Omgekeerde wereldquote:Op zondag 20 december 2009 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En ik gisterenavond maar puffen van de warmte zonder Airco..

midden december is niet echt vroeg hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 10:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Valt wel op dat het nu al een paar jaar vroeg sneeuwt en vriest, of was dat "vroeger" ook en ben ik het gewoon vergeten?

Ik heb je er wel eentje gestuurdquote:Op zondag 20 december 2009 07:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik weet ineens waarom LL geen sms heeft gestuurd ondanks dat ze het had beloofd
haar gsm was leeg en ze had geen oplader bij hoe wil ze me dan een sms gaan sturen![]()

JF heeft het weeralarm getrotseerd en pikt nu mn schoonouders op voor een fijne wandelingquote:

succes!quote:Op zondag 20 december 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF heeft het weeralarm getrotseerd en pikt nu mn schoonouders op voor een fijne wandeling

gezond verstand gebruiken is ook zonder sneeuw voor velen al een probleem.quote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef Klonk het volgende:
het probleem is met sneeuw en gladheid dat veel mensen er niet mee weten om te gaan, niet aanpassen enzo. als je een beetje normaal doet en je gezond verstand gebruikt in plaats van je rechtervoet kom je een heel eind.

En dan de resultaten hier laten zien hè? Please?quote:Op zondag 20 december 2009 13:17 schreef DaMart het volgende:
Straks maar even kijken of mijn camera de foto's maken in een sneeuwbui heeft overleefd.

maar wie gaat er dan friemelen?quote:Op zondag 20 december 2009 13:13 schreef biekske2009 het volgende:
Ik weet er ook nog een die als omgekeerde wereld geldt: als friemelaar terug is van zijn training dan mag HIJ de afwas doen en zal IK gaan sneeuwruimen

Ehhhh.... goeie vraagquote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar wie gaat er dan friemelen?

Ach, da's toch lief? Over een paar jaar is het zeker over... of niet en hebben ze twee kinderen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:27 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ehhhh.... goeie vraag![]()
Alhoewel, ik denk niet dat hij dat wil doen waar onze 'schoondochter' bij zit (het vriendinnetje van onze jongste zoon, ze hebben al 1,5j verkering en zijn nu beide 14 )

Het is hier voor een zondag ook uitzonderlijk stil in de straat. Normaal rijden er allemaal paardentrailers naar de maneges en stoeterijen in de buurt, nu niks.quote:Op zondag 20 december 2009 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, het vliegverkeer ligt ook op zijn gat inmiddels.

Het is ook heel vertederend om te zien hoe ze met elkaar omgaan, maar nu al zo stevig verkering.... Ik ken maar weinig mensen die samen blijven met hun 'eerste' tot ze achter in de zestig zijn...quote:Op zondag 20 december 2009 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, da's toch lief? Over een paar jaar is het zeker over... of niet en hebben ze twee kinderen.

Zolang er geen vliegtuigen komen parkeren zal het wel goed zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Het is hier voor een zondag ook uitzonderlijk stil in de straat. Normaal rijden er allemaal paardentrailers naar de maneges en stoeterijen in de buurt, nu niks.

We zitten in de aanvliegroute voor Gilze-Rijen, dus met een minuutje langer zweven, redden die het wel tot daarquote:Op zondag 20 december 2009 13:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zolang er geen vliegtuigen komen parkeren zal het wel goed zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |