op zondag 20 december 2009 10:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ehm, de ANWB geeft vooral aan NIET met de auto te gaan rijden
er ligt hier echt veel meer dan vijf cm. Mijn eerste foto is van mijn balkom, daar alleen al ligt zeker 5cmquote:Op zondag 20 december 2009 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het de fiets dus.
Maar hier ligt hooguit een centimeter of 3 schat ik zo, en ik zag net een strooiwagen rijden waarna de straat ineens een stuk donkerder kleurde.
Zo ziet mijn balkon op twee hoog er trouwens uit nu.
[ afbeelding ]
En er werd geposeerd voor mijn camera:
[ afbeelding ]
5 cm?quote:Op zondag 20 december 2009 10:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
er ligt hier echt veel meer dan vijf cm. Mijn eerste foto is van mijn balkom, daar alleen al ligt zeker 5cm
werk ze idahquote:Op zondag 20 december 2009 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Chips, een glas ijskoud verse mangosap en weer aan het werk.
hier ookquote:Op zondag 20 december 2009 10:28 schreef Klonk het volgende:
ik wacht maar ff met fietsen, sneeuwt hier nu als de pleuris
dikke vlokken hieroquote:Op zondag 20 december 2009 10:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hier ook![]()
, wel hele kleine vlokjes
was er alquote:Op zondag 20 december 2009 10:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
klonk, kijk es in GC FB, of je het met me eens bent of niet?![]()
Vroeger had ik dat nooit, sneeuw in de vakantie. Altijd ervoor of erna.quote:Op zondag 20 december 2009 10:33 schreef Klonk het volgende:
maar wel leuk voor alle kinderen die nu kerstvakantie hebben
veel plezier BXquote:Op zondag 20 december 2009 10:36 schreef BrandX het volgende:
ik ga maar eens wat opruimen hier en e.e.a. in kerstsfeer brengen
kerstboompje opzetten ?quote:Op zondag 20 december 2009 10:36 schreef BrandX het volgende:
ik ga maar eens wat opruimen hier en e.e.a. in kerstsfeer brengen
nah nog geen boompje, die ga ik mss woensdag middag halen.quote:
Valt wel op dat het nu al een paar jaar vroeg sneeuwt en vriest, of was dat "vroeger" ook en ben ik het gewoon vergeten?quote:Op zondag 20 december 2009 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat nooit, sneeuw in de vakantie. Altijd ervoor of erna.
En ik gisterenavond maar puffen van de warmte zonder Airco..quote:Op zondag 20 december 2009 10:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eerst hier maar eens de boel opstoken, koud vannacht geweest.
quote:Op zondag 20 december 2009 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
Tussen 5-10cm sneeuw in Den Haag (Laakhaven)
das al een vroeg kerstcadeauquote:Op zondag 20 december 2009 10:48 schreef Klonk het volgende:
wij hadden van mijn ouders een pakje gekregen dat we vandaag open mochten maken, ik heb een stropdas gekregen met een knopje waar je op moet drukken en dan komt er een kerstmuziekje uit
ruilenquote:Op zondag 20 december 2009 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En ik gisterenavond maar puffen van de warmte zonder Airco..
Omgekeerde wereldquote:Op zondag 20 december 2009 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En ik gisterenavond maar puffen van de warmte zonder Airco..
midden december is niet echt vroeg hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 10:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Valt wel op dat het nu al een paar jaar vroeg sneeuwt en vriest, of was dat "vroeger" ook en ben ik het gewoon vergeten?
Ik heb je er wel eentje gestuurdquote:Op zondag 20 december 2009 07:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik weet ineens waarom LL geen sms heeft gestuurd ondanks dat ze het had beloofd
haar gsm was leeg en ze had geen oplader bij hoe wil ze me dan een sms gaan sturen![]()
JF heeft het weeralarm getrotseerd en pikt nu mn schoonouders op voor een fijne wandelingquote:
succes!quote:Op zondag 20 december 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF heeft het weeralarm getrotseerd en pikt nu mn schoonouders op voor een fijne wandeling
gezond verstand gebruiken is ook zonder sneeuw voor velen al een probleem.quote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef Klonk het volgende:
het probleem is met sneeuw en gladheid dat veel mensen er niet mee weten om te gaan, niet aanpassen enzo. als je een beetje normaal doet en je gezond verstand gebruikt in plaats van je rechtervoet kom je een heel eind.
En dan de resultaten hier laten zien hè? Please?quote:Op zondag 20 december 2009 13:17 schreef DaMart het volgende:
Straks maar even kijken of mijn camera de foto's maken in een sneeuwbui heeft overleefd.
maar wie gaat er dan friemelen?quote:Op zondag 20 december 2009 13:13 schreef biekske2009 het volgende:
Ik weet er ook nog een die als omgekeerde wereld geldt: als friemelaar terug is van zijn training dan mag HIJ de afwas doen en zal IK gaan sneeuwruimen
Ehhhh.... goeie vraagquote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar wie gaat er dan friemelen?
Ach, da's toch lief? Over een paar jaar is het zeker over... of niet en hebben ze twee kinderen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:27 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ehhhh.... goeie vraag![]()
Alhoewel, ik denk niet dat hij dat wil doen waar onze 'schoondochter' bij zit (het vriendinnetje van onze jongste zoon, ze hebben al 1,5j verkering en zijn nu beide 14 )
Het is hier voor een zondag ook uitzonderlijk stil in de straat. Normaal rijden er allemaal paardentrailers naar de maneges en stoeterijen in de buurt, nu niks.quote:Op zondag 20 december 2009 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, het vliegverkeer ligt ook op zijn gat inmiddels.
Het is ook heel vertederend om te zien hoe ze met elkaar omgaan, maar nu al zo stevig verkering.... Ik ken maar weinig mensen die samen blijven met hun 'eerste' tot ze achter in de zestig zijn...quote:Op zondag 20 december 2009 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, da's toch lief? Over een paar jaar is het zeker over... of niet en hebben ze twee kinderen.
Zolang er geen vliegtuigen komen parkeren zal het wel goed zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Het is hier voor een zondag ook uitzonderlijk stil in de straat. Normaal rijden er allemaal paardentrailers naar de maneges en stoeterijen in de buurt, nu niks.
We zitten in de aanvliegroute voor Gilze-Rijen, dus met een minuutje langer zweven, redden die het wel tot daarquote:Op zondag 20 december 2009 13:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zolang er geen vliegtuigen komen parkeren zal het wel goed zijn.
Nee inderdaad. Mijn zusje dacht ook dat het zou lukken sinds haar 14e of zo. Ze is getrouwd met de tweede liefde uiteindelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 13:32 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Het is ook heel vertederend om te zien hoe ze met elkaar omgaan, maar nu al zo stevig verkering.... Ik ken maar weinig mensen die samen blijven met hun 'eerste' tot ze achter in de zestig zijn...
met zoveel sneeuw erop kan dat nog wel eens moeilijk worden. Maak dus maar wat plaats.quote:Op zondag 20 december 2009 13:36 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
We zitten in de aanvliegroute voor Gilze-Rijen, dus met een minuutje langer zweven, redden die het wel tot daarhoop ik
quote:Op zondag 20 december 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb je er wel eentje gestuurd
met de gsm van JF
Mogguh mensen
sneeeeeeuw
indahquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
GF. Stel ik neem drie Indonesische grieten mee. Kan ik die dan aan jou slijten? Kost niet zo veel en ze zijn single als het ze uitkomt hoor.
met een toeristen visum zekerquote:Op zondag 20 december 2009 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, niet die van mij, maar ik ken er een paar die Europa wel willen zien.
doet hij compound schieten ?quote:Op zondag 20 december 2009 13:13 schreef biekske2009 het volgende:
Ik weet er ook nog een die als omgekeerde wereld geldt: als friemelaar terug is van zijn training dan mag HIJ de afwas doen en zal IK gaan sneeuwruimen
Ze maken graag toeristische uitstapjes naar allerlei plekken.quote:Op zondag 20 december 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met een toeristen visum zeker
Als er maar 'rijke' mannen zijn?quote:Op zondag 20 december 2009 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze maken graag toeristische uitstapjes naar allerlei plekken.
wij zijn een echte toeristische attractiequote:Op zondag 20 december 2009 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze maken graag toeristische uitstapjes naar allerlei plekken.
Kennisje van mij zit nu in Singapore. Die krijgt van dergelijke rijke mannen 400 Sing als ze een uurtje mee gaat.quote:Op zondag 20 december 2009 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als er maar 'rijke' mannen zijn?
En ze gaat ook mee?quote:Op zondag 20 december 2009 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kennisje van mij zit nu in Singapore. Die krijgt van dergelijke rijke mannen 400 Sing als ze een uurtje mee gaat.Da's goftedomme 200 euro voor nog geen 1 uur plat liggen..
Ik snap dat je niet iemand op een toeristenvisum kunt laten werken, maar ze komt natuurlijk gewoon voor 5 euro binnen als 'single dame', controle hierop door welke instantie dan ook wordt erg moeilijk.quote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij zijn een echte toeristische attractie
Jeps. Ken haar al langer, weet dat dat haar werk is en goed.. ik lig er niet wakker van verder, leuke dame overigens, maar niet zo leuk dat ik er 200 euro voor zou lappen per uur.quote:
die is duurquote:Op zondag 20 december 2009 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kennisje van mij zit nu in Singapore. Die krijgt van dergelijke rijke mannen 400 Sing als ze een uurtje mee gaat.Da's goftedomme 200 euro voor nog geen 1 uur plat liggen..
Die komen de zondagmiddag wel door.quote:Op zondag 20 december 2009 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik lig hier in een deuk![]()
de honden lopen hier buiten in de sneeuw te happen en zijn samen aan het ravotten
dat is waarquote:Op zondag 20 december 2009 13:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet iemand op een toeristenvisum kunt laten werken, maar ze komt natuurlijk gewoon voor 5 euro binnen als 'single dame', controle hierop door welke instantie dan ook wordt erg moeilijk.
En de boot van de ouders/broer/zus/neef/piraat is wel weg?quote:Op zondag 20 december 2009 13:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Zeilmeisje Laura Dekker vermistPriceless
quote:Op zondag 20 december 2009 13:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die komen de zondagmiddag wel door.
Nee. Dat is nog het ergste, ze stond kennelijk onder huisarrest bij de Kinderbescherming.quote:Op zondag 20 december 2009 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de boot van de ouders/broer/zus/neef/piraat is wel weg?
quote:Op zondag 20 december 2009 13:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, maar dat zal die rijke Chinezen in Singapore een zorg zijn natuurlijk.
oogsten wanneer je kunt oogstenquote:
Nou ja, huisarrest. Die moeten haar in de gaten houden, maar 24 u/pd een inspecteur er achteraan geloof ik weer niet dan.quote:Op zondag 20 december 2009 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee. Dat is nog het ergste, ze stond kennelijk onder huisarrest bij de Kinderbescherming.
die passen dan ook lekker opquote:Op zondag 20 december 2009 14:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee. Dat is nog het ergste, ze stond kennelijk onder huisarrest bij de Kinderbescherming.
da's inderdaad niet de zorg van die honden.quote:Op zondag 20 december 2009 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en wij ook
als ze binnen komen nemen ze echter wel die smurrie mee naar binnen
quote:
Dat dus, want over een jaar of drie hangt er vanalles los tussen d'r benen. Die Aziaten kijken niet zo nauw.quote:Op zondag 20 december 2009 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oogsten wanneer je kunt oogsten
die denken alleen maar aan het buiten in de sneeuw spelenquote:Op zondag 20 december 2009 14:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's inderdaad niet de zorg van die honden.
Dat is dus ook niet gelukt, want nu is ze helemaal kwijt.quote:Op zondag 20 december 2009 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, huisarrest. Die moeten haar in de gaten houden, maar 24 u/pd een inspecteur er achteraan geloof ik weer niet dan.
Er gaat iig een treinquote:Op zondag 20 december 2009 14:05 schreef Sjowhan het volgende:
Per uur rijd er momenteel een trein. Wat handig
ze rijden iig nogquote:Op zondag 20 december 2009 14:05 schreef Sjowhan het volgende:
Per uur rijd er momenteel een trein. Wat handig
Die zit nu op een boot en over een maand oid in de harem van een somalische piraatquote:Op zondag 20 december 2009 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is dus ook niet gelukt, want nu is ze helemaal kwijt.
haha, vette pech!quote:Op zondag 20 december 2009 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
hallo er ligt hier al genoeg sneeuw het mag nou wel stoppen met sneeuwen
preciesquote:Op zondag 20 december 2009 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, want over een jaar of drie hangt er vanalles los tussen d'r benen. Die Aziaten kijken niet zo nauw.
Dan is ze 17?quote:Op zondag 20 december 2009 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies
plus dat ze dan te oud begint te worden
dat mag duidelijk wezenquote:Op zondag 20 december 2009 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is dus ook niet gelukt, want nu is ze helemaal kwijt.
Lekker tien dikke aidslullen in zo'n eigenwijs 14-jarig kutje..quote:Op zondag 20 december 2009 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zit nu op een boot en over een maand oid in de harem van een somalische piraat
quote:
weet ik veel.quote:
zoietsquote:Op zondag 20 december 2009 14:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker tien dikke aidslullen in zo'n eigenwijs 14-jarig kutje..
Had ze even simpel hier een loverboy kunnen zoeken, zelfde effect.quote:Op zondag 20 december 2009 14:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lekker tien dikke aidslullen in zo'n eigenwijs 14-jarig kutje..
Dat is al veels te oud johquote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, ze is van mijn leeftijd, 27 geloof ik.
dan is ze al oudquote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, ze is van mijn leeftijd, 27 geloof ik.
Ja maar, ze wilde wat van de wereld zien jeweets.quote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ze even simpel hier een loverboy kunnen zoeken, zelfde effect.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ze even simpel hier een loverboy kunnen zoeken, zelfde effect.
Uh, jij snapt het principe van een loverboy niet?quote:Op zondag 20 december 2009 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet ze er nml geld voor vragen
dan vinden ze d'r wel na de dooiquote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of ze heeft zich gewoon verstopt onder een sneeuwduin. whehe..
quote:
"Maar ze ziet er nog jong uit"... helpt dat? Zoals ik al zei, het maakt die Chinamannen echt niet uit.quote:
moet ze in amsterdam gaan werken dan ziet ze alle lullen van de wereldquote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja maar, ze wilde wat van de wereld zien jeweets.
Over 5.000 jaar, na de ijstijd.quote:Op zondag 20 december 2009 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan vinden ze d'r wel na de dooi
Zolang ze er voor betaald krijgt is ze niet te oud idd.quote:Op zondag 20 december 2009 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
"Maar ze ziet er nog jong uit"... helpt dat? Zoals ik al zei, het maakt die Chinamannen echt niet uit.
ik zeg ook niet dat ze het geld mag houdenquote:Op zondag 20 december 2009 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, jij snapt het principe van een loverboy niet?
Hmjah, maar ze wilde zeilen en zo..quote:Op zondag 20 december 2009 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet ze in amsterdam gaan werken dan ziet ze alle lullen van de wereld
En zolang ze mij drankjes geeft is het nog beter.quote:Op zondag 20 december 2009 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang ze er voor betaald krijgt is ze niet te oud idd.
dat ongetwijfeldquote:Op zondag 20 december 2009 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
"Maar ze ziet er nog jong uit"... helpt dat? Zoals ik al zei, het maakt die Chinamannen echt niet uit.
zoietsquote:Op zondag 20 december 2009 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Over 5.000 jaar, na de ijstijd.
dat is nog beterquote:Op zondag 20 december 2009 14:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En zolang ze mij drankjes geeft is het nog beter.
dat kan ze in de grachten na werktijdquote:Op zondag 20 december 2009 14:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hmjah, maar ze wilde zeilen en zo..
jeps, en ze is redelijk donker, dus valt ze in de smaak bij Chinezen en Westerlingen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ongetwijfeld![]()
is ze indonesische ?
wat dat betreft zijn ze nooit te oud maar de inkomsten worden minder als ze 60 wordenquote:Op zondag 20 december 2009 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang ze er voor betaald krijgt is ze niet te oud idd.
dan helemaalquote:Op zondag 20 december 2009 14:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, en ze is redelijk donker, dus valt ze in de smaak bij Chinezen en Westerlingen.
juk.quote:Op zondag 20 december 2009 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat dat betreft zijn ze nooit te oud maar de inkomsten worden minder als ze 60 worden
Haha.. hoeren uit de Oekraine (blond, bleke huid) zijn het duurst hier in Indonesie. Al die ambtenaren geven daaraan hun corruptie-centjes uit. whehe.. pruts0rs..quote:Op zondag 20 december 2009 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan helemaal
als de chinezen in europa zijn dan gaan ze voor een blond westers meisje
dat geloof ik meteenquote:Op zondag 20 december 2009 14:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze is wel heel aardig inderdaad.
tja mijn smaak ook niet...quote:
gaat dat lukken met al dat wit?quote:Op zondag 20 december 2009 14:31 schreef Sjowhan het volgende:
Hoop nog een half uurtje werken, en dan weer naar huis..
en hier geven de mannen het juist uit de aziatische vrouwenquote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Haha.. hoeren uit de Oekraine (blond, bleke huid) zijn het duurst hier in Indonesie. Al die ambtenaren geven daaraan hun corruptie-centjes uit. whehe.. pruts0rs..
Het gras is altijd groener aan de andere kant van het hekquote:Op zondag 20 december 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hier geven de mannen het juist uit de aziatische vrouwen
er is overal een markt voorquote:Op zondag 20 december 2009 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar er is vast markt voor.
dat is pech hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn bier is alweer op. Moet ik weer naar beneden lopen want de bediende slaapt al.
voldoendequote:Op zondag 20 december 2009 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoeveel zou Danny binnenhalen met zijn Adsense trouwens? Ik bedacht me dat gisteren. Moet toch redelijk wat zijn zo stiekem.
Ik moet via-via-via maar ik denk dat het wel gaat lukkenquote:Op zondag 20 december 2009 14:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gaat dat lukken met al dat wit?
met de trein?quote:Op zondag 20 december 2009 14:31 schreef Sjowhan het volgende:
Hoop nog een half uurtje werken, en dan weer naar huis..
elke dag biefstuk gaat ook vervelenquote:Op zondag 20 december 2009 14:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener aan de andere kant van het hek
moet je ver om of valt het wel mee?quote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik moet via-via-via maar ik denk dat het wel gaat lukken
o jee..quote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik moet via-via-via maar ik denk dat het wel gaat lukken
vandaag geen bier voor mijquote:Op zondag 20 december 2009 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou ja, zo lui ben ik nu ook weer niet. Nieuw bier is er inmiddels.
hij zal het iig niet doen om vliegen te vangenquote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, dat zal het antwoord wel zijn ja.
Nou ja, zal wel niet zo'n ramp zijn. Is niet het eerste topic dat ie mist deze maand.quote:Op zondag 20 december 2009 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
wok moet wel opschieten anders mist hij dadelijk weer een topic
doe dat maar op mijn site, dan zie ik er nog wat van terug.quote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar eens wat ad's gaan zetten voor de donderdag
ik drink niet als ik vrij benquote:
wordt het zijn 3de topic alweerquote:Op zondag 20 december 2009 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou ja, zal wel niet zo'n ramp zijn. Is niet het eerste topic dat ie mist deze maand.
denk niet dat ik daar veel respons op zal krijgenquote:Op zondag 20 december 2009 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe dat maar op mijn site, dan zie ik er nog wat van terug.
Ah, omgekeerd aan de meeste mensen dus.quote:Op zondag 20 december 2009 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik drink niet als ik vrij ben
eeh... nee, dat denk ik ook niet. Tenzij je complete vakanties aanbiedt voor Chinese zakenlui.quote:Op zondag 20 december 2009 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk niet dat ik daar veel respons op zal krijgen
ben benieuwdquote:Op zondag 20 december 2009 14:47 schreef Klonk het volgende:
fietsen gaat best, beetje het gevoel alsof je door dikke modder fietst, zal ff een plaatje uploaden
Ander sneeuwduin als het meiske.quote:Op zondag 20 december 2009 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
en MPG hebben we ook nog niet gezien
quote:Op zondag 20 december 2009 14:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ah, omgekeerd aan de meeste mensen dus.
Ik drink thuis wel alcohol, ik werk ook thuis he..quote:Op zondag 20 december 2009 14:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als we gaan uit eten of gaan stappen dan wel maar als ik thuis ben dan drink ik geen alcohol
dat is meer voor andere collega's in mijn branchequote:Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh... nee, dat denk ik ook niet. Tenzij je complete vakanties aanbiedt voor Chinese zakenlui.
waar?quote:Op zondag 20 december 2009 14:53 schreef indahnesia.com het volgende:
het gaat trouwens niet goed, heb minder posts als gisteren.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Symphonic ook nog niet gezien trouwens.
dat zal wel die ging naar portugalquote:Op zondag 20 december 2009 14:54 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh, maar die was op vakantie geloof ik. Als ie weg is gekomen.
dat zie je niet omdat de achtergrond ook wit isquote:Op zondag 20 december 2009 14:55 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb van alles geprobeerd met kleur en contrast maar het grappigste is eigenlijk nauwlijks te zien, op mijn frame, zeg maar de zadelbuis zat een hele sneeuwkegel
met een beetje fantasie wel zichtbaar hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 14:55 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb van alles geprobeerd met kleur en contrast maar het grappigste is eigenlijk nauwlijks te zien, op mijn frame, zeg maar de zadelbuis zat een hele sneeuwkegel
tijd genoegquote:Op zondag 20 december 2009 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
En ik ga er toch maar eens een einde aan breien. Morgen weer een dag. Wordt een beetje scheel van al dat geprogrammeer en geknutsel. Morgen weer verder. Deadline is eind januari, dus dat gaat wel lukken.
o ja, dat aardbevingsgebied ja.quote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
dat zal wel die ging naar portugal
bij mij is het ook een stuk minder maar dat is altijd in het weekendquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, dat aardbevingsgebied ja.
jep, maar het gaat wel tussen de overige werkzaamheden door, dus het zal niet echt heel ruim zijn.quote:
johquote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zie je niet omdat de achtergrond ook wit is
je deed gisteren anders aardig je best.quote:Op zondag 20 december 2009 14:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij is het ook een stuk minder maar dat is altijd in het weekend
goed dat je het zegt heb gister nog een paar flessen wijn en zo gekregenquote:Op zondag 20 december 2009 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik drink thuis wel alcohol, ik werk ook thuis he..
Er ligt trouwens een lekker flesje wit zoet in de koeling.. maar die is dan voor morgen heb nu al bier op.
planning is belangrijkquote:Op zondag 20 december 2009 15:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, maar het gaat wel tussen de overige werkzaamheden door, dus het zal niet echt heel ruim zijn.
10 meer dan jouw dus dat valt dik meequote:Op zondag 20 december 2009 15:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je deed gisteren anders aardig je best.
hierop zie je het heel duidelijkquote:Op zondag 20 december 2009 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
joh![]()
hier zie je het wat beter
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik maar. En als ik nu stop ga je vast nog wel over me heen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
10 meer dan jouw dus dat valt dik mee
ik hoor of zie te weinig nieuwsquote:Op zondag 20 december 2009 15:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er was eerder deze week een fikse beving uit de kust van Portugal. 6.8 geloof ik.
voor bepaalde figuren wel ja, iets met eenquote:Op zondag 20 december 2009 15:05 schreef Sjowhan het volgende:
Alsof postcounts je status verhoogt ofzo.
Ja, hoe denk jij dat ik al die chicks voor GF anders kan regelen hier joh.quote:Op zondag 20 december 2009 15:05 schreef Sjowhan het volgende:
Was op zee, geen schade, tsunami of dergelijke ongein.quote:Op zondag 20 december 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hoor of zie te weinig nieuws
quote:Op zondag 20 december 2009 15:05 schreef Sjowhan het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 15:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor bepaalde figuren wel ja, iets met een
dik 2x zoveel als de nummer 2.quote:Op zondag 20 december 2009 15:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor bepaalde figuren wel ja, iets met een
dat klinkt toch wel verkeerdquote:Op zondag 20 december 2009 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. En als ik nu stop ga je vast nog wel over me heen.
langs me heen dan.quote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klinkt toch wel verkeerd
waar blijven die danquote:Op zondag 20 december 2009 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, hoe denk jij dat ik al die chicks voor GF anders kan regelen hier joh.
dat klinkt stukken beterquote:
dat is waarquote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef indahnesia.com het volgende:
het is maar net wat je erin wil zien he GF.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
de televisie roept me... oh nee da's de vriendin.
maw when pigs flyquote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
duurt even, moet eerst nog eens 1000 posts plaatsen op 1 dag. Daarna ga ik zoeken.
wat heb je gekocht ?quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Klonk het volgende:
eerst de kattenbakken doen, pas dan mag ik mijn spelletje proberen wat ik net heb gekocht
en speciale topics eroverquote:Op zondag 20 december 2009 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dik 2x zoveel als de nummer 2.
Red Faction: Guerrila, was (ik denk dankzij een foutje) afgerpijsd van 59,99 voor 14,98quote:
whehehequote:Op zondag 20 december 2009 15:35 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de verschrikkelijke sneeuwman in het duin gespot!
[ afbeelding ]
dat is idd spotgoedkoopquote:Op zondag 20 december 2009 15:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
Red Faction: Guerrila, was (ik denk dankzij een foutje) afgerpijsd van 59,99 voor 14,98
afgerekend en weggegaan voordat ze het foutje zouden ontdekken
mooie winter foto'squote:Op zondag 20 december 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
En verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, kassameisje keek ook al raar, maar ze sloeg het gewoon aan, ik uiteraard niets zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |