1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Watje.quote:Op zondag 20 december 2009 01:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wow, goed man!!! Ik moest 5 minuten lopen en ik was het al zat...koude neus!!!
wat?quote:
Langer zelfs!quote:Op zondag 20 december 2009 01:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wow, goed man!!! Ik moest 5 minuten lopen en ik was het al zat...koude neus!!!
mag je lapo hunten hier?quote:
Dan moet je maar vooral niet in FB gaan kijken.quote:
Nee. Hier LOGgen we.quote:Op zondag 20 december 2009 01:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mag je lapo hunten hier?
quote:Op zondag 20 december 2009 01:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tof
9 januari of zo ?meet
ow ja... hahahahahahquote:Op zondag 20 december 2009 01:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij het verslag van mijn UK avontuur niet gelezen?
'Are you sure?'
wat is dat nou weer danquote:
LAPO Ontwijkend Gedragquote:Op zondag 20 december 2009 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat is dat nou weer dan
Cecil!quote:
waar dan ?quote:Op zondag 20 december 2009 01:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
maar een werk-meet he
dus schrobben etc...![]()
[..]
ow ja... hahahahahah
quote:
Dat wordt druk met Zwabber, Cat en mij erbij...quote:Op zondag 20 december 2009 01:26 schreef Nonneke het volgende:*sleurt oh-oh naast zich onder de deken*
in de fipo komt de OP veel beter tot zijn rechtquote:Op zondag 20 december 2009 01:26 schreef tombolafan het volgende:
En hier doen we altijd de OP in de eerste post...
quote:Op zondag 20 december 2009 01:26 schreef Nonneke het volgende:*sleurt oh-oh naast zich onder de deken*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Huh, lagen jullie bij mij, of bij Non al dan???quote:Op zondag 20 december 2009 01:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat wordt druk met Zwabber, Cat en mij erbij...
Ah fak.quote:
in de toekomst? onder mij?quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 01:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, echt. Het loopt helemaal uit de hand en het is mijn eigen schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gewoon mijn ontslag indienen bij Senesta
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
past makkelijkquote:Op zondag 20 december 2009 01:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat wordt druk met Zwabber, Cat en mij erbij...
Hoe lang duurt dat dan voor t in beeld komt, uuuuuuuuuren?????quote:
You should be so luckyquote:Op zondag 20 december 2009 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
in de toekomst? onder mij?
Non had ons al meegenomen onder d'r warme dekens.quote:Op zondag 20 december 2009 01:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh, lagen jullie bij mij, of bij Non al dan???
wat? is er een rij?quote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
You should be so lucky
Achteraan sluiten
Non, wat doe jij nou, sletjequote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Non had ons al meegenomen onder d'r warme dekens.
quote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef tombolafan het volgende:
Cat? Mag ik het linkje van je avontuur plaatsen voor S_F?
NOES!quote:Op zondag 20 december 2009 01:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, echt. Het loopt helemaal uit de hand en het is mijn eigen schuld
Ik ga gewoon mijn ontslag indienen bij Senesta
quote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
You should be so lucky
Achteraan sluiten
Wie zegt dat jij boven mag?quote:Op zondag 20 december 2009 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in de toekomst? onder mij?
Je hebt hem zeker al opgespoord he?quote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef tombolafan het volgende:
Cat? Mag ik het linkje van je avontuur plaatsen voor S_F?
dat wordt nog een hele worsteling danquote:Op zondag 20 december 2009 01:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wie zegt dat jij boven mag?
quote:Op zondag 20 december 2009 01:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga terug mijn bed in. Slaap lekker allemaal
quote:Op zondag 20 december 2009 01:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker al opgespoord he?![]()
Vooruit dan maar.Vandaag tijdens de koffie hebben er een paar dames ook nog erg om gelachen.
quote:Op zondag 20 december 2009 01:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker al opgespoord he?![]()
Vooruit dan maar.Vandaag tijdens de koffie hebben er een paar dames ook nog erg om gelachen.
quote:Op zondag 20 december 2009 01:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat wordt nog een hele worsteling dan![]()
![]()
![]()
Welterusten ElisaB.quote:Op zondag 20 december 2009 01:35 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga terug mijn bed in. Slaap lekker allemaal
Ik heb voor jou gesmst!quote:
Je moet wel eerst in een seksverhaal verschijnen... goed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja he!quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet wel eerst in een seksverhaal verschijnen... goed?
Patrouille DriewielerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
No shit Sherlock.quote:Op zondag 20 december 2009 01:38 schreef Loveless85 het volgende:
fak het is echt koud buiten
quote:Op zondag 20 december 2009 01:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[SC] 389 Waar SecretSanta dichterbij komt
[..]
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet wel eerst in een seksverhaal verschijnen... goed?
SureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Godsamme, en maar lezen en hier proberen te lezen ook he/quote:Op zondag 20 december 2009 01:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik voor jou maar hij komt niet !![]()
Do gaat pitte, nachtzoentje voor Do
Patrouille-auto heb ik welquote:
Je hebt geen date met mij, remember?quote:Op zondag 20 december 2009 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
!! dat verhaal
![]()
![]()
can't wait![]()
ik sloop je![]()
Schopje FB F&Fquote:
NEE HE NIET JIJ WEERquote:
Zo saai hequote:Op zondag 20 december 2009 01:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godsamme, en maar lezen en hier proberen te lezen ook he/
Wat een wijf die Do, gaat ze slapen
Wie ben jij eigenlijk! JIj kwam nadat ik weggingquote:Op zondag 20 december 2009 01:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waar is Trovey eigenlijk?
Die behoort toch ook wel tot het nachtmeubilair hier.
weet ikquote:Op zondag 20 december 2009 01:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt geen date met mij, remember?
[..]
Schopje FB F&F
Aan je fobo heb ik ook weinig.quote:Op zondag 20 december 2009 01:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk! JIj kwam nadat ik wegging
ik zat al op je te wachtenquote:
ik was niet van dat verhaal he... als je liever cat hebt...quote:Op zondag 20 december 2009 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
!! dat verhaal
![]()
![]()
can't wait![]()
ik sloop je![]()
Jaja. Ik zag dat jouw "neuken???" aan mij al naar iemand anders gaan.quote:Op zondag 20 december 2009 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zat al op je te wachten
Ik zie echt niks in Do, solly.quote:Op zondag 20 december 2009 01:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zo saai henouja misschien showed ze zo dr nachtponnetje nog ff
![]()
Heb wel eens tot later met Do gefeesten daarna was ik zo van slag dat ik alleen nog maar op een kruk heb gezeten
![]()
Heb al 4x gesmst
Ben jij ooit weggegaan dan?quote:Op zondag 20 december 2009 01:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk! JIj kwam nadat ik wegging
Zie PI.quote:Op zondag 20 december 2009 01:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ben jij ooit weggegaan dan?
Ik was hier al langer dan dat hoor, alleen achter de schermen.
vroeg naar bed... conchita kwakkelt en ze had geen zin om er over te malen...quote:Op zondag 20 december 2009 01:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
Waar is Trovey eigenlijk?
Die behoort toch ook wel tot het nachtmeubilair hier.
quote:Op zondag 20 december 2009 01:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaja. Ik zag dat jouw "neuken???" aan mij al naar iemand anders gaan.
Nee, nu hoef ik hem niet meer.quote:Op zondag 20 december 2009 01:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
is ie van jou? krijg je m terug hoor!
Ohw dan is het logisch dat ze hier niet rondhangt.quote:Op zondag 20 december 2009 01:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vroeg naar bed... conchita kwakkelt en ze had geen zin om er over te malen...
ik vind MARIS?! het beste ooit... hoe subliem!quote:
Gelukkig maar anders moest ik nog delenquote:Op zondag 20 december 2009 01:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie echt niks in Do, solly.
Maar nu is ze echt saai![]()
duurt vast nog dagen voor die smsjes komen, ik stop de rest wel in JJH zn fooienpotje
schele! ik zat net al te quoten!quote:Op zondag 20 december 2009 01:49 schreef DeZwabber het volgende:
kijkt er nou niemand the simpsons mee met me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |