1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Watje.quote:Op zondag 20 december 2009 01:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wow, goed man!!! Ik moest 5 minuten lopen en ik was het al zat...koude neus!!!
wat?quote:
Langer zelfs!quote:Op zondag 20 december 2009 01:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wow, goed man!!! Ik moest 5 minuten lopen en ik was het al zat...koude neus!!!
mag je lapo hunten hier?quote:
Dan moet je maar vooral niet in FB gaan kijken.quote:
Nee. Hier LOGgen we.quote:Op zondag 20 december 2009 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mag je lapo hunten hier?
quote:Op zondag 20 december 2009 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tof
9 januari of zo ?meet
ow ja... hahahahahahquote:Op zondag 20 december 2009 01:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij het verslag van mijn UK avontuur niet gelezen?
'Are you sure?'
wat is dat nou weer danquote:
LAPO Ontwijkend Gedragquote:Op zondag 20 december 2009 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat is dat nou weer dan
Cecil!quote:
waar dan ?quote:Op zondag 20 december 2009 01:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
maar een werk-meet he
dus schrobben etc...![]()
[..]
ow ja... hahahahahah
quote:
Dat wordt druk met Zwabber, Cat en mij erbij...quote:Op zondag 20 december 2009 01:26 schreef Nonneke het volgende:*sleurt oh-oh naast zich onder de deken*
in de fipo komt de OP veel beter tot zijn rechtquote:Op zondag 20 december 2009 01:26 schreef tombolafan het volgende:
En hier doen we altijd de OP in de eerste post...
quote:Op zondag 20 december 2009 01:26 schreef Nonneke het volgende:*sleurt oh-oh naast zich onder de deken*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Huh, lagen jullie bij mij, of bij Non al dan???quote:Op zondag 20 december 2009 01:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat wordt druk met Zwabber, Cat en mij erbij...
Ah fak.quote:
in de toekomst? onder mij?quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 01:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, echt. Het loopt helemaal uit de hand en het is mijn eigen schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gewoon mijn ontslag indienen bij Senesta
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
past makkelijkquote:Op zondag 20 december 2009 01:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat wordt druk met Zwabber, Cat en mij erbij...
Hoe lang duurt dat dan voor t in beeld komt, uuuuuuuuuren?????quote:
You should be so luckyquote:Op zondag 20 december 2009 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
in de toekomst? onder mij?
Non had ons al meegenomen onder d'r warme dekens.quote:Op zondag 20 december 2009 01:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh, lagen jullie bij mij, of bij Non al dan???
wat? is er een rij?quote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
You should be so lucky
Achteraan sluiten
Non, wat doe jij nou, sletjequote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Non had ons al meegenomen onder d'r warme dekens.
quote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef tombolafan het volgende:
Cat? Mag ik het linkje van je avontuur plaatsen voor S_F?
NOES!quote:Op zondag 20 december 2009 01:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, echt. Het loopt helemaal uit de hand en het is mijn eigen schuld
Ik ga gewoon mijn ontslag indienen bij Senesta
quote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
You should be so lucky
Achteraan sluiten
Wie zegt dat jij boven mag?quote:Op zondag 20 december 2009 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in de toekomst? onder mij?
Je hebt hem zeker al opgespoord he?quote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef tombolafan het volgende:
Cat? Mag ik het linkje van je avontuur plaatsen voor S_F?
dat wordt nog een hele worsteling danquote:Op zondag 20 december 2009 01:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wie zegt dat jij boven mag?
quote:Op zondag 20 december 2009 01:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga terug mijn bed in. Slaap lekker allemaal
quote:Op zondag 20 december 2009 01:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker al opgespoord he?![]()
Vooruit dan maar.Vandaag tijdens de koffie hebben er een paar dames ook nog erg om gelachen.
quote:Op zondag 20 december 2009 01:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker al opgespoord he?![]()
Vooruit dan maar.Vandaag tijdens de koffie hebben er een paar dames ook nog erg om gelachen.
quote:Op zondag 20 december 2009 01:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat wordt nog een hele worsteling dan![]()
![]()
![]()
Welterusten ElisaB.quote:Op zondag 20 december 2009 01:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga terug mijn bed in. Slaap lekker allemaal
Ik heb voor jou gesmst!quote:
Je moet wel eerst in een seksverhaal verschijnen... goed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja he!quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet wel eerst in een seksverhaal verschijnen... goed?
Patrouille DriewielerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
No shit Sherlock.quote:Op zondag 20 december 2009 01:38 schreef Loveless85 het volgende:
fak het is echt koud buiten
quote:Op zondag 20 december 2009 01:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[SC] 389 Waar SecretSanta dichterbij komt
[..]
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet wel eerst in een seksverhaal verschijnen... goed?
SureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Godsamme, en maar lezen en hier proberen te lezen ook he/quote:Op zondag 20 december 2009 01:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik voor jou maar hij komt niet !![]()
Do gaat pitte, nachtzoentje voor Do
Patrouille-auto heb ik welquote:
Je hebt geen date met mij, remember?quote:Op zondag 20 december 2009 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
!! dat verhaal
![]()
![]()
can't wait![]()
ik sloop je![]()
Schopje FB F&Fquote:
NEE HE NIET JIJ WEERquote:
Zo saai hequote:Op zondag 20 december 2009 01:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godsamme, en maar lezen en hier proberen te lezen ook he/
Wat een wijf die Do, gaat ze slapen
Wie ben jij eigenlijk! JIj kwam nadat ik weggingquote:Op zondag 20 december 2009 01:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waar is Trovey eigenlijk?
Die behoort toch ook wel tot het nachtmeubilair hier.
weet ikquote:Op zondag 20 december 2009 01:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt geen date met mij, remember?
[..]
Schopje FB F&F
Aan je fobo heb ik ook weinig.quote:Op zondag 20 december 2009 01:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk! JIj kwam nadat ik wegging
ik zat al op je te wachtenquote:
ik was niet van dat verhaal he... als je liever cat hebt...quote:Op zondag 20 december 2009 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
!! dat verhaal
![]()
![]()
can't wait![]()
ik sloop je![]()
Jaja. Ik zag dat jouw "neuken???" aan mij al naar iemand anders gaan.quote:Op zondag 20 december 2009 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zat al op je te wachten
Ik zie echt niks in Do, solly.quote:Op zondag 20 december 2009 01:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zo saai henouja misschien showed ze zo dr nachtponnetje nog ff
![]()
Heb wel eens tot later met Do gefeesten daarna was ik zo van slag dat ik alleen nog maar op een kruk heb gezeten
![]()
Heb al 4x gesmst
Ben jij ooit weggegaan dan?quote:Op zondag 20 december 2009 01:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk! JIj kwam nadat ik wegging
Zie PI.quote:Op zondag 20 december 2009 01:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben jij ooit weggegaan dan?
Ik was hier al langer dan dat hoor, alleen achter de schermen.
vroeg naar bed... conchita kwakkelt en ze had geen zin om er over te malen...quote:Op zondag 20 december 2009 01:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 01:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaja. Ik zag dat jouw "neuken???" aan mij al naar iemand anders gaan.
Nee, nu hoef ik hem niet meer.quote:Op zondag 20 december 2009 01:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
is ie van jou? krijg je m terug hoor!
Ohw dan is het logisch dat ze hier niet rondhangt.quote:Op zondag 20 december 2009 01:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vroeg naar bed... conchita kwakkelt en ze had geen zin om er over te malen...
ik vind MARIS?! het beste ooit... hoe subliem!quote:
Gelukkig maar anders moest ik nog delenquote:Op zondag 20 december 2009 01:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie echt niks in Do, solly.
Maar nu is ze echt saai![]()
duurt vast nog dagen voor die smsjes komen, ik stop de rest wel in JJH zn fooienpotje
schele! ik zat net al te quoten!quote:Op zondag 20 december 2009 01:49 schreef DeZwabber het volgende:
kijkt er nou niemand the simpsons mee met me?
andere verhalen?quote:Op zondag 20 december 2009 01:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik was niet van dat verhaal he... als je liever cat hebt...![]()
Ik ben van andere verhalen...
tjaquote:Op zondag 20 december 2009 01:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaja. Ik zag dat jouw "neuken???" aan mij al naar iemand anders gaan.
Ik heb nog niks met m gedaan hoor!quote:
Ik kijk maar met kat op schoot ist lastig meetypen.quote:Op zondag 20 december 2009 01:49 schreef DeZwabber het volgende:
Nah, je mocht dr ook wel als ik dr wel lekker zou vinden hoorquote:Op zondag 20 december 2009 01:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders moest ik nog delen
binnenkort welquote:Op zondag 20 december 2009 01:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog niks met m gedaan hoor!
Neequote:Op zondag 20 december 2009 01:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, je mocht dr ook wel als ik dr wel lekker zou vinden hoor![]()
Is dr al een sms van je in beeld geweest?
Whahahaha ik moest wel lachen om "Gordon je bent een Topper, Gerard"
eeeeh, heb je even?quote:Op zondag 20 december 2009 01:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
andere verhalen?![]()
vertel
Nee ik zit te wachten op Non dr liefdesverklaringen per sms op tvquote:Op zondag 20 december 2009 01:49 schreef DeZwabber het volgende:
Oh dat heb ik niet eens gezienquote:Op zondag 20 december 2009 01:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee![]()
Net wel een van de paarden van Ankie van Grunsven met een mutsje op
ghehehequote:Op zondag 20 december 2009 01:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vind MARIS?! het beste ooit... hoe subliem!
Slaap lekker!quote:Op zondag 20 december 2009 01:53 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Als ik een beetje opschiet lig ik nog voor 2 uur in bed.
Tuste!
Welterusten.quote:Op zondag 20 december 2009 01:53 schreef Cat22 het volgende:![]()
Als ik een beetje opschiet lig ik nog voor 2 uur in bed.
Tuste!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meesterlijk idd...quote:Op zondag 20 december 2009 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik vond het ook prachtig dat je haar nooit te zien kreeg in de serie
en altijd die grapjes over haar dieet / gewicht
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
we zijn opgelicht!quote:
Geen sneeuw hierquote:Op zondag 20 december 2009 01:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik probeer de laatste tijd weer mee te SCen, maar veel te snel en allemaal nieuwe mensen..
Volgens mij sneijt t weer.
Ik ben van de samenvattingen en terugzoek-acties...quote:Op zondag 20 december 2009 01:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik probeer de laatste tijd weer mee te SCen, maar veel te snel en allemaal nieuwe mensen..
hier niet...quote:Volgens mij sneijt t weer.
Nou, ik doe echt nog wel een tientje in de pot van JJH,die gaat t zelf brengen, das veel leukerquote:
oeh ja leeft hij nog?quote:Op zondag 20 december 2009 02:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben van de samenvattingen en terugzoek-acties...![]()
dus als je iets niet snapt???![]()
[..]
hier niet...![]()
Hoe is het met je bonsai?
Zit geen blaadje meer aanquote:Op zondag 20 december 2009 02:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben van de samenvattingen en terugzoek-acties...![]()
dus als je iets niet snapt???![]()
[..]
hier niet...![]()
Hoe is het met je bonsai?
spuit 11quote:
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 02:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit geen blaadje meer aan(
) Stomme Okkonai
maar je had mn eerste post over Maris ook gemist...quote:Op zondag 20 december 2009 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zoek tenminste mijn deja vu nog op ook
hoort dat niet? herfst / winter enzo?quote:Op zondag 20 december 2009 02:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit geen blaadje meer aan(
) Stomme Okkonai
ok, ik ben ook aan het kijken nu...quote:
maar een bonsai is toch geen vleeseter???quote:Op zondag 20 december 2009 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoort dat niet? herfst / winter enzo?
vleeseters hebben ook winterslaap natuurlijk
Maar dat is alweer weg nuquote:Op zondag 20 december 2009 02:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok, ik ben ook aan het kijken nu...
oh vandaar dat hij dood gaat, en hara maar gehakt in zijn grond prakkenquote:Op zondag 20 december 2009 02:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar een bonsai is toch geen vleeseter???
laten we het er maar op houden dat ik ronduit kansloos ben ok?quote:Op zondag 20 december 2009 02:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar je had mn eerste post over Maris ook gemist...
Vliegen in die blaadjes duwen.quote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh vandaar dat hij dood gaat, en hara maar gehakt in zijn grond prakken
ja eh... ik kijk nu even ned3quote:
Heb je ook al gesmst?????quote:
maar wel lief hoor...quote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat ik ronduit kansloos ben ok?
quote:Op zondag 20 december 2009 02:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vliegen in die blaadjes duwen.
En maar gillen "hap dan kreng!"
quote:
Ik vrees hetquote:
Dat vind ik wel heel rigoureus danquote:Op zondag 20 december 2009 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoort dat niet? herfst / winter enzo?
vleeseters hebben ook winterslaap natuurlijk
Ik had de telefoon nog ergens in de bank liggen vanwege Poepstarsquote:Op zondag 20 december 2009 02:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik wil best JJH sponsoren, maar sms niet...
echt smerig he, tzijn nog lelijke breezertjes ookquote:Op zondag 20 december 2009 02:13 schreef oh-oh het volgende:
Wazzup met die zoenende breezer sletjes daar?
quote:Op zondag 20 december 2009 02:13 schreef oh-oh het volgende:
Wazzup met die zoenende breezer sletjes daar?
Ja dan zie ik echt wel veel liever Doquote:Op zondag 20 december 2009 02:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt smerig he, tzijn nog lelijke breezertjes ook
maar ja, die slaapt...quote:Op zondag 20 december 2009 02:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan zie ik echt wel veel liever Do
Staat ze daar dan op het plein voor die camera met dat peerd dan in die vrieskou?????quote:Op zondag 20 december 2009 02:18 schreef Nonneke het volgende:
Ofcourse zie je dan liever Do![]()
Ik geloof dat Ankie dr paard weer in de trailer heeft gezet want het paarse mutsje is niet meer in beeld geweest
nee niet echt Ankie met een paard, er stond gewoon een draak van een wijf tussenquote:Op zondag 20 december 2009 02:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Staat ze daar dan op het plein voor die camera met dat peerd dan in die vrieskou?????
Nou , als je ook al niet mag eten kun je beter maar zo veel mogelijk slapen...quote:Op zondag 20 december 2009 02:19 schreef DeZwabber het volgende:
dat snap ik dan niet he,, dan zit je een nacht met die gasten opgesloten, ga je slapen ipv keten
pillowfight ftw
ja, slapen kan elke nacht nog!quote:Op zondag 20 december 2009 02:19 schreef DeZwabber het volgende:
dat snap ik dan niet he,, dan zit je een nacht met die gasten opgesloten, ga je slapen ipv keten
pillowfight ftw
Owwwwwquote:Op zondag 20 december 2009 02:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee niet echt Ankie met een paard, er stond gewoon een draak van een wijf tussen
quote:Op zondag 20 december 2009 02:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou , als je ook al niet mag eten kun je beter maar zo veel mogelijk slapen...
Trouwens, wie weet wat Do nu met die mannen aan t doen is
Zoiets maar dan met een paars ijsmutsje:quote:Op zondag 20 december 2009 02:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Owwwww![]()
Ik zie echt amper wat op die fotpptjes hoor, die zijn net zo doelloos als die smsjes die niet in beeld komen![]()
Hoe kan ik dat nou over het hoofd gezien hebben de hele tijdquote:Op zondag 20 december 2009 02:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zoiets maar dan met een paars ijsmutsje:
[ afbeelding ]
Nah ze is echt way te oud voor Gielquote:Op zondag 20 december 2009 02:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou over het hoofd gezien hebben de hele tijd![]()
Zou Do nu gesandwiched worden door Giel en Gerard?????
en terecht ja, wat een faalhazenquote:
Nah, dan gaat die van achteren, ziet ie dr niks vanquote:Op zondag 20 december 2009 02:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nah ze is echt way te oud voor Giel
quote:Op zondag 20 december 2009 02:28 schreef oh-oh het volgende:
Scooter![]()
Als dit geen "naar bed" moment is weet ik t ook niet meer![]()
Daaaaaaaag allemaal![]()
quote:
dan moet je maar iemand anders uitkiezenquote:Op zondag 20 december 2009 02:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Surveillance_Fiets slaapt zeker...![]()
mooi geen wilde nacht dus...
whoehoe!!quote:Op zondag 20 december 2009 02:40 schreef tombolafan het volgende:
ik treed toe tot de nachtploeg en iedereen gaat slapen...
Nog niet hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 02:40 schreef tombolafan het volgende:ik treed toe tot de nachtploeg en iedereen gaat slapen...
zij neemt helemaal niks over van jou, d'r is een extra stokje bij...quote:Op zondag 20 december 2009 02:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nog niet hoor.
Maar fijn dat ik weet dat jij mijn stokje over kan nemen.
quote:Op zondag 20 december 2009 02:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nog niet hoor.
Maar fijn dat ik weet dat jij mijn stokje over kan nemen.
Jama... ik weet niet hoe lang ik het nog ga redden.quote:Op zondag 20 december 2009 02:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zij neemt helemaal niks over van jou, d'r is een extra stokje bij...
Trovey was niet thuis en komt nu net binnenvallen....bijna letterlijk met die nieuwe sneeuw die hier net gevallen isquote:Op zondag 20 december 2009 01:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
heeeeee, wat is er mis met mij!quote:
ow, ik dacht dat je ging slapen omdat je je zorgen maakte om je hond...quote:Op zondag 20 december 2009 02:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Trovey was niet thuis en komt nu net binnenvallen....bijna letterlijk met die nieuwe sneeuw die hier net gevallen is.....
Helemaal niksquote:Op zondag 20 december 2009 02:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heeeeee, wat is er mis met mij!
niks, jullie moeten alletwee blijvenquote:Op zondag 20 december 2009 02:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heeeeee, wat is er mis met mij!
quote:Op zondag 20 december 2009 02:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Helemaal niks![]()
maar ze probeert er weer tussenuit te sneaken
Hey Trovey.quote:Op zondag 20 december 2009 02:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Trovey was niet thuis en komt nu net binnenvallen....bijna letterlijk met die nieuwe sneeuw die hier net gevallen is.....
da was gisterquote:Op zondag 20 december 2009 02:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je ging slapen omdat je je zorgen maakte om je hond...
Dat was gisteravondquote:Op zondag 20 december 2009 02:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat je ging slapen omdat je je zorgen maakte om je hond...
IJzertjes onder de schoenen en stappen maar...vanmiddag wel bijna onderuitgegaan met de brommerquote:Op zondag 20 december 2009 02:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hey Trovey.
Je bent veilig thuisgekomen in ieder geval.
Goed dat je dat kreng rechtop wist te houden dan.quote:Op zondag 20 december 2009 02:51 schreef trovey het volgende:
[..]
IJzertjes onder de schoenen en stappen maar...vanmiddag wel bijna onderuitgegaan met de brommer, wilde net iets te schuin een oprit op en ineens begon ik terug te glijden....en dat is geen goed idee met een brommer van 93 kg.
quote:Op zondag 20 december 2009 02:51 schreef trovey het volgende:
[..]
IJzertjes onder de schoenen en stappen maar...vanmiddag wel bijna onderuitgegaan met de brommer, wilde net iets te schuin een oprit op en ineens begon ik terug te glijden....en dat is geen goed idee met een brommer van 93 kg.
quote:Op zondag 20 december 2009 02:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Goed dat je dat kreng rechtop wist te houden dan.
Uh...iets minder elegant dan datquote:
die hebben wel vlijmscherpe schroeven in hun banden hoorquote:Op zondag 20 december 2009 02:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Uh...iets minder elegant dan dat...ik heb duidelijk geen talent voor die kunsten
Dan nog....ik heb vlijmscherpe ANWB ijzertjes onder mijn schoenen en dan zie ik nog kans op te glibberen op een stuk vastgelopen sneeuwquote:Op zondag 20 december 2009 03:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die hebben wel vlijmscherpe schroeven in hun banden hoor
das best knapquote:Op zondag 20 december 2009 03:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan nog....ik heb vlijmscherpe ANWB ijzertjes onder mijn schoenen en dan zie ik nog kans op te glibberen op een stuk vastgelopen sneeuw
Tis de leeftijdquote:Op zondag 20 december 2009 03:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das best knap
ik ben nog niet onderuitgegaan op het ijs hier![]()
*klopt af
dan ben ik toch niet zo'n oude lul als dat jij zegt dat ik benquote:Op zondag 20 december 2009 03:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Tis de leeftijd...hoe ouder hoe strammer
Check!quote:Op zondag 20 december 2009 03:06 schreef DeZwabber het volgende:
is er eigenlijk een hifi gedeelte op fok?
quote:Op zondag 20 december 2009 03:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ben ik toch niet zo'n oude lul als dat jij zegt dat ik ben
Door ouderdomquote:
Lilithquote:Op zondag 20 december 2009 03:12 schreef P.F het volgende:
Hoe kun je de "flits" van de photo booth van een macbook uitzetten? Ik wou namelijk een foto maken maar ik ben meer een witte vlek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha, een zeer goed lopende subforum danquote:Op zondag 20 december 2009 03:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja inderdaad, want de laatste post in dat gedeelte dateerd uit 2005
quote:Op zondag 20 december 2009 03:12 schreef P.F het volgende:
Hoe kun je de "flits" van de photo booth van een macbook uitzetten? Ik wou namelijk een foto maken maar ik ben meer een witte vlek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bleke Betje dus...net als ikquote:Op zondag 20 december 2009 03:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De ex vrouw van Frasier (je kent de serie?)
die bekend stond om haar felwitte huid
Dank je! Het ging ook om de oog make-up, was opgemaakt door een vriendinnetje en wou het "vereeuwigen". Maar goed... Ze moet het nog maar een keer doen danquote:Op zondag 20 december 2009 03:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Uh....geen idee eigenlijk...maar wel bijzonder artistiek hoor...je ogen komen goed uit op de tweede foto.
quote:Op zondag 20 december 2009 03:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Aha, een zeer goed lopende subforum dan![]()
i got your nose!quote:Op zondag 20 december 2009 03:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Dank je! Het ging ook om de oog make-up, was opgemaakt door een vriendinnetje en wou het "vereeuwigen". Maar goed... Ze moet het nog maar een keer doen dan!
Zit er niet in een menu een mogelijkheid om het uit te zetten of een knopje op de MAC zelf....totaal geen ervaring met Mac dus ik roep maar wat waar ik zelf naar zou kijkenquote:Op zondag 20 december 2009 03:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Dank je! Het ging ook om de oog make-up, was opgemaakt door een vriendinnetje en wou het "vereeuwigen". Maar goed... Ze moet het nog maar een keer doen dan!
er zit geen flits knopje op een mac hoorquote:Op zondag 20 december 2009 03:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Zit er niet in een menu een mogelijkheid om het uit te zetten of een knopje op de MAC zelf....totaal geen ervaring met Mac dus ik roep maar wat waar ik zelf naar zou kijken
quote:Op zondag 20 december 2009 03:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zit geen flits knopje op een mac hoor
heb je hier wat aan?
quote:
maar ik heb net de oplossing gepost...quote:Op zondag 20 december 2009 03:25 schreef P.F het volgende:
Ik heb nu maar een screenshot gemaakt want op het scherm zag het er wel oké uit!
volgens mij doelt ze op lillithquote:Op zondag 20 december 2009 03:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Valt je niet op dat ze geen neus heeft...totaal geen schaduw door de peut licht.
quote:
bert visser,quote:Op zondag 20 december 2009 03:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar de fok je het over hebt.
dat lukt wel, gewoon meer postenquote:Op zondag 20 december 2009 03:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
En dit topic gaat niet meer vol komen voordat ik naar bed ga.
Kan ik geen teeveepeetje plaatsen in het nieuwe deel.
ik hou van kou , ik hou van warmquote:Op zondag 20 december 2009 03:38 schreef trovey het volgende:
Zwabber...last van de kou...je begint onsamenhangend te spreken
Ohw!quote:Op zondag 20 december 2009 03:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bert visser,
de voetbaltrainer haatte hem dus stuurde ze em naar het verkeerde veld
is een heel nummer over dat iedereen hem haat
Jaaaquote:Op zondag 20 december 2009 03:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zit geen flits knopje op een mac hoor
heb je hier wat aan?
Met mijn typskilz als ik moe ben...quote:Op zondag 20 december 2009 03:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat lukt wel, gewoon meer posten
ik slaap nog steeds met een lege dekbedhoes en het raam openquote:Op zondag 20 december 2009 03:41 schreef P.F het volgende:
Ik vergat op invoeren te drukken ik heb mijn winterdekbed al gefixt en hij is zooooo royaal!!!
Is herfstdekbed+zomerdekbed bij elkaar....!
quote:Op zondag 20 december 2009 03:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Met mijn typskilz als ik moe ben...
quote:Op zondag 20 december 2009 03:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik slaap nog steeds met een lege dekbedhoes en het raam open
heb je nou die oplossing al geprobeerd... ?quote:Op zondag 20 december 2009 03:41 schreef P.F het volgende:
Ik vergat op invoeren te drukken ik heb mijn winterdekbed al gefixt en hij is zooooo royaal!!!
Is herfstdekbed+zomerdekbed bij elkaar....!
That's so not my style...quote:Op zondag 20 december 2009 03:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met ikfbdvcouenfvbfejvbefbvbrivbgfhb
krijg je het topic ook wel vol
Nee doe ik morgen ik kan nu niet zo goed Engels meerquote:Op zondag 20 december 2009 03:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je nou die oplossing al geprobeerd... ?
Yep gek dus om met weet ik wat -10 met open raam te slapen...ik gooi er straks nog even het normale dekbed op...heb ik zomerdekbed, normale dekbed en 2 fleecedekens over mee heen....nu nog wat vinden voor dat koude hoofd....ja bivakmuts weet ik maar die heb ik destijds moeten verbranden na die bankroof....genetisch materiaal en zoquote:Op zondag 20 december 2009 03:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik slaap ook met het raam open, alle dagen van het jaar.
SHIFT INDRUKKEN ALS JE HET FOTOKNOPJE INDRUKTquote:Op zondag 20 december 2009 03:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee doe ik morgen ik kan nu niet zo goed Engels meer! En combinaties tegelijk en zo
maar, maar,... frisse luchtquote:Op zondag 20 december 2009 03:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep gek dus om met weet ik wat -10 met open raam te slapen...ik gooi er straks nog even het normale dekbed op...heb ik zomerdekbed, normale dekbed en 2 fleecedekens over mee heen....nu nog wat vinden voor dat koude hoofd....ja bivakmuts weet ik maar die heb ik destijds moeten verbranden na die bankroof....genetisch materiaal en zo......
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 03:49 schreef P.F het volgende:
Zooooooooo de kat snurkt hard! Ik gooide mijn gevoerde muts op z'n kop maar hij begon net weer!
1equote:Op zondag 20 december 2009 03:54 schreef Harajuku. het volgende:
DILEEEEEMMAAAA
Ik wil deze
[ afbeelding ]
Maar 11.5cm hak
Deze vind ik wel ok, die andere veel mooier, maar deze lijken me iets beter lopen
[ afbeelding ]
WAT MOET IK DOEN
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 03:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1e![]()
en ook al geef ik schoenenadvies, no homo
Foto van je verlepte hoofdquote:Op zondag 20 december 2009 03:57 schreef P.F het volgende:
Gelukt maar ik zie er ondertussen een beetje verlept uit!!
Die paarse zijn kei vet, enquote:Op zondag 20 december 2009 03:58 schreef P.F het volgende:
Ik vind die paarse neus te stomp. En suede is stom. En paars eigenlijk ook.
Die 2e zijn leuk, maar niet funky genoeg. Net te laag, net te stomp.
ja, maar schoenen advies geven is net weer iets te..quote:Op zondag 20 december 2009 03:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Heteromannen dragen ook schoenen hoor
quote:Op zondag 20 december 2009 03:58 schreef P.F het volgende:
En wij maar advies gevenquote:Op zondag 20 december 2009 03:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die paarse zijn kei vet, enpaars
En ik neem ze allebei
mijn zusje heeft ooit mijn nagels zwart gelaktquote:Op zondag 20 december 2009 04:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Beide afgekeurd...volgende reeks graag
Ik ga trouwens Goth...althans mijn nagels
quote:Op zondag 20 december 2009 04:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar schoenen advies geven is net weer iets te..
[ afbeelding ]
suede is tofquote:Op zondag 20 december 2009 03:58 schreef P.F het volgende:
true, maar je hebt ook van die manwijven, van die metro'squote:Op zondag 20 december 2009 04:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Hoezo....nooit die mannen in de schoenenzaken gezien die van hun vrouw/vriendin een mening moeten geven over de schoenen die de dames uitzoeken...die kunnen niet allemaal homo's in de kast zijn
quote:Op zondag 20 december 2009 04:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn zusje heeft ooit mijn nagels zwart gelakt
het heeft er tien minuten opgezeten
je hebt je neus terugquote:Op zondag 20 december 2009 04:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Neeeeee!
En ik zie er raar uit want ik had mijn haar naar achter gedaan terwijl ik een haarbal ben.
Een uur geleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Timeee to sleep!
Ik vind je nu mooier.quote:Op zondag 20 december 2009 04:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Neeeeee!
En ik zie er raar uit want ik had mijn haar naar achter gedaan terwijl ik een haarbal ben.
Een uur geleden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Timeee to sleep!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |