andere verhalen?quote:Op zondag 20 december 2009 01:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik was niet van dat verhaal he... als je liever cat hebt...![]()
Ik ben van andere verhalen...
tjaquote:Op zondag 20 december 2009 01:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaja. Ik zag dat jouw "neuken???" aan mij al naar iemand anders gaan.
Ik heb nog niks met m gedaan hoor!quote:
Ik kijk maar met kat op schoot ist lastig meetypen.quote:Op zondag 20 december 2009 01:49 schreef DeZwabber het volgende:
kijkt er nou niemand the simpsons mee met me?
Nah, je mocht dr ook wel als ik dr wel lekker zou vinden hoorquote:Op zondag 20 december 2009 01:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders moest ik nog delen
binnenkort welquote:Op zondag 20 december 2009 01:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog niks met m gedaan hoor!
Neequote:Op zondag 20 december 2009 01:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, je mocht dr ook wel als ik dr wel lekker zou vinden hoor![]()
Is dr al een sms van je in beeld geweest?
Whahahaha ik moest wel lachen om "Gordon je bent een Topper, Gerard"
eeeeh, heb je even?quote:Op zondag 20 december 2009 01:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
andere verhalen?![]()
vertel
Nee ik zit te wachten op Non dr liefdesverklaringen per sms op tvquote:Op zondag 20 december 2009 01:49 schreef DeZwabber het volgende:
kijkt er nou niemand the simpsons mee met me?
Oh dat heb ik niet eens gezienquote:Op zondag 20 december 2009 01:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee![]()
Net wel een van de paarden van Ankie van Grunsven met een mutsje op
ghehehequote:Op zondag 20 december 2009 01:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik vind MARIS?! het beste ooit... hoe subliem!
Slaap lekker!quote:Op zondag 20 december 2009 01:53 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Als ik een beetje opschiet lig ik nog voor 2 uur in bed.
Tuste!
Welterusten.quote:Op zondag 20 december 2009 01:53 schreef Cat22 het volgende:![]()
Als ik een beetje opschiet lig ik nog voor 2 uur in bed.
Tuste!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meesterlijk idd...quote:Op zondag 20 december 2009 01:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik vond het ook prachtig dat je haar nooit te zien kreeg in de serie
en altijd die grapjes over haar dieet / gewicht
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
we zijn opgelicht!quote:
Geen sneeuw hierquote:Op zondag 20 december 2009 01:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik probeer de laatste tijd weer mee te SCen, maar veel te snel en allemaal nieuwe mensen..
Volgens mij sneijt t weer.
Ik ben van de samenvattingen en terugzoek-acties...quote:Op zondag 20 december 2009 01:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik probeer de laatste tijd weer mee te SCen, maar veel te snel en allemaal nieuwe mensen..
hier niet...quote:Volgens mij sneijt t weer.
Nou, ik doe echt nog wel een tientje in de pot van JJH,die gaat t zelf brengen, das veel leukerquote:
oeh ja leeft hij nog?quote:Op zondag 20 december 2009 02:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben van de samenvattingen en terugzoek-acties...![]()
dus als je iets niet snapt???![]()
[..]
hier niet...![]()
Hoe is het met je bonsai?
Zit geen blaadje meer aanquote:Op zondag 20 december 2009 02:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben van de samenvattingen en terugzoek-acties...![]()
dus als je iets niet snapt???![]()
[..]
hier niet...![]()
Hoe is het met je bonsai?
spuit 11quote:
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 02:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit geen blaadje meer aan(
) Stomme Okkonai
maar je had mn eerste post over Maris ook gemist...quote:Op zondag 20 december 2009 02:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zoek tenminste mijn deja vu nog op ook
hoort dat niet? herfst / winter enzo?quote:Op zondag 20 december 2009 02:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit geen blaadje meer aan(
) Stomme Okkonai
ok, ik ben ook aan het kijken nu...quote:
maar een bonsai is toch geen vleeseter???quote:Op zondag 20 december 2009 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoort dat niet? herfst / winter enzo?
vleeseters hebben ook winterslaap natuurlijk
Maar dat is alweer weg nuquote:Op zondag 20 december 2009 02:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ok, ik ben ook aan het kijken nu...
oh vandaar dat hij dood gaat, en hara maar gehakt in zijn grond prakkenquote:Op zondag 20 december 2009 02:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar een bonsai is toch geen vleeseter???
laten we het er maar op houden dat ik ronduit kansloos ben ok?quote:Op zondag 20 december 2009 02:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar je had mn eerste post over Maris ook gemist...
Vliegen in die blaadjes duwen.quote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh vandaar dat hij dood gaat, en hara maar gehakt in zijn grond prakken
ja eh... ik kijk nu even ned3quote:
Heb je ook al gesmst?????quote:
maar wel lief hoor...quote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat ik ronduit kansloos ben ok?
quote:Op zondag 20 december 2009 02:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vliegen in die blaadjes duwen.
En maar gillen "hap dan kreng!"
quote:
Ik vrees hetquote:
Dat vind ik wel heel rigoureus danquote:Op zondag 20 december 2009 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoort dat niet? herfst / winter enzo?
vleeseters hebben ook winterslaap natuurlijk
Ik had de telefoon nog ergens in de bank liggen vanwege Poepstarsquote:Op zondag 20 december 2009 02:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik wil best JJH sponsoren, maar sms niet...
echt smerig he, tzijn nog lelijke breezertjes ookquote:Op zondag 20 december 2009 02:13 schreef oh-oh het volgende:
Wazzup met die zoenende breezer sletjes daar?
quote:Op zondag 20 december 2009 02:13 schreef oh-oh het volgende:
Wazzup met die zoenende breezer sletjes daar?
Ja dan zie ik echt wel veel liever Doquote:Op zondag 20 december 2009 02:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
echt smerig he, tzijn nog lelijke breezertjes ook
maar ja, die slaapt...quote:Op zondag 20 december 2009 02:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan zie ik echt wel veel liever Do
Staat ze daar dan op het plein voor die camera met dat peerd dan in die vrieskou?????quote:Op zondag 20 december 2009 02:18 schreef Nonneke het volgende:
Ofcourse zie je dan liever Do![]()
Ik geloof dat Ankie dr paard weer in de trailer heeft gezet want het paarse mutsje is niet meer in beeld geweest
nee niet echt Ankie met een paard, er stond gewoon een draak van een wijf tussenquote:Op zondag 20 december 2009 02:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Staat ze daar dan op het plein voor die camera met dat peerd dan in die vrieskou?????
Nou , als je ook al niet mag eten kun je beter maar zo veel mogelijk slapen...quote:Op zondag 20 december 2009 02:19 schreef DeZwabber het volgende:
dat snap ik dan niet he,, dan zit je een nacht met die gasten opgesloten, ga je slapen ipv keten
pillowfight ftw
ja, slapen kan elke nacht nog!quote:Op zondag 20 december 2009 02:19 schreef DeZwabber het volgende:
dat snap ik dan niet he,, dan zit je een nacht met die gasten opgesloten, ga je slapen ipv keten
pillowfight ftw
Owwwwwquote:Op zondag 20 december 2009 02:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee niet echt Ankie met een paard, er stond gewoon een draak van een wijf tussen
quote:Op zondag 20 december 2009 02:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou , als je ook al niet mag eten kun je beter maar zo veel mogelijk slapen...
Trouwens, wie weet wat Do nu met die mannen aan t doen is
Zoiets maar dan met een paars ijsmutsje:quote:Op zondag 20 december 2009 02:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Owwwww![]()
Ik zie echt amper wat op die fotpptjes hoor, die zijn net zo doelloos als die smsjes die niet in beeld komen![]()
Hoe kan ik dat nou over het hoofd gezien hebben de hele tijdquote:Op zondag 20 december 2009 02:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zoiets maar dan met een paars ijsmutsje:
[ afbeelding ]
Nah ze is echt way te oud voor Gielquote:Op zondag 20 december 2009 02:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou over het hoofd gezien hebben de hele tijd![]()
Zou Do nu gesandwiched worden door Giel en Gerard?????
en terecht ja, wat een faalhazenquote:
Nah, dan gaat die van achteren, ziet ie dr niks vanquote:Op zondag 20 december 2009 02:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nah ze is echt way te oud voor Giel
quote:Op zondag 20 december 2009 02:28 schreef oh-oh het volgende:
Scooter![]()
Als dit geen "naar bed" moment is weet ik t ook niet meer![]()
Daaaaaaaag allemaal![]()
quote:
dan moet je maar iemand anders uitkiezenquote:Op zondag 20 december 2009 02:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Surveillance_Fiets slaapt zeker...![]()
mooi geen wilde nacht dus...
whoehoe!!quote:Op zondag 20 december 2009 02:40 schreef tombolafan het volgende:
ik treed toe tot de nachtploeg en iedereen gaat slapen...
Nog niet hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 02:40 schreef tombolafan het volgende:ik treed toe tot de nachtploeg en iedereen gaat slapen...
zij neemt helemaal niks over van jou, d'r is een extra stokje bij...quote:Op zondag 20 december 2009 02:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nog niet hoor.
Maar fijn dat ik weet dat jij mijn stokje over kan nemen.
quote:Op zondag 20 december 2009 02:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nog niet hoor.
Maar fijn dat ik weet dat jij mijn stokje over kan nemen.
Jama... ik weet niet hoe lang ik het nog ga redden.quote:Op zondag 20 december 2009 02:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zij neemt helemaal niks over van jou, d'r is een extra stokje bij...
Trovey was niet thuis en komt nu net binnenvallen....bijna letterlijk met die nieuwe sneeuw die hier net gevallen isquote:Op zondag 20 december 2009 01:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waar is Trovey eigenlijk?
Die behoort toch ook wel tot het nachtmeubilair hier.
heeeeee, wat is er mis met mij!quote:
ow, ik dacht dat je ging slapen omdat je je zorgen maakte om je hond...quote:Op zondag 20 december 2009 02:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Trovey was niet thuis en komt nu net binnenvallen....bijna letterlijk met die nieuwe sneeuw die hier net gevallen is.....
Helemaal niksquote:Op zondag 20 december 2009 02:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heeeeee, wat is er mis met mij!
niks, jullie moeten alletwee blijvenquote:Op zondag 20 december 2009 02:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
heeeeee, wat is er mis met mij!
quote:Op zondag 20 december 2009 02:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Helemaal niks![]()
maar ze probeert er weer tussenuit te sneaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |