Via wat luister jij dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:22 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Luister jij via de radio ofzo? jij zei spinnings marathon en 5 seconden later hoor ik spinnings marathon
Dat laatste is ook de enige reden dat hij ermee weg komtquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef marcodej het volgende:
Worden de platen afgestemd op het niveau van de dj's ofzo? De muziek gaat echt achteruit.
Hoewel dit wel een cultplaat is.
Ik delete de dubbele later wel. Liever teveel dan te weinig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef 3FMaster het volgende:
Wie heeft
[..]
toegevoegd op het logboek? Ik was eerder!
Als het alleen van Groningen moest komen, zou het niet slagen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef themauster het volgende:
Dat zijn groningers als er een actie is worden ze vrijgevig
Annemiekequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef 3FMaster het volgende:
Wie gaat dadelijk ook weer de Grave doen? Gerard toch?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef 3FMaster het volgende:
Nope, Annemiekequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef 3FMaster het volgende:
Gerardquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef 3FMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gerard, maar is nou de definitie van Graveyard shift
Nietes.. Annemieke..quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gerard, maar is nou de definitie van Graveyard shift
In de Twitter zei hij dat hij nu 12 uur vrij wasquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gerard zei dat hij het ging doen toch iets terug.
Daar zit jij moederziel alleen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:26 schreef mistermaniac het volgende:
IRC: irc.tweakers.net
channel: #seriousrequest
Nee die is net afgewerkt dus die gaat zo slapen lijkt me?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens het schema dat ik gezien heb niet, Gerard heeft vandaag ook al 2 shifts gedaan, hij is net klaar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neuh, de volgende graveyardshift is weer voor Gerard.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Owen Schumacher deed De Grave altijd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef 3FMaster het volgende:
Snap er af en toe geen jota van wat ze op de radio zeggen en twitter doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
In de Twitter zei hij dat hij nu 12 uur vrij was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |