bert visser,quote:Op zondag 20 december 2009 03:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar de fok je het over hebt.
dat lukt wel, gewoon meer postenquote:Op zondag 20 december 2009 03:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
En dit topic gaat niet meer vol komen voordat ik naar bed ga.
Kan ik geen teeveepeetje plaatsen in het nieuwe deel.
ik hou van kou , ik hou van warmquote:Op zondag 20 december 2009 03:38 schreef trovey het volgende:
Zwabber...last van de kou...je begint onsamenhangend te spreken
Ohw!quote:Op zondag 20 december 2009 03:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bert visser,
de voetbaltrainer haatte hem dus stuurde ze em naar het verkeerde veld
is een heel nummer over dat iedereen hem haat
Jaaaquote:Op zondag 20 december 2009 03:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zit geen flits knopje op een mac hoor
heb je hier wat aan?
Met mijn typskilz als ik moe ben...quote:Op zondag 20 december 2009 03:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat lukt wel, gewoon meer posten
ik slaap nog steeds met een lege dekbedhoes en het raam openquote:Op zondag 20 december 2009 03:41 schreef P.F het volgende:
Ik vergat op invoeren te drukken ik heb mijn winterdekbed al gefixt en hij is zooooo royaal!!!
Is herfstdekbed+zomerdekbed bij elkaar....!
quote:Op zondag 20 december 2009 03:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Met mijn typskilz als ik moe ben...
quote:Op zondag 20 december 2009 03:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik slaap nog steeds met een lege dekbedhoes en het raam open
heb je nou die oplossing al geprobeerd... ?quote:Op zondag 20 december 2009 03:41 schreef P.F het volgende:
Ik vergat op invoeren te drukken ik heb mijn winterdekbed al gefixt en hij is zooooo royaal!!!
Is herfstdekbed+zomerdekbed bij elkaar....!
That's so not my style...quote:Op zondag 20 december 2009 03:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met ikfbdvcouenfvbfejvbefbvbrivbgfhb
krijg je het topic ook wel vol
Nee doe ik morgen ik kan nu niet zo goed Engels meerquote:Op zondag 20 december 2009 03:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je nou die oplossing al geprobeerd... ?
Yep gek dus om met weet ik wat -10 met open raam te slapen...ik gooi er straks nog even het normale dekbed op...heb ik zomerdekbed, normale dekbed en 2 fleecedekens over mee heen....nu nog wat vinden voor dat koude hoofd....ja bivakmuts weet ik maar die heb ik destijds moeten verbranden na die bankroof....genetisch materiaal en zoquote:Op zondag 20 december 2009 03:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik slaap ook met het raam open, alle dagen van het jaar.
SHIFT INDRUKKEN ALS JE HET FOTOKNOPJE INDRUKTquote:Op zondag 20 december 2009 03:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee doe ik morgen ik kan nu niet zo goed Engels meer! En combinaties tegelijk en zo
maar, maar,... frisse luchtquote:Op zondag 20 december 2009 03:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Yep gek dus om met weet ik wat -10 met open raam te slapen...ik gooi er straks nog even het normale dekbed op...heb ik zomerdekbed, normale dekbed en 2 fleecedekens over mee heen....nu nog wat vinden voor dat koude hoofd....ja bivakmuts weet ik maar die heb ik destijds moeten verbranden na die bankroof....genetisch materiaal en zo......
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 03:49 schreef P.F het volgende:
Zooooooooo de kat snurkt hard! Ik gooide mijn gevoerde muts op z'n kop maar hij begon net weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |