kloptquote:
ga ik nou maar eens doenquote:
werk zequote:Op zondag 20 december 2009 07:28 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, 2e pagina. Werk aan de winkel.
ik heb gvd mijn bergschoenen op kantoor staan! Daar baal ik echt van! Ik heb nu geen goede schoenen om het duin in te gaanquote:Op zondag 20 december 2009 09:31 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen!
Verse sneeuw buiten.
Straks eens bedenken hoe ik richting het duin kan komen zonder glijgevaar.
Ik kan twee dingen doen, het duin hierachter inlopen met mijn camera, of op de fiets of met de auto naar het Waterleidingduin rijden. Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste optie, omdat ik daar mogelijk herten in de sneeuw tegen kan komen.quote:Op zondag 20 december 2009 09:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb gvd mijn bergschoenen op kantoor staan! Daar baal ik echt van! Ik heb nu geen goede schoenen om het duin in te gaan
ehm, de ANWB geeft vooral aan NIET met de auto te gaan rijdenquote:Op zondag 20 december 2009 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan twee dingen doen, het duin hierachter inlopen met mijn camera, of op de fiets of met de auto naar het Waterleidingduin rijden. Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste optie, omdat ik daar mogelijk herten in de sneeuw tegen kan komen.
Foto's dus mensen, foto's!quote:De combinatie van sneeuwval en harde wind zorgt in heel Nederland voor veel overlast op de weg. Op veel snelwegen wordt langzaam gereden. De linkerrijstrook is meestal niet begaanbaar en liggen er zelfs sneeuwduinen. Er zijn al tal van auto's in greppels gegleden. Als het niet strikt noodzakelijk is kunt u beter niet de weg op gaan.
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 09:36 schreef BrandX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan wordt het de fiets dusquote:Op zondag 20 december 2009 10:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ehm, de ANWB geeft vooral aan NIET met de auto te gaan rijden
er ligt hier echt veel meer dan vijf cm. Mijn eerste foto is van mijn balkom, daar alleen al ligt zeker 5cmquote:Op zondag 20 december 2009 10:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het de fiets dus.
Maar hier ligt hooguit een centimeter of 3 schat ik zo, en ik zag net een strooiwagen rijden waarna de straat ineens een stuk donkerder kleurde.
Zo ziet mijn balkon op twee hoog er trouwens uit nu.
[ afbeelding ]
En er werd geposeerd voor mijn camera:
[ afbeelding ]
5 cm?quote:Op zondag 20 december 2009 10:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
er ligt hier echt veel meer dan vijf cm. Mijn eerste foto is van mijn balkom, daar alleen al ligt zeker 5cm
werk ze idahquote:Op zondag 20 december 2009 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Chips, een glas ijskoud verse mangosap en weer aan het werk.
hier ookquote:Op zondag 20 december 2009 10:28 schreef Klonk het volgende:
ik wacht maar ff met fietsen, sneeuwt hier nu als de pleuris
dikke vlokken hieroquote:Op zondag 20 december 2009 10:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hier ook![]()
, wel hele kleine vlokjes
was er alquote:Op zondag 20 december 2009 10:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
klonk, kijk es in GC FB, of je het met me eens bent of niet?![]()
Vroeger had ik dat nooit, sneeuw in de vakantie. Altijd ervoor of erna.quote:Op zondag 20 december 2009 10:33 schreef Klonk het volgende:
maar wel leuk voor alle kinderen die nu kerstvakantie hebben
veel plezier BXquote:Op zondag 20 december 2009 10:36 schreef BrandX het volgende:
ik ga maar eens wat opruimen hier en e.e.a. in kerstsfeer brengen
kerstboompje opzetten ?quote:Op zondag 20 december 2009 10:36 schreef BrandX het volgende:
ik ga maar eens wat opruimen hier en e.e.a. in kerstsfeer brengen
nah nog geen boompje, die ga ik mss woensdag middag halen.quote:
Valt wel op dat het nu al een paar jaar vroeg sneeuwt en vriest, of was dat "vroeger" ook en ben ik het gewoon vergeten?quote:Op zondag 20 december 2009 10:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat nooit, sneeuw in de vakantie. Altijd ervoor of erna.
En ik gisterenavond maar puffen van de warmte zonder Airco..quote:Op zondag 20 december 2009 10:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eerst hier maar eens de boel opstoken, koud vannacht geweest.
quote:Op zondag 20 december 2009 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
Tussen 5-10cm sneeuw in Den Haag (Laakhaven)
das al een vroeg kerstcadeauquote:Op zondag 20 december 2009 10:48 schreef Klonk het volgende:
wij hadden van mijn ouders een pakje gekregen dat we vandaag open mochten maken, ik heb een stropdas gekregen met een knopje waar je op moet drukken en dan komt er een kerstmuziekje uit
ruilenquote:Op zondag 20 december 2009 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En ik gisterenavond maar puffen van de warmte zonder Airco..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |