Als het bedoeld is om Giel een week later weer af te zeiken heb ik ook mijn bedenkingen...quote:
Die blijft morgen slapen, hij is nooit eerder blijven slapen hoor. Wel deed hij Flappie 2 jaar terug.quote:
Die op de radio/tvquote:
Jaquote:
oeh gelukkigquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die blijft morgen slapen, hij is nooit eerder blijven slapen hoor. Wel deed hij Flappie 2 jaar terug.
En ik wil wel eens wat Fake Blood horen, nummer 2 of 3 meest aangevraagd, nog niet gehoord vanmiddag/vanavond.
En happy up here nog een keer
Jup is een slaapgastquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Jamaar weet niet of ie ook blijft slapen
Hij is eigenaar van die naaistudio, niet eigenaresquote:
Misschien wil ik wel iets doen op de maandag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat nu toch maar eens even wat anders doen. Heb er al aardig wat kijk- en luisteruurtjes op zitten vandaag.
Mocht er iets bijzonders gebeuren, drop het dan ajb even in het logboek. Als het YouTube-waardig is zal ik het dan later gaan knippen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf gaat nu toch maar eens even wat anders doen. Heb er al aardig wat kijk- en luisteruurtjes op zitten vandaag.
Mocht er iets bijzonders gebeuren, drop het dan ajb even in het logboek. Als het YouTube-waardig is zal ik het dan later gaan knippen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef Sirolf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |