Niet zeuren, je bent gewoon lekker & leuk, daarmee basta.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
Deze corpulente Fokker neemt nog een zakje Paprika minifrieten een blikje Fanta
![]()
nee geen light
Het is dat ik vandaag goddelijk en veel gegeten heb, anders deed ik met je meequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
nee geen light
Hoe zit het met de keelontsteking? Bijna verholpen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
nee geen light
Wees er vooral trots op.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Lees die topics nog eens terug...
Darkness is zo fout als maar kanquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe artiesten ook hun artiestennaam kiezen, darkness
Daar ben ik het niet meer eens..quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft diezelfde pipo de Top2000-reeks vernaggeld. Hopelijk blijft hij daar ook weg.
Heb je Caro Emerald nog meegepakt net of keek/luisterde je niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de keelontsteking? Bijna verholpen?
Moet dat nou echt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
Hoor van een medefokker (via msn) dat Giel op Fok! aan het kijken was, heb het zelf niet gezien.
Gauw allemaal iets lievs zeggen over Giel:
Gieeeeeeeeeel, je draait weer toppie
gewoon doen, ook al meen je er geen fuck van, krijgen we wat positiviteit hier
Ik volg nu geen SR helaas.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heb je Caro Emerald nog meegepakt net of keek/luisterde je niet?
Ben aardig verkouden... snif,quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de keelontsteking? Bijna verholpen?
Ik had Rockin' in a free world aangevraagd (paste zo mooi bij de slogan van toen vond ik), maar ook niet gehoordquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:16 schreef TAV74 het volgende:
Giel: Heart of Gold, NU!
Was vorig jaar een van de platen die ik aangevraagd had trouwens, toen ook gemist helaas. Eens even na gaan denken wat ik dit jaar ga doen. Paar verschillende denk ik.
Als het bedoeld is om Giel een week later weer af te zeiken heb ik ook mijn bedenkingen...quote:
Die blijft morgen slapen, hij is nooit eerder blijven slapen hoor. Wel deed hij Flappie 2 jaar terug.quote:
Die op de radio/tvquote:
Jaquote:
oeh gelukkigquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die blijft morgen slapen, hij is nooit eerder blijven slapen hoor. Wel deed hij Flappie 2 jaar terug.
En ik wil wel eens wat Fake Blood horen, nummer 2 of 3 meest aangevraagd, nog niet gehoord vanmiddag/vanavond.
En happy up here nog een keer
Jup is een slaapgastquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Jamaar weet niet of ie ook blijft slapen
Hij is eigenaar van die naaistudio, niet eigenaresquote:
Misschien wil ik wel iets doen op de maandag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat nu toch maar eens even wat anders doen. Heb er al aardig wat kijk- en luisteruurtjes op zitten vandaag.
Mocht er iets bijzonders gebeuren, drop het dan ajb even in het logboek. Als het YouTube-waardig is zal ik het dan later gaan knippen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat nu toch maar eens even wat anders doen. Heb er al aardig wat kijk- en luisteruurtjes op zitten vandaag.
Mocht er iets bijzonders gebeuren, drop het dan ajb even in het logboek. Als het YouTube-waardig is zal ik het dan later gaan knippen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef Sirolf het volgende:
Luister jij via de radio ofzo? jij zei spinnings marathon en 5 seconden later hoor ik spinnings marathonquote:
Via wat luister jij dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:22 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Luister jij via de radio ofzo? jij zei spinnings marathon en 5 seconden later hoor ik spinnings marathon
Dat laatste is ook de enige reden dat hij ermee weg komtquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef marcodej het volgende:
Worden de platen afgestemd op het niveau van de dj's ofzo? De muziek gaat echt achteruit.
Hoewel dit wel een cultplaat is.
Ik delete de dubbele later wel. Liever teveel dan te weinig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef 3FMaster het volgende:
Wie heeft
[..]
toegevoegd op het logboek? Ik was eerder!
Als het alleen van Groningen moest komen, zou het niet slagen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef themauster het volgende:
Dat zijn groningers als er een actie is worden ze vrijgevig
Annemiekequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef 3FMaster het volgende:
Wie gaat dadelijk ook weer de Grave doen? Gerard toch?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef 3FMaster het volgende:
Nope, Annemiekequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef 3FMaster het volgende:
Gerardquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef 3FMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gerard, maar is nou de definitie van Graveyard shift
Nietes.. Annemieke..quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gerard, maar is nou de definitie van Graveyard shift
In de Twitter zei hij dat hij nu 12 uur vrij wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gerard zei dat hij het ging doen toch iets terug.
Daar zit jij moederziel alleen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:26 schreef mistermaniac het volgende:
IRC: irc.tweakers.net
channel: #seriousrequest
Nee die is net afgewerkt dus die gaat zo slapen lijkt me?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens het schema dat ik gezien heb niet, Gerard heeft vandaag ook al 2 shifts gedaan, hij is net klaar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neuh, de volgende graveyardshift is weer voor Gerard.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Owen Schumacher deed De Grave altijd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef 3FMaster het volgende:
Snap er af en toe geen jota van wat ze op de radio zeggen en twitter doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
In de Twitter zei hij dat hij nu 12 uur vrij was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |